2022-04-03, 10:37
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Jag är ifrån samma stad som Putte. Har dock varit i Slöddertälje, riktig skitstad som jag ogärna besöker igen. Fy fan att bo där. Blir tummen ner.

Ledsen att göra dig besviken men Dumpen kommer aldrig konfrontera nån i en förort, i synnerhet inte en kulturberikare. Du vet det, jag vet det, alla vet det.

Gäddan kommer aldrig heta Muhammed. Tror du det så är du bakom flötet.

Dom är sköna dessa nyreggade konton med bild på pedofilerna som Dumpen hängt ut. Kan det vara Dumpens egna arme tro

Kontot "Apanluktardiesel" är ett jävligt misstänkt konto, ditt också

Nej jag har inget med dumpen att göra förutom att jag tipsat de om en del sköningar jag stött på på internetz
Citera
2022-04-03, 10:40
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Helvete vad ni är otrevliga och dryga mot Patrik. Han och Sara gör ju något enormt viktigt. Personligen hade jag aldrig trott att det fanns så sjuka personer som dom har dragit fram. Trodde nog att det fanns en eller ett par sådana gäddor. Ni klagar på att Patrik har tagit kokain. Hur många av er är så oskyldiga och fina att ni aldrig gjort något tokigt i livet. Spy er galla över gäddorna istället. Dom förtjänar det men inte Patrik eller Sara. Dom förtjänar uppskattning för det dom gör.
Finns ingen anledning att hacka på Patrik, han kanske tar kokain men vem fan bryr sig. Jag ser att han är ärlig i sin "jakt" han är en snäll människa vilket jag kan se i hans ögon MEN som jag sagt tusen ggr nu så är det ingen förtjänst att jaga utvecklingsstörda, sajten måste professionaliseras.
Citera
2022-04-03, 10:42
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Bra att Dumpen i de flesta fallen stämmer möte på öppna platser med folk i rörelse samt övervakningskameror*** som nu senast alldeles vid bensinstationen i Grums-korsningen som ju har kameror ut över pumparna m.m. För den senaste sjuka galningen verkar vara typen som säkert skulle kunnat bli väldigt farlig om mötet skett ute på annan typ av plats tror jag, i synnerhet om mötet skett med endast en person.

*** Menar alltså att det alltid är bra med extra yttre kameror som säkerhets-backup, även om konfrontationerna alltid filmas med två parallella mobilkameror för hand.
Senast redigerad av Leg.Talgoxe 2022-04-03 kl. 10:47.
Citera
2022-04-03, 10:47
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Dessutom är det tyvärr så att allt fler svenskar knarkar, Sjöberg och Nilsson verkar iaf ha fattat att det är en grupp man inte vill tillhöra. Jag önskar dem lycka till som nyktra och drogfria.
Missbruket breder ut sig i vårt land och det är en sorglig sanning. Vad Sara anbelangar så har jag fått till mig att hon tidigare haft ett missbruk i botten, ett missbruk som hon nu gjort sig av med och det gratulerar jag henne från hela mitt hjärta, det är starkt och vackert att kämpa sig själv fri och jag vet att det är inte alls lätt. Sara förtjänar givetvis allt stöd och beröm hon kan få för detta och jag lyckönskar henne såklart att välgång i sitt fortsatta liv. Med andra ord fattar jag inte denna moralistiska klagan på Sara i sammanhanget. Kritisera Dumpen och det man anser kan förbättras där är en sak, personangrepp en annan.
Citera
2022-04-03, 10:51
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leg.Talgoxe
Bra att Dumpen i de flesta fallen stämmer möte på öppna platser med folk i rörelse samt övervakningskameror*** som nu senast alldeles vid bensinstationen i Grums-korsningen som ju har kameror ut över pumparna m.m. För den senaste sjuka galningen verkar vara typen som säkert skulle kunnat bli väldigt farlig om mötet skett ute på annan typ av plats tror jag, i synnerhet om mötet skett med endast en person.

*** Menar alltså att det alltid är bra med extra yttre kameror som säkerhets-backup, även om konfrontationerna alltid filmas med två parallella mobilkameror för hand.
Jag misstänker att den senaste dåren skulle kunna bli farlig med kniv etc. Bara det faktum att han sjuka sexuella fantasier i praktiken faktiskt skulle kunna innebära svåra skador eller döden för en tvååring är extra vidrigt och visar att han kan bli farlig för alla (kände en stor sorg och ett avgrundsdjupt äckel då jag läste hans text). Den senaste gäddan är i synnerhet ytterst intressant och det var tur att Dumpen fick han i nätet. Dom borde jobbat betydligt bättre på konfrontationen, men det är inte omöjligt att dom inte kunde det om dom kände sig hotade.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-03 kl. 10:55.
Citera
2022-04-03, 11:32
Medlem
USK1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Jag misstänker att den senaste dåren skulle kunna bli farlig med kniv etc. Bara det faktum att han sjuka sexuella fantasier i praktiken faktiskt skulle kunna innebära svåra skador eller döden för en tvååring är extra vidrigt och visar att han kan bli farlig för alla (kände en stor sorg och ett avgrundsdjupt äckel då jag läste hans text). Den senaste gäddan är i synnerhet ytterst intressant och det var tur att Dumpen fick han i nätet. Dom borde jobbat betydligt bättre på konfrontationen, men det är inte omöjligt att dom inte kunde det om dom kände sig hotade.

