2022-03-24, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Vilka har varit dom bästa och sämsta värvningarna i år hittills tycker ni? Diaz bör väl vara den bästa. Kan dejan fortsätta så här så bör han kunna vara topp 3 typ eller? Jag är jävligt nöjd med Tomiyasu och Ramsdale även om den senare stått för lite svajjiga insatser på slutet. Grealish är väl den sämsta värvningen jag kan komma på nu så här sent. Eller har han vart bra tycker ni? 😊
Hmm skulle nog säga att Diaz, Kulusevski och Tomiyasu är fina val. Inte så mycket koll på Newcastle men dom måste väl gjort något riktigt dunderköp? de höll ju nästan på att åka ur innan vinterfönstret.

3 sämsta är däremot lätt. Grealish, Sancho och Lukaku
Citera
2022-03-24, 06:21
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Kan minnas att Liverpool-maffian sålde div supporterartiklar med Michael Owen i ett par år efter att han hade lämnat klubben, och på de flesta av dessa så stod det ”LEGEND”..

Anser du/ni Owen fortfarande som en legend och klubbikon?

Ok rättelse av mitt inlägg, om han inte lämnar till en rival såklart. Men tror knappast att han går till ett annat engelskt lag.

Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Vilka har varit dom bästa och sämsta värvningarna i år hittills tycker ni? Diaz bör väl vara den bästa. Kan dejan fortsätta så här så bör han kunna vara topp 3 typ eller? Jag är jävligt nöjd med Tomiyasu och Ramsdale även om den senare stått för lite svajjiga insatser på slutet. Grealish är väl den sämsta värvningen jag kan komma på nu så här sent. Eller har han vart bra tycker ni? 😊

Diaz, Ramsdale och Kulusevski är väll de som haft den största succén direkt, tycker även José Sa och Trippier har gjort stora avtryck.

Sämsta hittills måste vara Grealish samt Lukaku.
Senast redigerad av Imbaz 2022-03-24 kl. 06:31.
Citera
2022-03-24, 08:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
Du skrev det hur många gånger som helst att the deal is done angående Conte, men istället la han på luren och valde Spurs och känns som att han kommer lyckas knipa 4e platsen trots att det såg mörkt ut för Spurs ett tag. Kane, Son och Kulu är i stor form, världsklass alla tre.

Sant ingen Liverpool tråd men det är svårt att inte njuta när vi kör över varenda en! Speciellt båbärsgänget i norra London
Nej, jag har aldrig påstått att Conte var klar för Arsenal. Däremot så skrev jag att jag trodde/var säker på att italienaren skulle bli våran nästa boss, lite skillnad. Det att Conte lade på luren när han fick reda på att det var Spuds som ringde, var (som jag redan har redogjort för ett 100tals ggr här inne) ngt som jag läste på twitter, och jag tog simpelt och bara delade vad jag läste. Men detta visade sig snabbt att vara fake shit.

Spuds knipa 4:e platsen? Lol. Jag är fortfarande helt säker på att vi kommer att ta fjärdeplatsen, samt att Chelsea slutar som 3:a, Liverpool 2:a och Man City 1:a.

På vilket sätt så körde Liverpool över The Gunners i matchen på Emirates? Annars så är det ju helkomiskt att läsa ngn supporter av klubben som har vunnit 1 (covid) titel på 32 år kalla fans av en mer succerik klubb för ”blåbär”.
Senast redigerad av Generalandersson 2022-03-24 kl. 08:59.
Citera
2022-03-24, 08:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
Ok rättelse av mitt inlägg, om han inte lämnar till en rival såklart. Men tror knappast att han går till ett annat engelskt lag.

Diaz, Ramsdale och Kulusevski är väll de som haft den största succén direkt, tycker även José Sa och Trippier har gjort stora avtryck.

Sämsta hittills måste vara Grealish samt Lukaku.
Owen lämnade väl inte Liverpool tillfördel för Man Utd?
Citera
2022-03-24, 09:39
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Grealish sämsta värvningen? Nivån här är inne grym åter igen. Man måste älska när folk snackar om klubbar och spelare det inte ens tittar på.

Sané, Silva, Rodri, Cancelo... Deras första säsong var? Nej exakt ni har ingen koll.

Grealish i Aston Villa var som Messi i Barca, den stora stjärnan som man byggde laget runt. Att tro att Pep skulle bygga laget runt Grealish och ge honom utrymme att springa vart han vill... Jösses.

Saul och Lukaku är 100 gånger värre floppar.
Citera
2022-03-24, 09:50
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Grealish sämsta värvningen? Nivån här är inne grym åter igen. Man måste älska när folk snackar om klubbar och spelare det inte ens tittar på.

Sané, Silva, Rodri, Cancelo... Deras första säsong var? Nej exakt ni har ingen koll.

Grealish i Aston Villa var som Messi i Barca, den stora stjärnan som man byggde laget runt. Att tro att Pep skulle bygga laget runt Grealish och ge honom utrymme att springa vart han vill... Jösses.

