2022-03-26, 12:09
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Romanche92
Allvarligt?. Vilken jävla cirkus.... Man fattar ju varför han skryter om att han inte dricker. Killen har ju för fan inte ens råd med Alkoholfri öl.
Det stämmer, Therese skröt tom om pajen på instagram, hon är inte särskilt bortskämd.

https://www.instagram.com/p/Ca25OJ0r...um=share_sheet
Citera
2022-03-26, 12:10
Medlem
Citat:
Rask har sagt att han och T unar sina barn med Fortnite Battle Pass...vilket händer lite då och då tydligen. Men seriöst gubben. Battle Pass kostar 90: och om jag inte minns fel så resetar skitet vart 3:e månad. Kan du inte unna dina ungar med 90:- på ett delat konto vart 3:e månad så vet jag inte vad. Är det Denniskorv som blir deras Fredags godis? som ligger på 10:- för att Farsan Baloo ska ha sitt Snus och T ska ha sin dyra energi dricka.

Snart kommer en utgift på 2700kr, skatten på bilen.
Får vi se om dom betalar den denna gång eller om användningsförbudet aktiveras igen på bilen. Kan ju säga att det blir ju inget Battle pass i maj.
Citera
2022-03-26, 12:13
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Allvarligt?. Vilken jävla cirkus.... Man fattar ju varför han skryter om att han inte dricker. Killen har ju för fan inte ens råd med Alkoholfri öl.

Alkoholen behövs ju inte nu längre när han tagit över T's adhd-medicin. Han föredrar tjackrus. Gratis dessutom.
Citera
2022-03-26, 12:15
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Snart kommer en utgift på 2700kr, skatten på bilen.
Får vi se om dom betalar den denna gång eller om användningsförbudet aktiveras igen på bilen. Kan ju säga att det blir ju inget Battle pass i maj.
Han får Ransonera Denniskorvarna så Farsan Baloo kan har råd med sitt Snus. Semester lär det inte bli, metans Barnens vänner åker till olika ställen eller Campar i Sommar så blir barnen hemma med sin Bajshög som flåsar och sväljer Snorkråkor med sitt goda snus. "Hej Pappa skulle vi kunna grilla idag"?
*Bajshögen tänker* "Kol, Tändvätska, och Denniskorv" det lät dyrt det...räcker det med Denniskorven kanske?.

Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det stämmer, Therese skröt tom om pajen på instagram, hon är inte särskilt bortskämd.

Det är ju ändå rätt sorgligt. Hur kan man bli mätt utav sånt Halvfabrikat skit?. Jag hade varit lite imponerad ifall Bajshögen hade gjort pajen själv. Men 10:- Pajer är väl deras ribba just nu.
Citera
2022-03-26, 12:16
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:

Hon är inte bortskämd direkt när hon blir rörd av detta... Hon tar kort och känner sig speciell för att han gjorde något för henne. Sorgligt att se.
Citera
2022-03-26, 12:16
Fp
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-03-26 kl. 12:21.
Citera
2022-03-26, 12:20
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Om vi ser till direkta behörigheter så hoppas jag på små. Och så verkar det också vara efter att ha följt magmysaren ett tag.

Men visst, MMM har ju inte alla indianer i kanoten, så en slug Rask skulle kanske kunna påverka honom i en viss riktning.

Erkänner dock att Rask inte riktigt gett mig ett intryck av att vara slug, men det verkar jag ju vara rätt ensam om att tycka här i tråden, där nästan alla ser honom som någon modern Moriarty.
🤣🤣 nej, herrejösses, rasken är inte så smart. Men även en blind höna kan hitta ett korn..
T brukar ju efterfråga hjälp via insta när barnvakten fortnite krånglar för grabbarna..
Jag väntar med spänning på utlåtandena från IQ testerna som kommer utföras iom den stora breda utredningen för lille tasken
Citera
2022-03-26, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Hon är inte bortskämd direkt när hon blir rörd av detta... Hon tar kort och känner sig speciell för att han gjorde något för henne. Sorgligt att se.

Precis, där ligger nivån och det är nästan sorgligt.
När köpte han blommor senaste? När tog han med henne ut? (Öhöh dEt äR sVåRt MeD baRnVakt) lägg ner hela släkten bor i samma kommun så jävla svårt kan det inte vara en timme en kväll på ett år.
Kommer ihåg när han vloggade när han köpte present på hennes födelsedag för många år sen, en tröja som inte ens var hennes stil, hon sa det till och med till han. Och Ett par wish solglasögon som man aldrig såg henne med. Som sagt förhållandet är sorgligt.
Citera
2022-03-26, 12:24
Citat:
Rask är så givmild att han gav sin son en rubikskub i födelsedagspresent.

När han ska skämma borr Therese micrar han upp en fryst paj från dafgårds med ett hjärta av ketchup, det är en riktig make det.
Just pajen är underbart, samma som Micke brukar värma. Han föredrar också LOK*A till maten, precis som samarit-rask
Citera
2022-03-26, 12:33
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Precis, där ligger nivån och det är nästan sorgligt.
När köpte han blommor senaste? När tog han med henne ut? (Öhöh dEt äR sVåRt MeD baRnVakt) lägg ner hela släkten bor i samma kommun så jävla svårt kan det inte vara en timme en kväll på ett år.
Kommer ihåg när han vloggade när han köpte present på hennes födelsedag för många år sen, en tröja som inte ens var hennes stil, hon sa det till och med till han. Och Ett par wish solglasögon som man aldrig såg henne med. Som sagt förhållandet är sorgligt.

Har man varit tillsammans så länge som dem så borde han veta exakt vad hon har för stil, exakt vad hon önskar sig. Men han ser bara sig själv. Vet inte hur man ska beskriva det bäst, men deras relation känns inte djup. Det är mycket hon ifrågasätter honom om under deras tidigare lives. Hon minns saker på ett vis och han på ett helt annat. Men det kanske har med hans mytomani att göra.

Och ja, jag tror säkert T vill gå ut på restaurang, resa och uppleva allt möjligt. Men Rask och hans ångest vill bara vara hemma. Hon räknas inte. Men dyker det upp möjligheter till att få synas och tjäna pengar på det. Då är ångesten väck och han åker direkt.
Citera
2022-03-26, 12:41
Medlem
Citat:
Rask är så givmild att han gav sin son en rubikskub i födelsedagspresent.

När han ska skämma borr Therese micrar han upp en fryst paj från dafgårds med ett hjärta av ketchup, det är en riktig make det.

Första tanken man får när man läser det här är att det är på skoj, men sen minns man - det är ju så PÅ RIKTIGT! En jävla rubiks kub. Haha.
Citera
2022-03-26, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Har man varit tillsammans så länge som dem så borde han veta exakt vad hon har för stil, exakt vad hon önskar sig. Men han ser bara sig själv. Vet inte hur man ska beskriva det bäst, men deras relation känns inte djup. Det är mycket hon ifrågasätter honom om under deras tidigare lives. Hon minns saker på ett vis och han på ett helt annat. Men det kanske har med hans mytomani att göra.

Och ja, jag tror säkert T vill gå ut på restaurang, resa och uppleva allt möjligt. Men Rask och hans ångest vill bara vara hemma. Hon räknas inte. Men dyker det upp möjligheter till att få synas och tjäna pengar på det. Då är ångesten väck och han åker direkt.

Vet inte om du sett min video som jag gjorde för ett tag sen

https://streamable.com/ncmp5n

Rask ville inte se den men han var säker på att Therese vilja att resa endast berodde på hennes adhd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in