2022-04-02, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Du är inte från Stockholm hör jag. Här heter det Sötälje, inte Slöddertälje eller nåt sånt, iaf om man är över 30. Dumpen kommer fiska på i sina enkla vatten ett tag men den dagen kommer när man fiskar upp en riktig gammelgädda som även gör dig nöjd och belåten

har kollat lite på Patte. Han har fan växt på sig o har skaffat sig en liten dadbod på äldre dagar:
https://imgur.com/gallery/koXsIYB

Jag är ifrån samma stad som Putte. Har dock varit i Slöddertälje, riktig skitstad som jag ogärna besöker igen. Fy fan att bo där. Blir tummen ner.

Ledsen att göra dig besviken men Dumpen kommer aldrig konfrontera nån i en förort, i synnerhet inte en kulturberikare. Du vet det, jag vet det, alla vet det.

Gäddan kommer aldrig heta Muhammed. Tror du det så är du bakom flötet.

Dom är sköna dessa nyreggade konton med bild på pedofilerna som Dumpen hängt ut. Kan det vara Dumpens egna arme tro

Kontot "Apanluktardiesel" är ett jävligt misstänkt konto, ditt också
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-04-03 kl. 00:02.
Citera
2022-04-02, 23:59
Medlem
Jofandus avatar
Lyssnade på senaste podcast-avsnittet. Cykelreparatörens biologiska barn ska medverka i ett podcast-avsnitt framöver. Det blir intressant! Jag hoppas att det ligger inom några veckor från och med idag och inte 2-3 år.
Citera
2022-04-03, 00:05
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skurhinken
Stort grattis! Är själv pappa så vet precis hur du resonerar. Gäller att göra allt för att skydda dom från denna hemska jävla värld.
Tack skuris
Citera
2022-04-03, 01:01
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Gäddan kommer aldrig heta Muhammed. Tror du det så är du bakom flötet.
Du var mig en jävla pannbiff att vara tjatig. Varför har du hakat upp dig på att de borde börja hänga ut muslimer och blattar? Det kvittar om man talar om för dig varför det inte har dykt upp så många med knackig svenska från utsatta områden. Du är ju helt immun mot nya vinklar. Och Dumpen har väl inte utgett sig för att göra ett urval av barnvåldtäktsmän som ska vara optimalt representativt för pedofilernas fördelning utifrån ras eller socialgrupp. Du kan väl själv dra till Bergsjön och konfrontera imamer om du anser att den aspekten är så livsnödvändig att belysa för att uthängningsverksamheten inte ska vara för diskriminerande.
Senast redigerad av Lysturken 2022-04-03 kl. 01:07.
Citera
2022-04-03, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Du var mig en jävla pannbiff att vara tjatig. Varför har du hakat upp dig på att de borde börja hänga ut muslimer och blattar? Det kvittar om man talar om för dig varför det inte har dykt upp så många med knackig svenska från utsatta områden. Du är ju helt immun mot nya vinklar. Och Dumpen har väl inte utgett sig för att göra ett urval av barnvåldtäktsmän som ska vara optimalt representativt för pedofilernas fördelning utifrån ras eller socialgrupp. Du kan väl själv dra till Bergsjön och konfrontera imamer om du anser att den aspekten är så livsnödvändig att belysa för att uthängningsverksamheten inte ska vara för diskriminerande.

Patrik, man ska vara konsekvent och inte välja bort t ex Somalier i Rinkeby. Det jag efterlyser är ärlighet. Nu finns det 60-70 svennar på Dumpen. Både du och jag vet att det inte speglar verkligheten. Varför har dom inte konfronterat en enda pedofil i utsatta områden? Är det en slump tro? -Nej dom törs inte.

Måhända vara tjat men det är sanningen. Inte en chans i världen att Patrik åker till ett utsatt område och ställer Muhammed emot väggen. Bara glöm det, det finns inte. Jag blir inte så imponerad.

För övrigt så har jag inte skrivit något om blattar.

Ensamkommande låg ju bakom alla sexofredanden under en festival. I Köln på nyårsafton gick 1000 skäggbarn till sexattack mot kvinnor (polisens egna ord). Så ser det ut om och om igen. Muhammed kan posera med en nalle och låtsas vara 12 år. Grått hår, skägg men ändå ett barn. Chattar dom inte med barn?

Muhammed 14 år med grått skägg lär inte groomas av en pedofil. Ett ljus i mörkret i alla fall.

Pedofiljägare var det va?

