2022-03-27, 18:20
Medlem
Yokosunas avatar
Tanawarn, latif, omer... Vilka guldkorn
Citera
2022-03-27, 22:29
Medlem
Fialisans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av investigation
Tony- såklart det inte är hans barn. Fint ändå att han tar sig an henne på alla sätt, Men konstigt att det tar mkt längre tid för dem att lösa det praktiska än för alla andra? Hans styvmamma Annika som i förra säsongen kändes rolig och omtänksam, nu känns hon mest plump och taskig. Skulle gärna följa dem när Christy och barnet är i Sverige och se honom vara pappa i vardagen.
"Kändisskapet" har väl stigit henne åt huvudet. Såg på Aftonhoran att man kan köpa en sån där korkad hälsning "från en kändis av henne Har ju hört om B-kändis, men vafan är hon då? Biroll i en reality-show, typ F-kändis? Eller ännu längre ner?
Citera
2022-03-28, 09:30
Medlem
wendy1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
https://www.expressen.se/noje/ericas-ekonomiska-plan-med-omer-i-alskar-alskar-inte--han-forlorade-allt/

Omer ör helt klart här för pengarnas skull.

"Omer vill flytta till Sverige och starta sitt eget företag så fort han kan. Planen är att starta ett skinnföretag. "

Erica ska bli hemmafru.
"Tveksamheten till affärsförslaget
Idén med skinn tycker dock Erica är lite daterad och hon tror inte speciellt mycket på den. I stället tycker hon att han borde satsa på sportkläder.

– Omer är väldigt inne på det här med skinnkläder men i Sverige kommer det aldrig gå hem.

Men att satsa på något gör Erica lite nervös.

– Jag är rädd, att lägga alla pengar på något. Vi kan förlora allt.

Däremot kan hon inte bärga sig till att de ska börja tjäna pengar till resor och ett hus.

– Men huvudplanen är företaget, säger Omer.

Erica säger att hennes nyblivna make har väldigt höga förväntningar på det nya livet i Sverige.

– Han har väldigt höga planer om hur bra allt kommer att gå, fort, och att vi kommer att bli rika. Men han förlorade allting när han jobbade i Pakistan. Han förlorade hur många 100 000 som helst och jag hoppas att han vet vad han pratar om.

Även Omer berättar om sitt ekonomiska bakslag:

Jag hade en dålig erfarenhet när det gäller affärer. Vårt lån var enormt. Vi har inga pengar. Men även om vi inte har det, om man inte tar risker så kan man inte bli en framgångsrik person.

För Erica är det attraktivt att Omer har en vision om att bli framgångsrik.

– Det är lite manligt om en man fattar beslut gällande ekonomin och lite olika saker. Det är manligt, jag känner att jag inte vill behöva ta så mycket beslut längre, säger hon. "

Detta går käpprätt åt skogen. Har Erica ingen som kunde tala om att hon gör ett stort misstag! Lägg till att Pakistan är ett av de sämsta länderna i världen vad det gäller kvinnosyn. Kvinnor mördas, våldtas, hedersmod, syra i ansiktet, inga fungerande lagar som efterföljs. Bara hans nationalitet är röd flaggaa

"Manligt att ta beslut"?? Snarare vuxet. Idiotiskt att lägga sitt liv i någon annans händer. Något ett barn är tvungen att göra, men en vuxen som gör det frivilligt är ju dum i huvudet till 100 %.
Citera
2022-03-28, 12:57
Medlem
Tony har fallit för en semiprostituerad tjej och pyntar glatt upp pengar åt en flicka som inte är hans. Vilket jävla stolpskott. Efter att ha kollat deras facebook så ser man hur blåst Tony är och vilket luder Cristy är.

Hon knullar runt när han är i Bjuv. Han är fan 23 år äldre än henne om han tror att det är kärlek är han väldigt naiv.

Överlag väldigt tragiska par i programmet.
Citera
2022-03-28, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Tony har fallit för en semiprostituerad tjej och pyntar glatt upp pengar åt en flicka som inte är hans. Vilket jävla stolpskott. Efter att ha kollat deras facebook så ser man hur blåst Tony är och vilket luder Cristy är.

Hon knullar runt när han är i Bjuv. Han är fan 23 år äldre än henne om han tror att det är kärlek är han väldigt naiv.

Överlag väldigt tragiska par i programmet.

