2022-03-22, 00:46
Medlem
LightFandangos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jasmine4555
Att media kan hänga ut vem som helst för vad som helst är ok.
Nä, det tycker jag inte. Var och när skrev jag det?

Eller du kanske bara menar rent allmänt? Nån annan skulle kunna ha skrivit så och då klumpar du bara ihop alla som inte tycker som du till en enda massa.
Citera
2022-03-22, 00:48
Medlem
Vet inte om det nämnts.
Men detta är i Mölndal utanför Mölndals Ishall:
https://dumpen.se/2022/03/12/velarville-velar-i-trafiken-napp-igen/

Mycket barn som rör sig där varje dag.
Citera
2022-03-22, 00:49
Medlem
Jasmine4555s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LightFandango
Nä, det tycker jag inte. Var och när skrev jag det?

Eller du kanske bara menar rent allmänt? Nån annan skulle kunna ha skrivit så och då klumpar du bara ihop alla som inte tycker som du till en enda massa.

Menar rent allmänt och riktat mot alla peddokramare i denna tråd som tycker Dumpen gör fel 😊
Citera
2022-03-22, 01:57
Medlem
Lysturkens avatar
Medan rebuslösandet i fråga om smörgåsen fortsätter så rostar jag ett par riktiga MACKOR. Det har blivit dags för vickning och till den

DAGENS ÅTERBLICK!

Ja, nu är det dags igen, nu är det dags igen, nu är det dags och vi lägger det på max igen.

Idag vill jag uppmärksamma ett ansikte jag sent kommer glömma. Den här gäddan förkroppsligar verkligen definitionen av ett pedofilutseende. Man verkligen ser att den här killens signalsubstanser är i total obalans, ty han bara glänser av psykisk sjukdom, högröd av inflammerade talgkörtlar, dålig kost och avsaknad av fysisk aktivitet bortsett sitt frenetiska runkande till barnporr. Jag pratar förstås om...

Hakuna Matata!

https://dumpen.se/2021/12/17/hakuna-matata-stora-bekymner-napp-igen/

Det är ord som är bra. Gör att man blir glad! En härlig tid, Pedofili, hakuna matata, Timon och Pumba. För övrigt trist att han lyckas grumla den positiva kopplingen man har till en bra Disneylåt...

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/received_3299333380348317.jpeg

Hur kan man inte charmas av denna psykpatient? Om modeblaskan Vogue gjorde en specialversion för pedofiler skulle han utan tvekan vara en kandidat till omslagspojke. Och så i mittuppslaget skulle vi ha ett helt reportage fullt med finniga pussmunnar och barnporrtips:

https://dumpen.se/wp-content/uploads/2021/12/received_1110468176473076-2.jpeg

Jag undrar minst sagt när han såg solen senast. Förhoppningsvis kommer han aldrig mer få se den men det är nog att begära för mycket av vårt alltför ofta svekfulla rättssamhälle. Låt se:

Han bönar och ber om att flickan inte ska äta p-piller för att öka sina chanser att göra henne gravid. Det är nämligen hans självutnämnda uppdrag här i livet, att göra landets fjortisar gravida. Barnet skulle han förstås skita i, huvudsaken att flickan blev gravid och fick ett helvete med en faderlös unge. För att nå sitt mål ger han flickan smeknamn som sweetheart, rosenknopp, diamant och drömprinsessa. Oturligt nog för honom är inflammationen i ansiktet det närmaste rosenknopp han kommer. Inte heller några resor till Italien, Sydafrika och alla länder han fantiserade om att röva med sig trettonåringen till lär det bli. Däremot borde han få respass till första bästa anstalt och väl framme en uppfläkt analros av våra kamrater Bilal och Jamal.

Vi vet även att han:
*Påstår att han jobbar som Ekonom
*Påstår att han har barn som går på Lundsberg
*Påstår att han reser mycket mellan Stockholm och Göteborg i jobbet
*Är dömd sedan tidigare, har samma förnamn som en i ABBA och är född samma år som Ara Abrahamian.

Dumpen uppger även att en rättegång ska ha ägt rum i januari. Undrar hur många dagsböter han fick för att förstöra någons liv den här gången? Vi kan lugnt konstatera att världen hade varit en bättre och framför allt vackrare plats utan hans pussmunnar.

Nu ser vi alla till att dra vårt strå till stacken så att han får sitt liv så pulvriserat som möjligt. Eller om man så vill, upplöst i ett badkar med lut och nedspolat i kloakerna. Ja, säga vad man vill, men den här peddobjörnen är inte direkt den första man hade velat slicka filmjölksmustaschen av.
Senast redigerad av Lysturken 2022-03-22 kl. 02:01.
Citera
2022-03-22, 04:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
Medan rebuslösandet i fråga om smörgåsen fortsätter så rostar jag ett par riktiga MACKOR. Det har blivit dags för vickning och till den

DAGENS ÅTERBLICK!

