2022-03-07, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beliverinlife
Allt snack om patriarkatet visade sig vara enbart ett fetto som var miserabel. Nu = smal lyckligare kåt och skriver om hur mkt hon älskar män
Är inte detta mycket av feminismen i ett nötskal? Bittra kvinnor letar ursäkter för sina egna misslyckanden, tills de tar tag i sitt liv och blir mycket gladare. Jag önskar LD all lycka.

Intressant förresten hur LD verkar ha gjort en omvänd resa mot Fanny Åström/Arsinoe. Fanny var ganska vettig och balanserad för ett par år sedan, när hon fotade sig själv i fina klänningar och skrev att hon gillade analsex. Sen gick hon ner sig i någon konstig vänsterdogmatism och ville bara dejta transor. LD har istället gått från bokstavstroende "kroppsaktivist" och manshatare till någon som gillar att träna och vara glad.
Citera
2022-03-08, 11:12
Medlem
Plastartikels avatar
Vilka är dom 2 övriga som står skriva på samma adress förutom hennes make/exmake?
Citera
2022-03-08, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plastartikel
Vilka är dom 2 övriga som står skriva på samma adress förutom hennes make/exmake?

Jag gissar att de är LDs bror med sambo. Om jag minns rätt hette LD Psomas som ogift, men jag kan ha fel och i så fall lär min gissning här vara fel.
Citera
2022-03-08, 11:38
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xpqr12345
Jag gissar att de är LDs bror med sambo. Om jag minns rätt hette LD Psomas som ogift, men jag kan ha fel och i så fall lär min gissning här vara fel.
Nej det stämmer bra. Bägge sakerna
Citera
2022-03-08, 12:16
Medlem
Jugdishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Nej det stämmer bra. Bägge sakerna
Bor dom där eller är dom bara skrivna där?
Citera
2022-03-08, 12:23
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jugdish
Bor dom där eller är dom bara skrivna där?
Bor där
Citera
2022-03-11, 22:10
Medlem
StickyKittens avatar
Nyligen la hon upp en story på instagram, på hennes son med nåt smink-filter, och skrev att folk som sa till henne att "pojkar är pojkar" hade fel och hon hade rätt, "hahahaha", och att hennes barn inte fogar sig efter könsroller.

Med tanke på att hon tidigare frågat vad som händer om att sätter en tonårskille på kvinnliga hormoner så verkar hon fullkomligt njuta av att ha (skapat?) ett barn med könsdysfori. Ganska vidrig reaktion på att ens barn kanske mår dåligt.

I övrigt postar hon dagligen om Ukrainas president och hur het han är, vilket mest känns fjantigt givet situationen. Samt diverse printscreens från när hon bokstavligen instruerar sin dotter att argumentera med sin lärare (och dottern tänker 0 på egen hand och bara frågar mamma vad hon ska säga).
Citera
2022-03-11, 22:12
Medlem
StickyKittens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Intressant förresten hur LD verkar ha gjort en omvänd resa mot Fanny Åström/Arsinoe. Fanny var ganska vettig och balanserad för ett par år sedan, när hon fotade sig själv i fina klänningar och skrev att hon gillade analsex. Sen gick hon ner sig i någon konstig vänsterdogmatism och ville bara dejta transor. LD har istället gått från bokstavstroende "kroppsaktivist" och manshatare till någon som gillar att träna och vara glad.

Fanny Åström gick väl och blev "politiskt lesbisk" eller vad hon kallade det, dvs var straight men bestämde sig helt enkelt för att män var så dåliga att hon gjorde sig själv lesbisk. Nåt sånt.
Citera
2022-03-26, 22:15
Avslutad
Usch, så motbjudande hon är. Man gillar frispråkiga kvinnor men hon , nej fy . Är hon helt frisk mentalt kan man undra. Ibland kanske.
Citera
2022-03-27, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StickyKitten
Fanny Åström gick väl och blev "politiskt lesbisk" eller vad hon kallade det, dvs var straight men bestämde sig helt enkelt för att män var så dåliga att hon gjorde sig själv lesbisk. Nåt sånt.

”Politiskt lesbisk”? Är Lady Dahmer månne också det? Man kör över sina egna känslor och vilka man attraheras av på grund av teoretiskt griller.
Citera
2022-04-03, 13:33
Medlem
Snubblade över en artikel om denna LD som jag inte sett tidigare. Gick in på hennes Insta och hennes feministiska åsikter lämnar jag därhän då dom flesta vid det här laget vet att det bara är ett uttryck för dom allra osäkraste och i regel fula fruntimmerna

Det jag måste ta upp är det här med bröstförminskningen. Hur i helvete kan man förminska brösten?? Det enda som kan göra en fläskpadda lite attraktiv är ju om dom på köpet får/har ett par rejäla juver. LD har ju inget ansikte eller kropp i övrigt att skriva hem om men hon hade ett par någorlunda skapliga pattar. Hur fan kan man komma på tanken att ta bort dom? Dom flesta vill väl ändå i nån mån attrahera personer av motsatta könet?

Föreställ er en snubbe med fult ansikte utan en muskel på kroppen men med en rejäl dick. Han skulle väl fan aldrig komma på tanken att vilja förminska den för att den är ”i vägen” när han ska springa??

Ta Mia Parnevik till exempel. Gammal och överviktig men rätt sexig kropp på nått vis tack vare pattarna. Ta bort dom och hela kroppsproportionerna faller i småbitar.

Helt jävla obegripligt att tro att man som fläskpropp blir sexigare av att ta bort brösten.
Citera
2022-04-03, 14:02
Medlem
SunshineUnits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Snubblade över en artikel om denna LD som jag inte sett tidigare. Gick in på hennes Insta och hennes feministiska åsikter lämnar jag därhän då dom flesta vid det här laget vet att det bara är ett uttryck för dom allra osäkraste och i regel fula fruntimmerna

Det jag måste ta upp är det här med bröstförminskningen. Hur i helvete kan man förminska brösten?? Det enda som kan göra en fläskpadda lite attraktiv är ju om dom på köpet får/har ett par rejäla juver. LD har ju inget ansikte eller kropp i övrigt att skriva hem om men hon hade ett par någorlunda skapliga pattar. Hur fan kan man komma på tanken att ta bort dom? Dom flesta vill väl ändå i nån mån attrahera personer av motsatta könet?

Föreställ er en snubbe med fult ansikte utan en muskel på kroppen men med en rejäl dick. Han skulle väl fan aldrig komma på tanken att vilja förminska den för att den är ”i vägen” när han ska springa??

Ta Mia Parnevik till exempel. Gammal och överviktig men rätt sexig kropp på nått vis tack vare pattarna. Ta bort dom och hela kroppsproportionerna faller i småbitar.

Helt jävla obegripligt att tro att man som fläskpropp blir sexigare av att ta bort brösten.

Här gör du en tankevurpa om du tror att alla kvinnor värderar att vara åtrådda av snubbar högre än att slippa ryggont, pattsvett, ett evigt skumpande när man tar minsta löpsteg, och också att folk glor och ser en som ett par vandrande bröst. Att ha stora bröst är (förutom sexig i mångas ögon) tungt, svettigt, bökigt och dyrt om man vill ha en hyfsat välsittande och snygg bh, särskilt om de är hängiga. Jag förstår till 100% om man förminskar, funderar på det själv ibland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in