Citat:
Ursprungligen postat av
Bombaclap
Du skrev det hur många gånger som helst att the deal is done angående Conte, men istället la han på luren och valde Spurs och känns som att han kommer lyckas knipa 4e platsen trots att det såg mörkt ut för Spurs ett tag. Kane, Son och Kulu är i stor form, världsklass alla tre.
Sant ingen Liverpool tråd men det är svårt att inte njuta när vi kör över varenda en! Speciellt båbärsgänget i norra London

Nej, jag har aldrig påstått att Conte var klar för Arsenal. Däremot så skrev jag att jag trodde/var säker på att italienaren skulle bli våran nästa boss, lite skillnad. Det att Conte lade på luren när han fick reda på att det var Spuds som ringde, var (som jag redan har redogjort för ett 100tals ggr här inne) ngt som jag läste på twitter, och jag tog simpelt och bara delade vad jag läste. Men detta visade sig snabbt att vara fake shit.
Spuds knipa 4:e platsen? Lol. Jag är fortfarande helt säker på att vi kommer att ta fjärdeplatsen, samt att Chelsea slutar som 3:a, Liverpool 2:a och Man City 1:a.
På vilket sätt så körde Liverpool över The Gunners i matchen på Emirates? Annars så är det ju helkomiskt att läsa ngn supporter av klubben som har vunnit 1 (covid) titel på 32 år kalla fans av en mer succerik klubb för ”blåbär”.