2022-03-13, 22:14
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Detta har varit uppe förr. Efter att Saurkraut druckit ett par glas vin på krog, och en liten promenad, så dansas det hemma hos honom.

Jag tycker det är märkligt. Kan inte föreställa mig vad de söta tjejerna från någon app tänker.

Sen är steget extremt kort till rimjobs och wet. Men det är kanske en annan historia. Men detta hemma-dansandet alltså… Gay är han väl dock ej med tanke på att det är brudar han dansar med.
så är det bara, det börjar med styrdans hemma och slutar med rövslickning och pissdricking, det bara händer och plötsligt sitter du i en UBER hem, blöt i håret med smaken av röv i munnen.
Citera
2022-03-17, 14:30
Medlem
saurkrauts avatar
En 20-årig skådespelerska/modell (obs: inte någon känd). Mycket lång, söt, smal med relativt små bröst. Trevlig och mogen för sin ålder.

Träffar henne ute på stan en eftermiddag. Hon är ute och shoppar, och hennes söta ansikte i kombination med längd fångar min blick. Jag flyger in utan att tveka och efter en kort konversation finner vi kemi och beslutar oss för att ta lite vin.

Vin och ett och annat ord om livet och allt möjligt senare åker vi hem till mig. Där blir det ytterligare vin och, enligt gammal familjetradition, musik och dans. Allt sker mycket naturligt.

I nästa stund visar hon sin viga kropp på min säng, givetvis då jag tagit upp ämnet yoga. Hon är mjuk och kan böja ryggen sexigt, så att hennes rumpa framhävs erotiskt. Jag positionerar mig bakom henne och i nästa stund vänder jag hennes ansikte bakåt mot mig för en djup kyss, samtidigt som hennes rumpa är tätt mot min soldat med bara enbart några lager tyg som skiljer dem åt.

Snart åker hennes kläder av och jag går lös på hennes fitta samtidigt som hon ligger på min säng. Hon stönar. Det tar inte lång tid förens jag äntrar henne med soldaten, för ovanlighetens skull i missionären och inte i doggy.

Jag njuter av att knulla henne, i vanlig ordning i via doggy, missionären och ridande. Jag pullar henne mellan det att jag ger henne ytterligare omgångar oralsex, då jag givetvis som det busiga barn jag är passar på att slicka hennes tvåa utan tillåtelse. Även jag får mig ett blåsjobb, två eller max tre solar för inlevelse.

En kort stund senare får hon ta sig ner på golvet och ta emot min vita välsignelse i hennes mun, som hon lydigt sväljer. Första gången hon tagit satsen i munnen, menar hon. Nästa gång provar vi analt.
Senast redigerad av saurkraut 2022-03-17 kl. 14:36.
Citera
2022-03-17, 22:38
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
En 20-årig skådespelerska/modell (obs: inte någon känd). Mycket lång, söt, smal med relativt små bröst. Trevlig och mogen för sin ålder.

Träffar henne ute på stan en eftermiddag. Hon är ute och shoppar, och hennes söta ansikte i kombination med längd fångar min blick. Jag flyger in utan att tveka och efter en kort konversation finner vi kemi och beslutar oss för att ta lite vin.

Vin och ett och annat ord om livet och allt möjligt senare åker vi hem till mig. Där blir det ytterligare vin och, enligt gammal familjetradition, musik och dans. Allt sker mycket naturligt.

I nästa stund visar hon sin viga kropp på min säng, givetvis då jag tagit upp ämnet yoga. Hon är mjuk och kan böja ryggen sexigt, så att hennes rumpa framhävs erotiskt. Jag positionerar mig bakom henne och i nästa stund vänder jag hennes ansikte bakåt mot mig för en djup kyss, samtidigt som hennes rumpa är tätt mot min soldat med bara enbart några lager tyg som skiljer dem åt.

Snart åker hennes kläder av och jag går lös på hennes fitta samtidigt som hon ligger på min säng. Hon stönar. Det tar inte lång tid förens jag äntrar henne med soldaten, för ovanlighetens skull i missionären och inte i doggy.

Jag njuter av att knulla henne, i vanlig ordning i via doggy, missionären och ridande. Jag pullar henne mellan det att jag ger henne ytterligare omgångar oralsex, då jag givetvis som det busiga barn jag är passar på att slicka hennes tvåa utan tillåtelse. Även jag får mig ett blåsjobb, två eller max tre solar för inlevelse.

En kort stund senare får hon ta sig ner på golvet och ta emot min vita välsignelse i hennes mun, som hon lydigt sväljer. Första gången hon tagit satsen i munnen, menar hon. Nästa gång provar vi analt.

