2022-03-22, 13:37
Medlem
philz93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Ja den abnorme Hakuna Matata glömmer man ju inte i första taget. Inte minst för den sjukliga stirriga blicken han har i början av videon:

https://imgur.com/a/NSaX8kO

Han verkar vara företagsam i alla fall, utöver att ragga 13-åringar på nätet, för barnavel och förlovning. Hakuna sitter i styrelsen för fem bolag med spridda verksamheter.

Redovisning & bokföring
Taxi
Film, Video & TV
Litterärt & Konstnärligt skapande
Sällskapsdjur, Butikshandel

"Finaste diamant. Du är så magiskt vacker att änglarna sjunger sånger om dig"

Vet inte om det tagits upp ännu, men i ett av dessa bolag sitter en känd komiker som VD
Citera
2022-03-22, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philz93
Vet inte om det tagits upp ännu, men i ett av dessa bolag sitter en känd komiker som VD

Och vad fan har denne med vad Hakuna ställer till med? Ingenting vad vi vet, mer än att han sitter i samma bolag som Hakuna. Här har vi just problemet med att hänga ut gäddorna, det riskerar bajsa på helt oskyldiga.
Citera
2022-03-22, 13:49
Medlem
En grej som är intressant är att i stort sett alla gäddor är medelålders. Har de alls fångat någon under 30? Tar Dumpen hänsyn till om det handlar om yngre gäddor och släpper tillbaka dem för att växa till sig och för att inte rubba föryngringen i gäddstammen, eller vad?
Senast redigerad av Magmunnen 2022-03-22 kl. 14:20.
Citera
2022-03-22, 14:00
Medlem
philz93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Och vad fan har denne med vad Hakuna ställer till med? Ingenting vad vi vet, mer än att han sitter i samma bolag som Hakuna. Här har vi just problemet med att hänga ut gäddorna, det riskerar bajsa på helt oskyldiga.

Jo, det ska jag tala om för dig. Bolaget startades i slutet av januari 2016 och Hakuna blev dömd tidigt i februari 2016. Komikern står som firmatecknare och vi får väl göra ett antagande att Hakuna har kommit in vid ett senare tillfälle i ekvationen (post-dom). I min värld borde det väl vara rimligt att göra någon slags koll på vilka som sitter i styrelsen i sina företag? Det hade i alla fall jag gjort.
Senast redigerad av philz93 2022-03-22 kl. 14:03.
Citera
2022-03-22, 14:07
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starnold666
Om jag fattat det rätt så hittar dom pedofiler på appen KIK?
I så fall är det väl bara efterblivna pedofiler dom fångar, för inga barn lr ungdomar använder väl KIK längre?
Dessutom har dom ingen aning om att det finns en sajt som heter dumpen där pedofiler hängs ut.
Dom riktigt farliga pedofilerna hänger väl på darknet och Snapchat och har koll på sajter som dumpen kan jag tänka mig!

Du har inte uppfattat det rätt. Dumpen är full med information för den nyfikne dvs som tittar på övrigt material och inte bara de inspelade uthängningarna.
Citera
2022-03-22, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philz93
Jo, det ska jag tala om för dig. Bolaget startades i slutet av januari 2016 och Hakuna blev dömd tidigt i februari 2016. Firmatecknare står komikern för, och vi får väl göra ett antagande att Hakuna har kommit in vid ett senare tillfälle i ekvationen (post-dom). I min värld borde det väl vara rimligt att göra någon slags koll på vilka som sitter i styrelsen i sina företag? Det hade i alla fall jag gjort.

Och? Det är inget olagligt att inte ha koll eller anlita en tidigare dömd. Du hade möjligen gjort det, ja, men tror många inte kollar upp när de sätter någon i en bolagsstyrelse. Det är inte Atlas Copco eller IKEA eller PEAB vi snackar om här. Komikern kanske är polare med Hakuna. Kollar du upp dina polare i brottsregistret? Även någon med din höga svansföring gör inte det.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-03-22 kl. 14:36.
Citera
2022-03-22, 14:53
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
En grej som är intressant är att i stort sett alla gäddor är medelålders. Har de alls fångat någon under 30? Tar Dumpen hänsyn till om det handlar om yngre gäddor och släpper tillbaka dem för att växa till sig och för att inte rubba föryngringen i gäddstammen, eller vad?

