Citat:
Ursprungligen postat av
Dofterna
Vad är det för skillnad på att påstå att något är klart och att vara säker på att något är klart?
Det här med att Ersanal tar fjärdeplatsen, är det något du påstår, tror eller är säker på på? Bara så jag vet.
Best regards,
Bolltrollarn
Skillnaden är den att jag skrev jag trodde Conte skulle bli nästa (A)rsenal boss, inte att han var klar för Arsenal - det har jag aldrig påstått. Klarar du av att se skillnaden på detta, eller är det helt enkelt alldelsen för komplicerat för dig?
Jag är 100% säker på att (A)rsenal tar fjärdeplatsen, pga en beräkning som jag gjorde i juli 2021. Och så såhär långt, så har den beräkningen stämt in med ca 95% av säsongen, jag är även 100% säker på att Man City tar hem titeln, med Liverpool som 2:a och Chelsea som 3:a.
Citat:
Ursprungligen postat av
Natos.Locos
Hade varit en sak om spelarna själva valt sin prislapp. Grealish kan knappast göra något åt att han blev den dyraste pl värvningen. Vore ungefär samma som att värva en spelare för under 10m och när han väl spelar dåligt ''vadåra? han kostade ju inget?''
Alltså det är lustigt... Killen skriver att Conte skulle bli nästa Arsenal tränare, han slog till och med vad om flera tusen med en annan här på forumet om att Conte skulle ta över i höstas. Och nu skriver han att han aldrig påstod att Conte skulle vara färdig för Arsenal. Jag blir yr utav detta...
Det som är lustigt, är att vissa människor klarar inte av se skillnaden mellan vad en tror och vad som är fakta.