Citat:
Ursprungligen postat av
NidarosGnomen
Det som är intressant är att SD vill bli mer rumsrena. De vill vara kritiska till invandring utan att vara renodlade rasister. Jag skulle tro att SD jublar om det blir av med 500 väljare som tycker att SD är för mesiga. Se det som preventiv skademinimering.
Vem är judar och vem är antisemiter nu igen, jag har tappat orienteringen.
Är SD sionister eller antisemiter?
Är Expo nazister.
Vilka är då NMR?
SD-judar eller Expo-antisemiter?
Vad är jag, är jag kanske också en jude som är nazist och hatar , ehh jag måste ringa chefen Katerina Janouch.
Vad säger Katerina Janouch angående Putin?
Är han Expo-nazist?
Citat:
Mig har Expo förföljt och trakasserat länge. Jag är kvinna, Expo avskyr frispråkiga kvinnor. Jag är invandrare från Östeuropa, Expo avskyr invandrare som inte gör som Expo säger. Jag är judinna som inte är uttalat vänster, Expo avskyr judar som inte lyder Expo. Expo är således en antisemitisk, kvinnohatande sammanslutning som helst vill att alla kvinnor drar på sig ett tält och kniper ihop kakhålet. Mer anmärkningsvärt är att Sverigedemokraterna låter sig påverkas av detta enfaldiga skrammel? Jag som alltid lyft SD och velat att detta parti ska sluta diskrimineras, jag som alltid haft goda kontakter med SD och flera gånger bjudits in till SD:s egen TV-kanal, är plötsligt inte välkommen på grund av Expo? Nej, det saknar rim och reson.