Ja, nu är det dags igen, nu är det dags igen, nu är det dags och vi lägger det på max igen.

Idag vill jag uppmärksamma ett ansikte jag sent kommer glömma. Den här gäddan förkroppsligar verkligen definitionen av ett pedofilutseende. Man verkligen ser att den här killens signalsubstanser är i total obalans, ty han bara glänser av psykisk sjukdom, högröd av inflammerade talgkörtlar, dålig kost och avsaknad av fysisk aktivitet bortsett sitt frenetiska runkande till barnporr. Jag pratar förstås om...

Hakuna Matata!

Det är ord som är bra. Gör att man blir glad! En härlig tid, Pedofili, hakuna matata, Timon och Pumba. För övrigt trist att han lyckas grumla den positiva kopplingen man har till en bra Disneylåt...

Hur kan man inte charmas av denna psykpatient? Om modeblaskan Vogue gjorde en specialversion för pedofiler skulle han utan tvekan vara en kandidat till omslagspojke. Och så i mittuppslaget skulle vi ha ett helt reportage fullt med finniga pussmunnar och barnporrtips:

Jag undrar minst sagt när han såg solen senast. Förhoppningsvis kommer han aldrig mer få se den men det är nog att begära för mycket av vårt alltför ofta svekfulla rättssamhälle. Låt se:

Han bönar och ber om att flickan inte ska äta p-piller för att öka sina chanser att göra henne gravid. Det är nämligen hans självutnämnda uppdrag här i livet, att göra landets fjortisar gravida. Barnet skulle han förstås skita i, huvudsaken att flickan blev gravid och fick ett helvete med en faderlös unge. För att nå sitt mål ger han flickan smeknamn som sweetheart, rosenknopp, diamant och drömprinsessa. Oturligt nog för honom är inflammationen i ansiktet det närmaste rosenknopp han kommer. Inte heller några resor till Italien, Sydafrika och alla länder han fantiserade om att röva med sig trettonåringen till lär det bli. Däremot borde han få respass till första bästa anstalt och väl framme en uppfläkt analros av våra kamrater Bilal och Jamal.

Vi vet även att han:
*Är dömd sedan tidigare, har samma förnamn som en i ABBA och är född samma år som Ara Abrahamian.

Dumpen uppger även att en rättegång ska ha ägt rum i januari. Undrar hur många dagsböter han fick för att förstöra någons liv den här gången? Vi kan lugnt konstatera att världen hade varit en bättre och framför allt vackrare plats utan hans pussmunnar.

Nu ser vi alla till att dra vårt strå till stacken så att han får sitt liv så pulvriserat som möjligt. Eller om man så vill, upplöst i ett badkar med lut och nedspolat i kloakerna. Ja, säga vad man vill, men den här peddobjörnen är inte direkt den första man hade velat slicka filmjölksmustaschen av.

Hakuna Matata är extremt ful,äcklig,motbjudande och borde definitivt kastreras så inte hans misslyckade runkgener förs vidare.
Vuxenmobbning i all ära, hade han kanske blivit ordentligt nedtryckt av samhället och människor runt honom hade inte trott sig vara kapabel att gå på groomingdejter.
Citera
2022-03-22, 05:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USK1
Jag tror det var något i stil med att "Det inte var Tony Sopranos som kastade en handgranat"

Jo det såg jag men kopplade ihop det namnet med han mackan!
Men jag håller på och undersöker saken
Citera
2022-03-22, 06:17
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
På ett sätt tveksam till att hänga ut folk är jag samtidigt glad över att han hängs ut. Han har alltså kanske egna barn och chattar med vad han tror är en kvinna som låter män förgripa sig på hennes dotter … Han fylls inte av sorg över detta utan lycka och blir kåt.
Ja han blir kåt, och är dessutom extremt aktiv i dessa ruskigt vämjeliga beskrivningar av vad han vill göra med denna åttaåriga tös. Av hans beskrivningar att döma har han nästintill totalt tappat verklighetsuppfattningen, jag menar att hans beskrivningar är oerhört allvarligt. Om jag vore mamman till hans barn skulle jag absolut överväga om han borde få kontaktförbud omedelbart. Killen är fullständig idiot.
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Inte för att man ska behöva ha egna barn så klart för att fatta hur jävla sjukt det är, men ändå. Dumäcklet har inga tankar heller på att barnet han tror sig få knulla och som andra män knullar har en biologisk pappa som är helt jävla ovetandes och maktlös.
Med tanke på att räckvidden på hans verklighetsradar verkar lika stor som arean av en pingisboll i universum så kan man nog inte förvänta sig att han skall idka några empatiska tankar om vare sig flickan eller folk omkring henne. Han måste bli intagen på psykiatrisk klinik omgående för en omfattande utredning. Min bedömning är att han behöver vård i nuläget, initialt terapi samt senare eventuellt en kemisk kastrering. Detta är en farlig man.
Senast redigerad av Beckisbarnet 2022-03-22 kl. 06:31.
Citera
2022-03-22, 07:59
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken

DAGENS ÅTERBLICK!