Med tanke på prislappen så är Grealish, än så länge, helt klart en av säsongens stora floppar. Vad som sker i framtiden var inget som diskuterades. Lukaku är dock helt klart ännu värre.
Citera
2022-03-24, 10:01
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Nej, jag har aldrig påstått att Conte var klar för Arsenal. Däremot så skrev jag att jag trodde/var säker på att italienaren skulle bli våran nästa boss, lite skillnad. Det att Conte lade på luren när han fick reda på att det var Spuds som ringde, var (som jag redan har redogjort för ett 100tals ggr här inne) ngt som jag läste på twitter, och jag tog simpelt och bara delade vad jag läste. Men detta visade sig snabbt att vara fake shit.

Spuds knipa 4:e platsen? Lol. Jag är fortfarande helt säker på att vi kommer att ta fjärdeplatsen, samt att Chelsea slutar som 3:a, Liverpool 2:a och Man City 1:a.

På vilket sätt så körde Liverpool över The Gunners i matchen på Emirates? Annars så är det ju helkomiskt att läsa ngn supporter av klubben som har vunnit 1 (covid) titel på 32 år kalla fans av en mer succerik klubb för ”blåbär”.

Vad är det för skillnad på att påstå att något är klart och att vara säker på att något är klart?

Det här med att Ersanal tar fjärdeplatsen, är det något du påstår, tror eller är säker på på? Bara så jag vet.

Best regards,
Bolltrollarn
Citera
2022-03-24, 10:15
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Med tanke på prislappen så är Grealish, än så länge, helt klart en av säsongens stora floppar. Vad som sker i framtiden var inget som diskuterades. Lukaku är dock helt klart ännu värre.

Hade varit en sak om spelarna själva valt sin prislapp. Grealish kan knappast göra något åt att han blev den dyraste pl värvningen. Vore ungefär samma som att värva en spelare för under 10m och när han väl spelar dåligt ''vadåra? han kostade ju inget?''

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vad är det för skillnad på att påstå att något är klart och att vara säker på att något är klart?

Det här med att Ersanal tar fjärdeplatsen, är det något du påstår, tror eller är säker på på? Bara så jag vet.

Best regards,
Bolltrollarn

Alltså det är lustigt... Killen skriver att Conte skulle bli nästa Arsenal tränare, han slog till och med vad om flera tusen med en annan här på forumet om att Conte skulle ta över i höstas. Och nu skriver han att han aldrig påstod att Conte skulle vara färdig för Arsenal. Jag blir yr utav detta...
Citera
2022-03-24, 10:15
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Ska man bedöma en värvning som en flopp är det hur spelaren presterar som ska vara i fokus inte hur bra han kan bli i framtiden. Om Grealish skulle kunna bli en av ligans bästa nästa säsong så är det inte relevant nu, för man ska bedöma på det som han levererat hittills.

Lukaku är en megaflopp som sänkt hela jävla lagmoralen utöver att vara helt oduglig 9/10 matcher, men när han kom till Chelsea i somras var han värd summan. Om marknaden hade varit realistisk hade värdet på Grealish varit max 60 miljoner.
Citera
2022-03-24, 10:21
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Ska man bedöma en värvning som en flopp är det hur spelaren presterar som ska vara i fokus inte hur bra han kan bli i framtiden. Om Grealish skulle kunna bli en av ligans bästa nästa säsong så är det inte relevant nu, för man ska bedöma på det som han levererat hittills.

Lukaku är en megaflopp som sänkt hela jävla lagmoralen utöver att vara helt oduglig 9/10 matcher, men när han kom till Chelsea i somras var han värd summan. Om marknaden hade varit realistisk hade värdet på Grealish varit max 60 miljoner.

+1

Angående Lukaku vill jag nog säga att det inte bara är tuffare för honom i England utan att han även gör bort sig utanför planen och pratar om hur han saknar Inter. Ingen som säger så högt ger 100% när den väl spelar i Chelsea tröjan.
Citera
2022-03-24, 10:25
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
+1

Angående Lukaku vill jag nog säga att det inte bara är tuffare för honom i England utan att han även gör bort sig utanför planen och pratar om hur han saknar Inter. Ingen som säger så högt ger 100% när den väl spelar i Chelsea tröjan.

Han har sabbat sin karriär ordentligt, Inters fans vill inte ha honom tillbaka, Milan aldrig i livet dels för att Zlatan är där och han går inte till en rival för att hälla mer tändvätska på brasan. Det finns säkert en ganska hyfsad klubb som tar honom, men han bränner sina broar duktigt med sin stora käft och ego.
Citera
2022-03-24, 10:41
Medlem
Imbazs avatar
Citat:

Ja nu är det ju en åsikt, så du tycker man håller en låg nivå för att man inte håller med dig? Härskaren du Jag har sett grealish och tycker att en spelare som kommer för 100m ska kunna gå in och göra mer skillnad. Nu är detta min personliga åsikt, du är välkommen att inte hålla med.

Citat:
Owen lämnade väl inte Liverpool tillfördel för Man Utd?

Ok, så länge han aldrig går till en ärkerival, någonsin. Läs mellan raderna vad budskapet är snälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in