Medan rebuslösandet i fråga om smörgåsen fortsätter så rostar jag ett par riktiga MACKOR. Det har blivit dags för vickning och till den
DAGENS ÅTERBLICK!
Ja, nu är det dags igen, nu är det dags igen, nu är det dags och vi lägger det på max igen.
Idag vill jag uppmärksamma ett ansikte jag sent kommer glömma. Den här gäddan förkroppsligar verkligen definitionen av ett pedofilutseende. Man verkligen ser att den här killens signalsubstanser är i total obalans, ty han bara glänser av psykisk sjukdom, högröd av inflammerade talgkörtlar, dålig kost och avsaknad av fysisk aktivitet bortsett sitt frenetiska runkande till barnporr. Jag pratar förstås om...
Hakuna Matata!
https://dumpen.se/2021/12/17/hakuna-matata-stora-bekymner-napp-igen/
Det är ord som är bra. Gör att man blir glad! En härlig tid, Pedofili, hakuna matata, Timon och Pumba. För övrigt trist att han lyckas grumla den positiva kopplingen man har till en bra Disneylåt...
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/received_3299333380348317.jpeg
Hur kan man inte charmas av denna psykpatient? Om modeblaskan Vogue gjorde en specialversion för pedofiler skulle han utan tvekan vara en kandidat till omslagspojke. Och så i mittuppslaget skulle vi ha ett helt reportage fullt med finniga pussmunnar och barnporrtips:
https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/received_1110468176473076-2.jpeg
Jag undrar minst sagt när han såg solen senast. Förhoppningsvis kommer han aldrig mer få se den men det är nog att begära för mycket av vårt alltför ofta svekfulla rättssamhälle. Låt se:
Han bönar och ber om att flickan inte ska äta p-piller för att öka sina chanser att göra henne gravid. Det är nämligen hans självutnämnda uppdrag här i livet, att göra landets fjortisar gravida. Barnet skulle han förstås skita i, huvudsaken att flickan blev gravid och fick ett helvete med en faderlös unge. För att nå sitt mål ger han flickan smeknamn som sweetheart, rosenknopp, diamant och drömprinsessa. Oturligt nog för honom är inflammationen i ansiktet det närmaste rosenknopp han kommer. Inte heller några resor till Italien, Sydafrika och alla länder han fantiserade om att röva med sig trettonåringen till lär det bli. Däremot borde han få respass till första bästa anstalt och väl framme en uppfläkt analros av våra kamrater Bilal och Jamal.
Vi vet även att han:
*Påstår att han jobbar som Ekonom
*Påstår att han har barn som går på Lundsberg
*Påstår att han reser mycket mellan Stockholm och Göteborg i jobbet
*Är dömd sedan tidigare, har samma förnamn som en i ABBA och är född samma år som Ara Abrahamian.
Dumpen uppger även att en rättegång ska ha ägt rum i januari. Undrar hur många dagsböter han fick för att förstöra någons liv den här gången? Vi kan lugnt konstatera att världen hade varit en bättre och framför allt vackrare plats utan hans pussmunnar.
Nu ser vi alla till att dra vårt strå till stacken så att han får sitt liv så pulvriserat som möjligt. Eller om man så vill, upplöst i ett badkar med lut och nedspolat i kloakerna. Ja, säga vad man vill, men den här peddobjörnen är inte direkt den första man hade velat slicka filmjölksmustaschen av.