Håller med dig till fullo, jag fick lite känslan av att han hade hoppats på att det skulle vara en livesändning för att kunna göra något, tex självmord/självskada i en livesändning, alt skada någon av Sara eller Patrik.

Hur som haver så är det bra att han fångades in, riktigt farlig individ det där.
Citera
2022-04-03, 11:37
Senaste gäddan var den största nollan hittills. Känner till att Dumpen existerar, misstänkte att det var Dumpen han skulle träffa, ställer upp på intervju framför kameran, vill våldta två-åring och hotar med att ta livet av sig under sändning. Sådana bör naturligtvis förpassas till ett arbetsläger i Norrland på livstid.
Citera
2022-04-03, 11:42
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nietzschesson
Rasisttjat. Hör det verkligen hemma i den här tråden? Finns andra grupper här på Flashback där du kan vältra dig i hatet.
Tråkigt att folk från "livets hårda skola" skall komma att förpesta varenda tråd med sitt gnäll och sina sjuka konspirationer.

Det är ju bara upp till dem att gå in på närmaste moské eller flyktingförläggning och leta upp alla dessa pedofiler som påstås finnas där, vad hindrar dem?

Patrik och Sara har ju också fiskat upp några invandrare.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-04-03 kl. 11:44.
Citera
2022-04-03, 12:18
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halte Harald
Själv har jag varit på BB sen I torsdags och blivit förälder (grattis Harald!), så har missat lite i tråden. Ser att vi fått napp på två äckelgäddor igen som gillat 2-7 åriga flickor! Snyggt!

Satt och höll mitt nyfödda barn igår på sjukhuset, så litet och oskuldsfullt och i ett väldigt stort behov av en vuxen människas närhet för en lång framtid. Kom och tänka på alla vidriga jävla as man sett via dumpen och det knöt sig i min mage, hur FAN man ens kan tänka tanken att utsätta ett litet barn för vidrigheter.

Ni som inlägg efter inlägg tar gäddornas rygg har då fan aldrig blivit förälder, ni kan inte förstå vad ett litet barn är för något. Lika vidriga är ni.

Nu ska jag pussa godnatt mitt nyfödda hjärta.

Grattis!!

Att ha ett litet barn som har full tillit till dig och tycker att du är bäst i världen är fanimej världens bästa känsla!
Varje gång min dotter sponant kommer springade till mig bara för att hon vill ge mig en kram , då försvinner alla dagens problem ❤️
Att det finns människor som medvetet kan totalt förstöra ett oskyldigt barn är helt vidrigt och de förtjänar inget mindre än avlivning faktiskt.
Citera
2022-04-03, 12:27
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Håller med dig till fullo, jag fick lite känslan av att han hade hoppats på att det skulle vara en livesändning för att kunna göra något, tex självmord/självskada i en livesändning, alt skada någon av Sara eller Patrik.

Hur som haver så är det bra att han fångades in, riktigt farlig individ det där.

Han är ett av de största svinmonster som Dumpen skådat än så länge, men han är knappast infångad. Jo han kan vara extremt farlig, en intelligentare Anders Eklund.
Citera
2022-04-03, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Hur vet du det? Har du exempel på att Dumpen undvikit att hänga ut en utlänning om denne bott i Akalla, Hjulsta, Tensta eller Rinkeby?

Eller så ger du exempel på när Dumpen har just gjort detta. Det ska inte vara en fransman etc

Jag vill se Patrik eller Sara vara lika tuffa på ett torg i ett utsatt område. Då ger jag dig rätt.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-04-03 kl. 13:09.
Citera
2022-04-03, 13:48
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Eller så ger du exempel på när Dumpen har just gjort detta. Det ska inte vara en fransman etc

Jag vill se Patrik eller Sara vara lika tuffa på ett torg i ett utsatt område. Då ger jag dig rätt.

Nu kanske en invandrare inte skulle stämma träff med ett barn mitt på torget i Rinkeby, Rosengård eller utanför Mahmood-moskén i Malmö. Dom har ju redan haffat en afrikan inne i stan vid en busshållplats, men han får väl betraktas som förhållandevis harmlös i jämförelse med en del andra svin.

Men om man vill ha folk som eftersträvar konfrontationer direkt på torgen i "utsatta" områden så kanske Lamotte borde ge sig in i leken, han är väl för övrigt redan invigd och har ju erfarenhet från förortstorg. Vad säger du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in