Citat:
Ursprungligen postat av
Skrattarhaha
Jag vet att du skrev detta inlägg i vredesmod men jag kunde inte hjälpa att börja skratta rakt ut.
Ber om ursäkt för det.
Iallafall, jag är 110% säker att Putin inte bryr sig om vad väst anser om honom, om han hade brytt sig hade de iallafall försökt vinna propagandaktiget och fake news kriget. De har lämnat walk over på den punkten och fokuserar på att vinna på marken (vilket de gör, hårt).
Han har garanterat några f.d KGB/FSB (förutom han själv) genier som förklarat gör han att när det blir klart för även de mest korkade robotarna (som dig) att Ryssland vunnit kriget så kommer västs media att skrämma den korkade pöbeln med något annat (Covid 19 förmodligen) och ni kommer fokusera på det.
Det finns helt enkelt inget att vinna på att försöka övertyga idioter att västs media bedriver propaganda när ni kommer glömma Ukraina konflikten och återgå till vadhelst meningslöst trams ni gör ändå, så småningom. 😉
Du äger den här forumsdelen bland alla iq-befriade får.
Att många idioter fortfarande envisas med att länka sina fejkkällor (MSM) är häpnadsväckande. Man undrar om de inte fått syntax error i skallen av sina covid-vaccin. Nej ryska soldater dödar inte civila, det är ukrainarna som gör det enligt vad alla civila på plats återberättar. Det är ukrainarna som har våldgästat vanliga invånarnas hem och sagt till dem att dra, det är ukrainarna som plundrar folks hem och har förstört mestadels av Mariupol. Allt har redan länkats 100 gånger från en massa VITTNEN, istället för västs ljugpropaganda.

Är det bittra boomers mest på flashan, det skulle förklara ett och annat, inte minst hur ovillig man är att leta efter ren fakta på nätet samt hur okritiskt man tror på globalistmedia.
Ryssarna är dock duktiga på att slå ut bränsletankar, bra strategi. Självklart bryr sig inte Putin om vad rysshatare skriver på nätet, det påverkar inte hur själva kriget/operationen fortlöper. Västs sanktioner har de också kringgått nu och har stärkt sin rubel. Putin kan om han vill stänga av all bränsle till Europa så att folk får frysa men det gör han inte. Men det borde han kanske göra så att väst får klara sig bäst de vill.