2022-03-26, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maskrosen60
http://mobil.andersleander.bloggplat...-sd-valsedlar/
Katerina Janouchs extrema ytligheter.

KJ är en äcklig populistisk hycklare som gör vad som helst för att synas och höras. 90% av hennes följarskara är äldre ensamma män på landsbyggden.
Citera
2022-03-26, 16:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det är SD som stoppat föreläsningen, Expo har endast skrivit om det. Jag tycker att SD fattat rätt beslut, givet att K.J:s flummiga "inspirationsföreläsning" bara hade skadat SD. Vad har K.J. att tillföra svensk politik annat än sina egna fördomar?
Du håller väl med om att Katerina skriver om sådant som är tabu i Sverige nämligen den ökade benägenheten för brottslighet bland barn till MENA?
Citera
2022-03-26, 16:20
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Även många Sd;are har varit med i nätverket i smyg utan att Sd ledningen vetat om det. Så de reser troligen ragg om de hör namnet Tor Pålsson, men så heter han inte längre.

Tobbe Larsson är väl vad han kallar sig nu, vilket är åtminstone hans fjärde namn. Om det inte finns fler namn jag ej känner till. Även Tor Paulsson var ett taget namn.
Citera
2022-03-26, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvret
Tobbe Larsson är väl vad han kallar sig nu, vilket är åtminstone hans fjärde namn. Om det inte finns fler namn jag ej känner till. Även Tor Paulsson var ett taget namn.

Nja, nä mamman hette Paulsson. Pappan vet jag inte vem det var det var, det va nog en styvfar han hade när vi bodde i samma område. Intensiv person kan man säga.
Citera
2022-03-26, 16:30
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AVART3N
KJ är en äcklig populistisk hycklare som gör vad som helst för att synas och höras. 90% av hennes följarskara är äldre ensamma män på landsbyggden.
Du glömde skriva "incel".
Citera
2022-03-26, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svenlangbaj
SD har arrangerat en föreläsning med Katerina Janouch i Tranås Söndag 27 Mars. I dag, Fredag 25:e, får SD:s medlemmar detta mail:

"Föreläsningen med Katerina Janouch på söndag är inställd!
Anledningen är att Expo ifrågasatt hennes lämplighet och jag har tillsammans med högre ort beslutat att vi ställer in evenemanget!

Vänligen Björn"

Någon som kan berätta mer om SD:s samarbete med Expo?
Va? Är det bekräftat från SD centralt?
Citera
2022-03-26, 16:32
Medlem
Vart tog det fria ordet vägen???
Citera
2022-03-26, 16:33
Medlem
Silvrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 314Pi
Nja, nä mamman hette Paulsson. Pappan vet jag inte vem det var det var, det va nog en styvfar han hade när vi bodde i samma område. Intensiv person kan man säga.

Patrik Paulsson är hans ursprungliga namn.

Tor Änglavinge har han också kallat sig kom jag på, så då är vi uppe i fem olika identiteter.
Citera
2022-03-26, 16:35
Medlem
Citat:
Men du kan inte neka till att med en titt rent historiskt så har hon i mångt och mycket haft rätt.
Citera
2022-03-26, 16:41
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:
KJ är en äcklig populistisk hycklare som gör vad som helst för att synas och höras.
Kan du berätta vad i hennes budskap som stämmer överens med traditionen från Huey Long eller George Wallace? Eller Glistrup eller Ny Demokrati?
Citera
2022-03-26, 16:44
Medlem
oresundsbroens avatar
SD riks ger svar

https://samnytt.se/sd-om-janouch-vi-...ZUF679J2SGocrY
Citera
2022-03-26, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
SD riks ger svar

https://samnytt.se/sd-om-janouch-vi-...ZUF679J2SGocrY
”Man kan mycket väl bjuda in externa föreläsare som inte är medlemmar i partiet, även om de inte delar våra åsikter i alla frågor”

Huh? Först Putinvurmandet, sen vilja att regera med sossarna och nu detta. Vad står SD ens för?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in