Hakuna Matata!

Vi vet även att han:

Tack för denna mycket obehagliga återblick!

Tyvärr blev det så att jag råkade läsa domen som finns på Dumpens hemsida mot denna (nalle) Björn. Den stora avskyn jag känner har inga gränser när jag läser att han tog kontakt en 16 åring som tydligen hade psykiska besvär innan o tog hem henne till sig och för tre rödingar o lite cigg tillförskaffade sig både vaginala o orala samlag.

Han förtjänar ett riktigt bad i lut minsann.

Kanske man ska ringa attunda o begära ut senaste domen.
Citera
2022-03-22, 08:06
Medlem
N0IItoleranss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N0IItolerans
Tack för denna mycket obehagliga återblick!

Tyvärr blev det så att jag råkade läsa domen som finns på Dumpens hemsida mot denna (nalle) Björn. Den stora avskyn jag känner har inga gränser när jag läser att han tog kontakt en 16 åring som tydligen hade psykiska besvär innan o tog hem henne till sig och för tre rödingar o lite cigg tillförskaffade sig både vaginala o orala samlag.

Han förtjänar ett riktigt bad i lut minsann.

Kanske man ska ringa attunda o begära ut senaste domen.

Det hade dumpen redan så snällt gjort
https://dumpen.se/2022/03/22/det-gar-bra-for-hakuna-matata/
Citera
2022-03-22, 08:16
Bannlyst
Om jag fattat det rätt så hittar dom pedofiler på appen KIK?
I så fall är det väl bara efterblivna pedofiler dom fångar, för inga barn lr ungdomar använder väl KIK längre?
Dessutom har dom ingen aning om att det finns en sajt som heter dumpen där pedofiler hängs ut.
Dom riktigt farliga pedofilerna hänger väl på darknet och Snapchat och har koll på sajter som dumpen kan jag tänka mig!
Citera
2022-03-22, 08:22
Avslutad
Ja den abnorme Hakuna Matata glömmer man ju inte i första taget. Inte minst för den sjukliga stirriga blicken han har i början av videon:

https://imgur.com/a/NSaX8kO

Han verkar vara företagsam i alla fall, utöver att ragga 13-åringar på nätet, för barnavel och förlovning. Hakuna sitter i styrelsen för fem bolag med spridda verksamheter.

Redovisning & bokföring
Taxi
Film, Video & TV
Litterärt & Konstnärligt skapande
Sällskapsdjur, Butikshandel

"Finaste diamant. Du är så magiskt vacker att änglarna sjunger sånger om dig"
Citera
2022-03-22, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starnold666
Om jag fattat det rätt så hittar dom pedofiler på appen KIK?
I så fall är det väl bara efterblivna pedofiler dom fångar, för inga barn lr ungdomar använder väl KIK längre?
Dessutom har dom ingen aning om att det finns en sajt som heter dumpen där pedofiler hängs ut.
Dom riktigt farliga pedofilerna hänger väl på darknet och Snapchat och har koll på sajter som dumpen kan jag tänka mig!

Ja, det blir nog svårare och svårare att fånga några gäddor. Inte för att de blivit färre, utan för att samma fångstmetod funkar ju inte i all evighet precis när man dessutom rört om i ”ekologin” där gäddan vistas.

Att man hänger ut folk i offentligen har nog troligtvis gjort att de riktigt farliga pedofilerna än mer ”förfinat” sina egna jaktmetoder. Om man inte hängt ut offentligt hade man så klart inte fått lika många tittare men förmodligen betydligt fler gäddor och fortsatt rikt fiske som kommer sina efterhand.

Att hänga ut offentligt kommer nog visa sig vara kortsiktigt tänkt för Sjöberg och co precis som för alla andra inblandade. Vad man i stället borde gjort är att vända sig till gäddornas interna krets enbart. Man hade kunnat filma, visst, men maskerat ansiktena på gäddorna. Men det är nog för bökigt och inte lika underhållande för tittarna och därför inte lika snabba pengar …

Finns folk i den här tråden som rent av tror att Dumpen snart kommer fånga en stor hongädda. Ja, jo …
Senast redigerad av Magmunnen 2022-03-22 kl. 09:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in