Exakt så. Och hon drar ut på att fixa uppehållstillstånd i Sverige för att kunna bo kvar i Filippinerna medan goa Tony skickar pengar
Hon kommer aldrig flytta från Filippinerna.
Citera
2022-03-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banbrytare
Exakt så. Och hon drar ut på att fixa uppehållstillstånd i Sverige för att kunna bo kvar i Filippinerna medan goa Tony skickar pengar
Hon kommer aldrig flytta från Filippinerna.
Min fru sedan 19 år från Filippinerna säger att flickan inte är hans och Christy är golddigger. Hon har säkert fler mjölkkor än Tony. Säkert pojkvän som håller sig undan nu.
Citera
2022-03-28, 18:44
Medlem
Citat:
Min fru sedan 19 år från Filippinerna säger att flickan inte är hans och Christy är golddigger. Hon har säkert fler mjölkkor än Tony. Säkert pojkvän som håller sig undan nu.

Vad grundar din fru det på? Jag tror det inte heller, i säsong 1 var ämnet på tapeten och t.o.m Tonys styvmor var ytterst tveksam.

Men Christy kan väl leka perfekt flickvän två gånger om året när Tony är på besök, för att upprätthålla förhållandet och fortsätta få pengar skickade…
Citera
2022-03-28, 19:02
Medlem
Citat:
Vad grundar din fru det på? Jag tror det inte heller, i säsong 1 var ämnet på tapeten och t.o.m Tonys styvmor var ytterst tveksam.

Men Christy kan väl leka perfekt flickvän två gånger om året när Tony är på besök, för att upprätthålla förhållandet och fortsätta få pengar skickade…

Sådant är inte ovanligt särskilt om mannen är mycket äldre. Titta på hennes tiktok hon dansar som en bargirl. Ansiktet utstrålar falskhet också. Vanligt att tjejer sitter på cafe och chattar med en rad olika män och pumpar dom på pengar.

Det skiljer 3 år mellan mig och frun och hon är utbildad lärare i hemlandet. Tro mig dom har koll på hur människor fungerar i sitt hemland.
Citera
2022-03-28, 19:25
Medlem
Citat:
Sådant är inte ovanligt särskilt om mannen är mycket äldre. Titta på hennes tiktok hon dansar som en bargirl. Ansiktet utstrålar falskhet också. Vanligt att tjejer sitter på cafe och chattar med en rad olika män och pumpar dom på pengar.

Det skiljer 3 år mellan mig och frun och hon är utbildad lärare i hemlandet. Tro mig dom har koll på hur människor fungerar i sitt hemland.

Naiva Tony… tycker synd om honom. En dag kommer han komma till insikt att han blivit grundlurad. Då är han ännu äldre och chanserna att träffa en ny kvinna och bilda familj med är små.
Citera
2022-03-28, 19:47
Medlem
Citat:
Naiva Tony… tycker synd om honom. En dag kommer han komma till insikt att han blivit grundlurad. Då är han ännu äldre och chanserna att träffa en ny kvinna och bilda familj med är små.
Stackars Tony kommer få ett brustet hjärta och en massa skulder. Den kvinnan gillar pengar syns lång väg. Tony kommer bygga ett hus till svärföräldrarna för att visa sin kärlek. När huset är klart bryts kontakten.
Citera
2022-03-28, 22:18
Medlem
Citat:

Han skaffar bara en ny 20 åring om (när) hon dumpar honom.

Scrollar man igenom hans profil på Facebook så tar det inte lång tid innan man ser att han är en helt vanlig sexturist. Mycket resor till Thailand och framförallt Pattaya följt utav Filippinerna.

Poserar på bilder med andra 40+ gubbar som alla har en liten 20åring framför sig, som ser allt annat än bekväm ut.

Oh well, hoppas hon blåser skiten ut honom och tömmer hans plånbok. Varför ska inte hon få utnyttja honom lika mycket som han utnyttjar henne? Jag har noll sympati för sexturister.
Citera
2022-03-29, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M-W12
Han skaffar bara en ny 20 åring om (när) hon dumpar honom.

Scrollar man igenom hans profil på Facebook så tar det inte lång tid innan man ser att han är en helt vanlig sexturist. Mycket resor till Thailand och framförallt Pattaya följt utav Filippinerna.

Poserar på bilder med andra 40+ gubbar som alla har en liten 20åring framför sig, som ser allt annat än bekväm ut.

Oh well, hoppas hon blåser skiten ut honom och tömmer hans plånbok. Varför ska inte hon få utnyttja honom lika mycket som han utnyttjar henne? Jag har noll sympati för sexturister.

Oj oj,värre än jag trott. Vill du länka hans FB-sida?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in