Hej!
Vad roligt att du nämner detta med de lite yngre gäddorna. Jag hade nämligen tänkt göra en liten tillbakablick på en av mina favoritgäddor. Tyckte faktiskt han fick för lite tid i rampljuset men det har nog att göra med hans status i gäddsamhället. Tanig, blek och mager på grund av sitt lägre skikt i gäddsamhället. Där nere får man ta de små byten man får och denna gädda har nog inte fått särskilt många kompletta måltider i sitt liv.

Låt mig presentera bajsmannen!
https://dumpen.se/2022/02/23/mannen-som-skrek-om-att-han-bajsat-i-byxan-napp-igen/

En slaskig vinterdag i de södraste delarna av stockholms gäddvikar simmade den här gäddan fram tills sitt byte där han planerat sin attack. Precis utanför spärrarna ska en inte ont anande lille möta upp vår utlekta magra gädda för lek i hans bil. Han har tillochmed bäddat med ett täcke med stjärnor på så att lillfisken ska känna sig bekväm i den bakre delen av hans skåpbil. Vilken lille skulle inte må av en sån varm behandling tänkte gäddan.

Tyvärr gick det inte som gäddan hade tänkt sig för smygande bakom lurkade storgäddorna Patrik och Sara och skrämmer gäddan såpass att han skriker till och viker sig och skriker jag bajsade på mig!!!
Här är bilden när han viker sig och skriker att han bajsade på sig
https://imgur.com/a/hdklCoA

Gäddan finner sig snabbt och förklarar att de där bilderna var minsann inte gäddans banan eller bilder. Vid fråga om han har en tvillingbror säger han att han inte har någon bror. För att sen sekunden efter ha 9 bröder.

I sin desperation förklarar han att hans telefon har blivit hackad och han har minsann blivit hotad förut med bilder. Storgäddan Sara finner sig snabbt och frågar om han själv blivit hackad också som råkar finnas på samma plats men då förklarar bajsmannen att det här är en vanlig vassrugge som han brukar gömma sig i. Precis utanför en pendeltågsspärr trots att han har ett arbetsfordon. Logiken skimrar i guld.

Vidare är inte interaktionen mer än tafatt och trist då gäddan stammar och slänger sig med de allt mer och mer ologiska förklaringar och får simma ut från lekviken med fenan böjd.

Det jag gillar med denna yngre gädda är den totala oinsikten om sin egna fulhet. Kika denna bild

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220223-124939_Gallery.jpg

eller här när han visar sin helt utmärglade kropp. Som om den inte fått äta på hela vintern

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220223-125047_Gallery.jpg

Det mest bisarra och äckligaste är ändå bilden på filten bak i skåpbilen med stjärnor på och gäddan skriver
Filten väntar
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220223-125250_Gallery-691x1536.jpg

Skål och jag vet att min tillbakablick inte är i paritet med Lysturkens fenomenala sätt att beskriva saker på men vill ändå påminna om den yngre gädda.
Citera
2022-03-22, 15:03
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PA-Staffan
Det blev en väldig fart på den här tråden efter senaste uthängningen. Plötsligt ska det göras tillbakablickar och talas om precis allt annat än just den senaste uthängningen med hiss-killen.