Jag väntar på den dagen som Putte går all in.
Senast redigerad av Gipsy-tears 2022-04-03 kl. 02:27.
Citera
2022-04-03, 01:49
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

Behöver konverseras på assyriska/syrianska, arabiska, persiska osv. Kanske pedofilverksamheten i huvudsak hålls strikt inom klanen, då räcker inte ens språkkunskaperna till.
Citera
2022-04-03, 06:49
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Pedofiljägare var det va?

Jag väntar på den dagen som Putte går all in.
Man kan väl vara pedofiljägare utan att jaga alla typer av pedofiler? Det finns fiskare som bara fiskar gädda. Det finns de som bara fiskar torsk eller bara fiskar tonfisk. Men de är väl lika mycket fiskare för det? Eller godkänner du bara dem som fiskar precis alla typer av fiskar samtidigt?

Du behöver inte vara imponerad av Dumpen. De har i vilket fall som helst dragit upp farleden och visat vägen. Nu ligger det på någon annan att förlänga verksamheten till förorten. Någon som har bättre resurser att göra det, antagligen en muslim själv som vågar agera visselblåsare och smygfilma imamer som godkänner barnvåldtäkt eller talar bejakande om pedofili.

Du som zigenare kanske kan avslöja hur ni gör för att upprätthålla den beundransvärt höga andelen inavel i släktleden. Jag gissar att det inte går helt rätt till där heller.
Citera
2022-04-03, 07:13
Medlem
Vilken tröttsam diskussion senaste(?) sidorna. Jag är fullkomligt övertygad om att, åtminstone utåtagerande, pedofiler precis som när det kommer till all annan brottslighet är vanligare bland ökenfolk och liknande men det är väl knappast underligt att de inte är lika lätta att lura ut till ett möte vid någon trött bensinmack?

De som kommer till ytan i de här uthängningarna är ju mer eller mindre den moderna varianten av perverterade byfåne, lyteskomik och så vidare. Nästan så man kan tycka synd om de i vissa fall men självklart är det ändå i allmänhetens intresse att de hängs ut, dessutom är ju dessa byfånar i vissa fall både dömda och bevisligen farliga för riktiga barn- och staten gör knappt någonting.

Hur som helst så spelar det väl ingen roll om det är flest svenskar som hängs ut, huvudsaken är att de hängs ut och i förlängning kan det förhoppningsvis leda till reaktioner från gemene man som leder till lagändringar och så vidare.
Citera
2022-04-03, 09:50
Medlem
Lavas avatar
På varje nätraggande gädda går i regel ett stort antal barn. Om Sveriges barnskyddande lagar hade sett ut som många andra länders så hade gäddorrnas nätaktiviteter varit tillräckligt för utredning och husrannsakan enligt följande:

https://fb.watch/c929kZ3S8K/
Citera
2022-04-03, 10:32
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:

Patrik vågar inte sätta sin fot i Bergsjön/Rinkeby. Finns inte på världskartan. Det får bli en svenne som är vägarbetare etc och saknar kontakter med våldskapital. Man får vara glad över det lilla som Dumpen erbjuder men konsekvens är inte deras styrka.

Hur vet du det? Har du exempel på att Dumpen undvikit att hänga ut en utlänning om denne bott i Akalla, Hjulsta, Tensta eller Rinkeby?
Citera
2022-04-03, 10:35
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Patrik förstör människors liv med sina dumheter. Visst, det är jättebra om han kan sätta dit och polisanmäla en riktig predator. Men nu blir det godtyckligt vad han lägger ut och många av fallen är ju - precis som du skriver - sjuka människor. Alltså inte nödvändigtvis pedofiler utan lågintelligenta, traumatiserade, utvecklingsstörda, nedtryckta människor. Precis som Patrik.

Någon "riktig" våldtäktsman kommer han inte att hitta genom nuvarande metod. Dessutom "fiskar" han enbart vita svenskar och inte 25-åriga afghaner eller somalier.

Nej. Dumpen var ett dåligt projekt. Bra tänkt men värdelöst genomfört.
Så är det såklart, hittills har trots allt de flesta varit patienter som hängts ut, av den anledningen att dessa såklart är lättast att lura, tacksamma objekt. Ett fåtal verkligt intressanta har ändå hittats, men det försvarar kanske inte verksamheten i stort som är en freakshow.
Citera
2022-04-03, 10:35
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
På varje nätraggande gädda går i regel ett stort antal barn. Om Sveriges barnskyddande lagar hade sett ut som många andra länders så hade gäddorrnas nätaktiviteter varit tillräckligt för utredning och husrannsakan enligt följande:

https://fb.watch/c929kZ3S8K/

Två av landets hjältar i det där inslaget. Hoppas ett par peddosar som finns i tråden känner sig lite nojjiga att de där ska dyka upp hos dem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in