2022-03-27, 21:48
Medlem
Leg.Talgoxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pysslingen22
Velarville verkar komma / bo i Ödsmål och är aktiv i styrelse och förening . Någon som vet mer ?

Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
48 år, bor i Stenungsund, Ödsmål. Riktigt trevlig och väldigt omtyckt och aldrig gjort en fluga förnär. Aktiv i styrelse för badplatsen tror jag, bland annat. Säkert i någon båtförening med.

Tills nu, bör tilläggas. Egenskaperna ovan har ersatts av en chockartat ilska i området och bland alla de som känt honom, som den goe, glada och oerhört snälla.

Hans alternativ kommer bara vara ett framöver. Tragiskt, men oundvikligt.

Tragikomiskt eller ödets ironi, när gäddan som "saknar öron" först ondgör sig över sprayade och klottrade kukar vid Talbo badplats sommaren 2021 i både inlägg och video med ljud, och senare skickar bilder på sin egen kuk till en av fiskarna.
Citera
2022-03-27, 22:08
Medlem
TompaOs avatar
Varför lägger inte träskallarna ut bilder på konversationerna I RÄTT ORDNING? Ska väl inte vara allt för svårt? Svårt att få en hel bild av vad som sagts och inte…
Citera
2022-03-27, 22:12
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4556
Har sett lite därifrån tidigare. Så vidriga peddos men deras ansiktsuttryck när han dyker upp är det bästa!

Här går ju inte att förneka att dom ska träffa ett barn heller eftersom dom har ett riktigt barn som skådis!
Det är inte riktiga barn. Alla decoys är 18 eller äldre om jag inte minns helt fel.

Tänk själv vilken kritikstorm de skulle mött om de hade använt minderåriga skådisar och något gick snett vid konfrontationen? Särskilt i USA.
Citera
2022-03-27, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
När man ser dom pedofilerna som Chris Hansen fångar. Då tycker jag mig se ett mönster ganska så klart. Det är killar som aldrig skulle få en tjej i deras egen ålder eller en tjej överhuvudtaget. Tycker det gäller även en stor del av de gäddor Dumpen tar. Det är ensamma och desperata killar som längtar efter sex. Därför väljer dom yngre tjejer då dom tror det är enklare.

Tror det krävs mer än att bara vara ensam och desperat, detta i form av något stört. Vem har inte varit ensam och desperat liksom. Sedan, vad gäller gäddorna verkar ju många av dem ha sambo.
Citera
2022-03-27, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Varför lägger inte träskallarna ut bilder på konversationerna I RÄTT ORDNING? Ska väl inte vara allt för svårt? Svårt att få en hel bild av vad som sagts och inte…

Har också reagerat på detta. Lite klippa och klistra över det hela.

Visa grejer undrar jag om fiskarna inte missuppfattar. I en grupp på Kik skriver användarna att fiskaren ska sticka eftersom hon inte har åldern inne. Det kan ju bara tolka som att de inte vill ha ungar i en grupp där det förekommer sexuellt prat. Vad ondgör sig Dumpen över det för?
Citera
2022-03-27, 22:23
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Visa lite hänsyn Patrik har tidigare arbetat med höjdhopp och Sara har pundat så de där med ordning å reda är eftersatt
Citera
2022-03-27, 22:25
Medlem
Här är utdrag ur en konversation som Dumpen visar i sin senaste krönika:

Fiskare: Nån som vill ses i dag

Användare: Du är för ung för den här gruppen, vad god lämna genast.

Fiskare: Vart står åldersgränsen?

Användare: Tjafsa inte emot. Lämna bara och kom tillbaka om några år.

Fiskare: Jag tjafsar inte. Lämna själv om det inte passar.

Vad är problemet? Användaren tar väl sitt ansvar?
Citera
2022-03-27, 22:44
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clamance

Och? Du sitter och letar nålar i en höstack. Vad är det du försöker bevisa? Att det inte finns män som är intresserade av att knulla barn?
Citera
2022-03-27, 22:46
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clamance

Fetstilta: du missade totalt samband och orsak till att Dumpen lade upp dessa konversationer. Testa igen:
https://dumpen.se/2022/03/25/skvalle...n-redaktionen/
Citera
2022-03-27, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lava
Fetstilta: du missade totalt samband och orsak till att Dumpen lade upp dessa konversationer. Testa igen:
https://dumpen.se/2022/03/25/skvalle...n-redaktionen/

Jag har inte missat sammanhanget, det är just att den konversationen finns med i sammanhanget. Det ser tokigt ut. Det ser ut som Dumpen missuppfattat. Tror det är fler som reagerat på det. Du hade själv publicerat det på det sättet?
Citera
2022-03-27, 23:01
Medlem
Jasmine4556s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Det är inte riktiga barn. Alla decoys är 18 eller äldre om jag inte minns helt fel.

Tänk själv vilken kritikstorm de skulle mött om de hade använt minderåriga skådisar och något gick snett vid konfrontationen? Särskilt i USA.

Oavsett om det är ett riktigt barn eller inte så är det vad peddona tror och det hela blir u ytterligare bevis på att dom vill åt barn. Var lite mer så jag menade
Citera
2022-03-27, 23:09
Medlem
Exakt hur går det till när Dumpen gör sina barnbilder? Finns det någon kul hemsida eller program för detta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in