2022-03-31, 19:47
Medlem
Enligt Kims instagram är hon på plats på Kap Verde just nu,så visst minsann dejtar de fortfarande.
Citera
2022-04-01, 13:36
Medlem
Re4listeNs avatar
Ja herregud var ska man börja?!

Erica - jag tycker så synd om henne. Hon är till 99% blåst av pakistaniern. Att pakistaniern inte rört en kvinna är sannolikheten lika med 0. Han ser inte religiös ut för fem öre och beter sig inte heller religiös så nog har han syndat. Snackar om att kontakta Nike och göra märkeskläder med skinn?! Blir ju så man drar upp skämsskudden när han säger sån orealistiska saker. Och hon svarar att det är sexigt med ambitioner. Hoppas hon inte menar det och fattar vad det handlar om.

Ghana killen - synd om honom med. Verkar vara en trevlig prick med sinne för humor. Hon verkar vara egotrippad och inte bry sig och ska bestämma om allt. Övningskörningen där var hon rent ut sagt taskig emot honom. Jag orkar inte...

Mattias och Taiwaram är gulligt par. Önskar dom all lycka!

Libanesen är grymt obehaglig mansbebis han driver bara med henne och utnyttjar henne.
Citera
2022-04-01, 18:36
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Alltså på en av Tonys bilder på hans FB där de alla poserar med sina barflickor så är tjejen längst till höger oroväckande lik den där bruden som NoNeckEd höll på med... snälla säg jag är helt fel ute.
Citera
2022-04-02, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Alltså på en av Tonys bilder på hans FB där de alla poserar med sina barflickor så är tjejen längst till höger oroväckande lik den där bruden som NoNeckEd höll på med... snälla säg jag är helt fel ute.
Vad har jag missat? Vem är NoNeckEd och vad. Ar det för konstigt med tjejen eller med han och vad är det för story.. Har ingen aning. Sammanfatta gärna vad jag missat i så fall 😅🤔
Citera
2022-04-02, 11:41
Medlem
godboys avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Mumsimumsan
Vad har jag missat? Vem är NoNeckEd och vad. Ar det för konstigt med tjejen eller med han och vad är det för story.. Har ingen aning. Sammanfatta gärna vad jag missat i så fall 😅🤔
NoNeckEd är säkert Big Ed som är med i 90 Days To Wed. Tror han varit med i minst tre varianter av denna produktion. Detta är alltså den amerikanska förlagan till Älskar älskar inte, det finns många säsonger och varianter av denna. Det mesta finns på Discovery+. Googla på Big Ed så kommer du finna en hel del tror jag. Han var från början med 90 Days The Other Way har jag för mig, men någon Filippinska? som heter Rose, sen har han varit med i någon annan av produktionerna med Liz och sen ytterligare en gång.

Jag har inte sett bilderna så jag kan inte uttala mig om det är samma kvinna. Men barhäng i Filippinerna, kom igen! Luktar ju könssjukdom långan väg.
Citera
2022-04-04, 15:15
Medlem
addkocks avatar
Citat:

Du är helt fel ute, det är inte Rose på något av korten..

men jag upptäckte jag är buksvåger med Tony Lite kul iaf...

En av brudarna han poserar med träffade jag för 5 år sen och hade ett kort strul med, helt otroligt översexuell tjej och helt besatt att träffa en svensk och flytta till Sverige.
Nu vet jag att hon har barn med en tysk och flyttade dit förra året.
Citera
2022-04-05, 11:34
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addkock
Du är helt fel ute, det är inte Rose på något av korten..

men jag upptäckte jag är buksvåger med Tony Lite kul iaf...

En av brudarna han poserar med träffade jag för 5 år sen och hade ett kort strul med, helt otroligt översexuell tjej och helt besatt att träffa en svensk och flytta till Sverige.
Nu vet jag att hon har barn med en tysk och flyttade dit förra året.

Info vi kunde varit utan.
Citera
2022-04-05, 16:52
Medlem
Hur vet man att erica bor i boende av annan typ? Tror inte att produktionen skulle utnyttja ngn som inte har förmåga att ta hand om sig själv... Väl?
Citera
2022-04-05, 18:53
Medlem
bzsx0809s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Varför flyttar inte Tony ner till Filippinerna istället? Han har ju inte ett piss i Sverige och verkar vara glad och nöjd i värmen. Där kan han antagligen få jobb med att snickra, skotta grus eller något på hans nivå. Den sunkiga ettan i Skåne kan han hyra ut.

Sen kan styvmamman och pappa mustasch titta ner ibland och leka med tjockamollan.

Det kan vara för att tills nyligen så har det varit rätt så omständigt att komma in i landet och även söka 9g visa.

Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hade säkert gått jättebra om kärleken varit ömsesidig och det enda som spelat roll. Men han skulle tjäna alldeles för dåligt där nere även om han skulle få ett jobb. Jag vet inte vad han har i lön här, men han har nog ganska låga omkostnader i övrigt så de pengar han skickar ner till Christy har hon nog mer glädje av än om han flyttar ner till henne.

Beror på vad man jobbar med här nere, men kundservice ger nog runt 17-25000 svenska i månaden. Notera att levnadskostnaderna är lägre här.
Citera
2022-04-05, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Enligt en annan källa (flashback-tråd) så kan "annat boendetyp" bero på att det är något som faller utanför vanlig kategorisering (nyligen ombildad hyresrätt, etc). Det finns väl inget som tyder på att Erica skulle ha stödboende?

Hel-ve-te vilka pattar tjejen har! Hänger dessutom tillräckligt mycket för att indikera äkta vara. Synd att hon så uppenbart är på fel sida crazy/hot-delaren...
Håller med! Sååååå sexig! Naturliga bröst är bäst!!!
Citera
2022-04-05, 23:39
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Hur vet man att erica bor i boende av annan typ? Tror inte att produktionen skulle utnyttja ngn som inte har förmåga att ta hand om sig själv... Väl?

Står när man söker på mrkoll. Men det står så på alla i det huset, så beror nog på något annat.
Citera
2022-04-06, 04:52
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots

Mrkoll ljuger väldigt mycket. Många som bor i boende av annan typ enl Mrkoll.
Hon bor i en vanlig lgh.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in