För att kalla sig detta bör man vara antingen utbildad eller jobba aktivt professionellt; båda är är oerhört ovanligt vid 20 års ålder. Än en gång gör du bort dig.
Citera
2022-03-18, 12:35
Medlem
Tjej från krogen. Ung. Lite nervös. Spände på henne rejält, kom i fittan hennes, vilket hon inte uppskattade så mycket. Mycket skönt dock.
Citera
2022-03-19, 11:45
Medlem
Kk igår kväll/inatt. Var ett tag sedan vi sågs, han föreslog tidigare i veckan att vi skulle ses fredag. Vi är otroligt kompatibla sexuellt så jag såg fram emot njutning och vi har hetsat varandra en del i veckan inför fredagen. Han kom till mig vid 19-tiden, jag började suga av honom redan i hallen. Hade otroligt skön sex en bra stund, käkade sedan lite thaimat han köpt med sig även om den kallnat för länge sen. Sex igen sen. Han sover sällan över men nu gjorde han det så jag har haft en fantastisk natt. Bäst var nog när jag vid tretiden blev väckt av en stenhård kuk som gned sig mellan mina ben. Känner mig otroligt tillfredsställd, samtidigt ger ju bra sex alltid mersmak…
Citera
2022-03-21, 10:32
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
För att kalla sig detta bör man vara antingen utbildad eller jobba aktivt professionellt; båda är är oerhört ovanligt vid 20 års ålder. Än en gång gör du bort dig.

Han träffa en tjej som går teaterlinjen på folkis.
Citera
2022-03-21, 11:01
Medlem
Citat:

Du vet inte vad du snackar om. Jag var 11 eller 12 år första modellgigget. Kollegorna 1-3 år äldre. Jag hade modellkontrakt, lönkrav, etc.

Vi gjorde en katalog.
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2022-03-21 kl. 11:09.
Citera
2022-03-21, 11:24
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Du vet inte vad du snackar om. Jag var 11 eller 12 år första modellgigget. Kollegorna 1-3 år äldre. Jag hade modellkontrakt, lönkrav, etc.

Vi gjorde en katalog.

Får 11-åringar skriva på kontrakt?
Citera
2022-03-21, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Får 11-åringar skriva på kontrakt?

Morsan gjorde det. Sweden Models nobbade erbjudanden om lönen inte var hög nog, oavsett vad jag tyckte... Jag var i deras stall.

Jag minns inte om katalogen kom ut samma år som den gjordes. I så fall var jag 12 år.

Men mina kollegor var minst 2 år äldre. De tacklade mig ganska hårt när vi spelade fotboll och skulle lära känna varandra. Mycket schyssta, men tänkte inte på att jag var yngre

Med det sagt kan ligget i tråden vara fabulerat. Men känns inte särskilt långsökt.
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2022-03-21 kl. 11:43.
Citera
2022-03-21, 21:18
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1

Vi gjorde en katalog.

Fast nu pratade jag ju om skådespelare och inte modell.
Citera
2022-03-22, 14:59
Medlem
Citat:
Fast nu pratade jag ju om skådespelare och inte modell.
Bestämde träff på en rastplats med mitt ex, jag på väg till norrut till Oslo, han på väg söderut. Först hångel i framsätet i hans bil, sedan ber jag honom sätta sig i baksätet medan jag tar en promenad på parkeringen. Kommer tillbaka, vet att kommer att sitta och runka (eftersom han vet hur mkt jag tänder på det), öppnar bildörren, hoppar in och börjar suga direkt. Suger en stund, sedan sätter jag mig grensle och tider honom. Ingen av oss kommer, nog lite stressigt vi har tider att passa båda två men inte mindre kåt för det. Så perverst att fantisera om att killen är en snuskgubbe som sitter och runkar och spanar efter tjejer...
Citera
2022-03-22, 15:07
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnarlyknots
Bestämde träff på en rastplats med mitt ex, jag på väg till norrut till Oslo, han på väg söderut. Först hångel i framsätet i hans bil, sedan ber jag honom sätta sig i baksätet medan jag tar en promenad på parkeringen. Kommer tillbaka, vet att kommer att sitta och runka (eftersom han vet hur mkt jag tänder på det), öppnar bildörren, hoppar in och börjar suga direkt. Suger en stund, sedan sätter jag mig grensle och tider honom. Ingen av oss kommer, nog lite stressigt vi har tider att passa båda två men inte mindre kåt för det. Så perverst att fantisera om att killen är en snuskgubbe som sitter och runkar och spanar efter tjejer...

Ah bästa rollspelsinspirationen på länge!
Måste testas vid tillfälle. Hoppas ni får möjlighet att slutföra under lugnare former snart å bara mysigt när det ger mersmak snarare än lugnar ner om man är på det humöret tycker jag.

Edit: Exsex är ju oxå oftast jävligt bra (tyvärr). Tror den känslan är svår att imitera dock.😉
Senast redigerad av Huzzah 2022-03-22 kl. 15:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in