Citat:
Ursprungligen postat av
Squidgame
Fler som svettas lite väl mycket på denna? Jag förstår att det är dosrelaterat men jag svettas väldigt mycket på de doser jag behöver vilket är minst 1 mg nasalt. Idag har jag tagit två mg då min värk var mycket kraftig och jag är kreativ och har grejat i förrådet, men svetten dryper ju.
Något man kan göra mot detta? Ta mindre, kanske 1 mg istället? Betablockerare? Dricka mycket vätska?
Jag har även också blivit rejält svettig vid nasalt intag över 1mg subutex och då gör jag så att jag delar upp doser så låga som mellan 0.20mg-0.30mg, högst 0.5mg per intag. Då kommer du troligtvis inte svettas lika mycket eller överhuvudtaget inte alls för den delen.
När jag intar subutex nasalt så dricker jag mycket vatten innan intag för att kroppen har en tendens att bli uttorkad rejält av subutex enligt min uppfattning. Tar det i kombination med 50-75mg Lergigan som hjälper mot illamåendet man vanligtvis brukar få av subutex. Hoppas att det hjälper.
Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Ett tag sedan jag tog sub nu men (även med tramadol) illamåendet jag fått försvinner alltid efter jag sköljt ansiktet med kallt vatten.
Hoppas det fungerar för er andra så slipper ni ta piller som kanske inte ens fungerar

Det är rätt skönt att skölja ansiktet med vatten. Behöver inte vara jätte kallt vatten dock, bara man sköljer ansiktet så tycker jag absolut att det kan hjälpa mot vissa biverkningar och man känner sig fräsch & pigg efteråt.