Citat:
Ursprungligen postat av
BritneySpearsLove
Nej nej stopp ett tag. Det du du som ska motbevisa att dessa inte finns. Dom fungerar som så att de stoppar signalerna lite grann när de känner för det. Tex om det regnar så blir dom arga och vill sabotera signaler. Dom gillar höga byggnader så bygger man högt så får man lite extra längd osv.
Du är sämre än ett dagisbarn, så vi tar det på en sönderknarkad tramspelles nivå.
1. Du påstår att samtliga som navigerar gör detta på ren gissningslek men ändå kommer de fram varenda gång, i tid för det mesta också. Varför gör de det om de navigerar efter sfärisk jord?
2. En filosof kan inte beräkna jordens radie för han är poet också? Du är ju en extrem tramspelle så varför talar du sanning över huvud taget?
3. Inga kunskaper och framsteg enligt dig får bygga på någon annans tidigare framsteg, ändå sitter du och vältrar dig som en tramspelle med en dator som du troligen inte har en aning om hur de kommit till att se ut som de gör idag.
4. Man får gärna påstå att någon har fel och ändå inte behöva bevisa varför denna person har fel. Lägga fram egna bevis som ska påvisa felet på det man anser är fel existerar inte i din värld.
5, Du uppmanar andra att ha bättre attityd när du själv gör infantila tillmälen stup i kvarten och tycker det är ok.
Det trista i detta är att du tystar inte mig genom att fjanta som du gör, du sölar ner tråden för dina kollegor istället. Det är äkta MENSA-fasoner det, så känner jag vissa medlemmar där och nu har jag ju förklaringen på varför de är som de är. De känner ju dig också
Så har du nu kollat in definition på en radiohorisont och vad den innebär?