Citat:
Ja fast den absolut största faran för civila är ju ryssen som startade kriget och skjuter och bombar civila i Ukraina.. Det är den sanslösa ryska aggressionen man först kommer att titta på när krigsbrott skall verifieras och rättvisa skipas. Ukrainare skjuter ju inte på dom egna medborgarna, man försvarar om och sitt land. Ett människor verkar ju vara mer värt i Ukraina än i Ryssland.
Citat:
Ukraina är inget land, det är en HUB för människohandel, sexhandel, droghandel, vapenhandel och penningtvätt. Kolla Hunter Bidens laptop. Nästan allt finns där, mail, kvitton m.m... sök vidare. Inget konstigt att Putin desarmerar laberatorioum i Ukraina nära rysslands gränser där dom utvecklar biologiska vapen och kryper närmare och närmare in på ryssens gräns. Det som är sjukt är att nazisterna dödar "sitt folk" i Ukraina, dvs civilia och framear ryssen. Du kan verkligen ingen historia alls. Redan sedan ca 1950 har CIA tränat och tagit emot nazister efter ww2. Dom flesta tyska nazisterna fick gå igenom en rättegång men alla (har för mig att det var ca 80.000 man från västra ukraina som joinade och blev välkomnade av tyskarna) dom kom undan och körde vidare.
AVNAZIFIERA UKRAINA!
AVNAZIFIERA UKRAINA!
Jag skulle snarare kräva att Avnazifiera Ryssland deras nuvarande ledninga påminner mycket om tysklands 1939.
Sen kan man väl ifrågasätta om Ryssland är ett land eller bara en lekplats för fd. KGB officerare?
Ser mer av det jag skriver jämfört med din beskrivning av Ukrsina.