2022-03-31, 13:53
Medlem
Helt klart ett "blattemärke".

https://imgur.com/a/Yc6UaPA
Citera
2022-03-31, 14:12
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yeo
Har också noterat det. Det handlar väl om att segling är förknippat med status och pengar och då vill dom bära märket av den anledningen.
Jag kommer aldrig bära märket, dels pga det och dels pga deras logga är ful och ser suspekt ut.
Lustiga då absolut ingen av dessa har så mkt som beträtt en uttern eka i sjöväg.
Citera
2022-03-31, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Lätt att baxa från Stadium. Ey broshan hur mycket ska du ha walla?

baxa low budget jackor
Senast redigerad av Avalionn 2022-03-31 kl. 15:06.
Citera
2022-03-31, 14:58
Medlem
DayNites avatar
synd , det var bra kläder , då får man hittat någon nytt märke som inte används av smala hash afrikaner i orten
Citera
2022-03-31, 15:08
Medlem
CuckerTarlsons avatar
Generellt kan man väl säga att svenskar gillar kläder med bra kvalitet och där märket inte är synligt eller väldigt subtilt, typ Ralph Lauren logga på bröstet.

Babbar gillar kläder med stora loggor så folk ska se vilka "dyra" kläder de köpt. T.ex. gräsliga hoodies med en enorm Hugo Boss logga eller Canada Goose jackor med en enorm logga på armen. Även om man bortser från det trashiga i att klä sig som en babbe så är det ett tips att inte klä sig som dem om man vill undvika att bli rånad.
Citera
2022-03-31, 19:01
Medlem
Jag har gillat deras sommarjackor. Helt vindtäta och i princip helt vattentäta. Dessutom väldigt slitstarka.

Vad ska man köpa istället med dessa egenskaper? Några tips?
Citera
2022-04-06, 11:58
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Jag har gillat deras sommarjackor. Helt vindtäta och i princip helt vattentäta. Dessutom väldigt slitstarka.

Vad ska man köpa istället med dessa egenskaper? Några tips?
Arctyrex e nice
Citera
2022-04-06, 18:07
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Brukar inte en del blattar stöka omkring på vattenscooters? Då är de väl värdiga att bära Sail Racing...

De e ju fan du i mitten på bilden

https://www.flashback.org/leave.php?u=https%3A%2F%2Fimgur.com%2Fa%2FYc6UaPA

Många av Sailracing kläderna kommer från inbrottskupper och ett tag stormades butiker med dyra märken

Inte bara Canadagoose utan Sail,HH,Nortface o Peak är poppis som krandräkt
Citera
2024-10-31, 15:37
Medlem
GretaFfetas avatar
Ser om det går att väcka liv i denna tråden igen.

Är SR fortfarande ett babbeplagg eller har dem flyttat vidare till något annat? Hade SR förr och tyckte att deras jackor var riktigt bekväma.
Senast redigerad av GretaFfeta 2024-10-31 kl. 15:43.
Citera
2024-10-31, 17:30
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretaFfeta
Ser om det går att väcka liv i denna tråden igen.

Är SR fortfarande ett babbeplagg eller har dem flyttat vidare till något annat? Hade SR förr och tyckte att deras jackor var riktigt bekväma.

Har fortsatt inte sett SR på så många babbar att jag noterat det.

Babbarna kör framförallt Peak och North Face är min uppfattning och Adidas, så klart!
Citera
2024-10-31, 18:50
Medlem
GretaFfetas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BekraftadNeger
Har fortsatt inte sett SR på så många babbar att jag noterat det.

Babbarna kör framförallt Peak och North Face är min uppfattning och Adidas, så klart!

Märkt detta med, har kollegor från Norrland som åker ner till GBG då och då som hävdar att Babbarna uppe i b.la Umeå och Östersund springer runt i Haglöfs numera och kan tycka detta är lite udda. Brukar vara mer "svenskt" att gå runt i kläder som har små eller nästan osynliga emblem & loggor (Som Haglöfs eller Elvine) medans babbarna kör med kläder där det verkligen skriker en i ansiktet att detta är Canada goose, Parajumper etc.
Senast redigerad av GretaFfeta 2024-10-31 kl. 19:35.
Citera
2024-10-31, 23:59
Medlem
Yggdrasil12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Har noterat att många blattar springer omkring med kläder av märket Sail Racing. Hur har det blivit så? Jag har aldrig sett en blatte på en segelbåt.

Men på en flyktingbåt/flotte kanske du sett dem 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in