Slump, eller är senaste fångsten möjligen politiskt laddad?
Politiskt laddat, vad menar du med det?
Citera
2022-03-22, 15:06
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Politiskt laddat, vad menar du med det?
Det finns ju folk som ser politiska spöken överallt som om allt är en enda stor världskonspiration
Citera
2022-03-22, 15:29
Medlem
Hur gick det för ”det går åt helvete”-mannen?
Har det gått åt helvete än?
Citera
2022-03-22, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Hej!
Vad roligt att du nämner detta med de lite yngre gäddorna. Jag hade nämligen tänkt göra en liten tillbakablick på en av mina favoritgäddor. Tyckte faktiskt han fick för lite tid i rampljuset men det har nog att göra med hans status i gäddsamhället. Tanig, blek och mager på grund av sitt lägre skikt i gäddsamhället. Där nere får man ta de små byten man får och denna gädda har nog inte fått särskilt många kompletta måltider i sitt liv.

Låt mig presentera bajsmannen!
https://dumpen.se/2022/02/23/mannen-som-skrek-om-att-han-bajsat-i-byxan-napp-igen/

En slaskig vinterdag i de södraste delarna av stockholms gäddvikar simmade den här gäddan fram tills sitt byte där han planerat sin attack. Precis utanför spärrarna ska en inte ont anande lille möta upp vår utlekta magra gädda för lek i hans bil. Han har tillochmed bäddat med ett täcke med stjärnor på så att lillfisken ska känna sig bekväm i den bakre delen av hans skåpbil. Vilken lille skulle inte må av en sån varm behandling tänkte gäddan.

Tyvärr gick det inte som gäddan hade tänkt sig för smygande bakom lurkade storgäddorna Patrik och Sara och skrämmer gäddan såpass att han skriker till och viker sig och skriker jag bajsade på mig!!!
Här är bilden när han viker sig och skriker att han bajsade på sig
https://imgur.com/a/hdklCoA

Gäddan finner sig snabbt och förklarar att de där bilderna var minsann inte gäddans banan eller bilder. Vid fråga om han har en tvillingbror säger han att han inte har någon bror. För att sen sekunden efter ha 9 bröder.

I sin desperation förklarar han att hans telefon har blivit hackad och han har minsann blivit hotad förut med bilder. Storgäddan Sara finner sig snabbt och frågar om han själv blivit hackad också som råkar finnas på samma plats men då förklarar bajsmannen att det här är en vanlig vassrugge som han brukar gömma sig i. Precis utanför en pendeltågsspärr trots att han har ett arbetsfordon. Logiken skimrar i guld.

Vidare är inte interaktionen mer än tafatt och trist då gäddan stammar och slänger sig med de allt mer och mer ologiska förklaringar och får simma ut från lekviken med fenan böjd.

Det jag gillar med denna yngre gädda är den totala oinsikten om sin egna fulhet. Kika denna bild

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220223-124939_Gallery.jpg

eller här när han visar sin helt utmärglade kropp. Som om den inte fått äta på hela vintern

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220223-125047_Gallery.jpg

Det mest bisarra och äckligaste är ändå bilden på filten bak i skåpbilen med stjärnor på och gäddan skriver
Filten väntar
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2022/02/Screenshot_20220223-125250_Gallery-691x1536.jpg

Skål och jag vet att min tillbakablick inte är i paritet med Lysturkens fenomenala sätt att beskriva saker på men vill ändå påminna om den yngre gädda.

Där ser man.

Gemensamt för nästan alla gäddor oavsett ålder fångade på Dumpen är att de ser ut som skit. De som ser någorlunda bra ut kan nog vara mera selektiva och därmed inte hugger så lätt.

Allra mest svårfångad är nog gäddor som ser bra ut och inte primärt är pedofiler. Dessa glider metodiskt runt i vassen och blir mätta på byxmyndiga under tiden som de finner ett minderårigt byte som de verkligen försäkrar sig om är äkta föda att intaga som sötsak i en i övrigt sund diet.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-03-22 kl. 15:41.
Citera
2022-03-22, 15:45
Medlem
Kvinna, skitsnygg, ung, superkändis, yrkespolitiker, vänsterliberal, andra vågens feminist och välavlönad och rik på skattebetalarnas bekostnad; det är den gäddan vi alla väntar på ska hugga.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-03-22 kl. 15:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in