Citat:
Ursprungligen postat av
Lysturken
Du var mig en jävla pannbiff att vara tjatig. Varför har du hakat upp dig på att de borde börja hänga ut muslimer och blattar? Det kvittar om man talar om för dig varför det inte har dykt upp så många med knackig svenska från utsatta områden. Du är ju helt immun mot nya vinklar. Och Dumpen har väl inte utgett sig för att göra ett urval av barnvåldtäktsmän som ska vara optimalt representativt för pedofilernas fördelning utifrån ras eller socialgrupp. Du kan väl själv dra till Bergsjön och konfrontera imamer om du anser att den aspekten är så livsnödvändig att belysa för att uthängningsverksamheten inte ska vara för diskriminerande.
Patrik, man ska vara konsekvent och inte välja bort t ex Somalier i Rinkeby. Det jag efterlyser är ärlighet. Nu finns det 60-70 svennar på Dumpen. Både du och jag vet att det inte speglar verkligheten. Varför har dom inte konfronterat en enda pedofil i utsatta områden? Är det en slump tro? -Nej dom törs inte.
Måhända vara tjat men det är sanningen. Inte en chans i världen att Patrik åker till ett utsatt område och ställer Muhammed emot väggen. Bara glöm det, det finns inte. Jag blir inte så imponerad.
För övrigt så har jag inte skrivit något om blattar.
Ensamkommande låg ju bakom alla sexofredanden under en festival. I Köln på nyårsafton gick 1000 skäggbarn till sexattack mot kvinnor (polisens egna ord). Så ser det ut om och om igen. Muhammed kan posera med en nalle och låtsas vara 12 år. Grått hår, skägg men ändå ett barn. Chattar dom inte med barn?
Muhammed 14 år med grått skägg lär inte groomas av en pedofil. Ett ljus i mörkret i alla fall.
Pedofiljägare var det va?
Jag väntar på den dagen som Putte går all in.