2022-03-19, 22:34
  #385
Medlem
Som väntat är vi i final. Drömscenario är att vi möter Malmö i final på hemmaplan, mardrömmen är väl å andra sidan Malmö på bortaplan.

Helvete vad roligt med final hursomhelst, 75% chans att finalen spelas på Söderstadion där vi är otroligt starka. Luktar titel i år igen.
Citera
2022-03-19, 22:49
  #386
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Garanterat 50/50.

Edit: sjukt skevt annars
Hemma laget och borta laget har sina respektive klack sektioner. Borta laget disponerar 10% av biljetterna i respektive kategori.
Övriga sektioner är fria att köpa för vem som helst. Respektive lags säsongsbiljetter gäller inte på denna match.
Citera
2022-03-19, 23:50
  #387
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Som väntat är vi i final. Drömscenario är att vi möter Malmö i final på hemmaplan, mardrömmen är väl å andra sidan Malmö på bortaplan.

Helvete vad roligt med final hursomhelst, 75% chans att finalen spelas på Söderstadion där vi är otroligt starka. Luktar titel i år igen.

Jag ser gärna att Hammarby vinner cupen, gärna mot DIF då. Tre titlar vore väl bra.
Citera
2022-03-20, 02:15
  #388
Medlem
Julinhos avatar
Vi som har varit med sen div 1 norra vet att det finns inte en Janne att ni slår oss i finalen och stormar. Vilket jävla horhuseri ni kommer få se isåfall. Om djurgårn slår Bajen i finalen kommer det bli tidernas våldtäkt på innerplan.

K-k-k-kliv över
Citera
2022-03-20, 02:19
  #389
Medlem
Julinhos avatar
/herrarna I huset
Citera
2022-03-20, 09:02
  #390
Medlem
Bajen har nu 13 raka segrar i svenska cupen. Dif hade väl samma när man gick till final två år i rad för några år sen, men inget lag har väl någonsin vunnit 14 raka?

Malmö vann ju cupen tre år i rad på 40-talet men vet att det ett av åren bara deltog 4 lag så tror knappast man vann så många matcher i rad.
Citera
2022-03-20, 10:54
  #391
Medlem
Julinhos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Bajen har nu 13 raka segrar i svenska cupen. Dif hade väl samma när man gick till final två år i rad för några år sen, men inget lag har väl någonsin vunnit 14 raka?

Malmö vann ju cupen tre år i rad på 40-talet men vet att det ett av åren bara deltog 4 lag så tror knappast man vann så många matcher i rad.

Tycker dessutom att vi inte gjort en enda bra match i år men är ändå i final igen. Kan förhoppningsvis bli en bra säsong när spelet väl sitter.
Citera
2022-03-20, 10:57
  #392
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Bajen har nu 13 raka segrar i svenska cupen. Dif hade väl samma när man gick till final två år i rad för några år sen, men inget lag har väl någonsin vunnit 14 raka?

Malmö vann ju cupen tre år i rad på 40-talet men vet att det ett av åren bara deltog 4 lag så tror knappast man vann så många matcher i rad.
Bajens enda bortamatcher i denna cup är endast två till antalet och mot två sopgäng hemmahörande i div 2!! Är inte det en smula eller är det lotten som fallit Bajens väg så väl?
Citera
2022-03-20, 11:12
  #393
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Bajens enda bortamatcher i denna cup är endast två till antalet och mot två sopgäng hemmahörande i div 2!! Är inte det en smula eller är det lotten som fallit Bajens väg så väl?
Vi fick två hemmamatcher i gruppspelet för vi var högst seedade i gruppen. Vi fick hemmaplan i kvartsfinalen för vi var nästbästa gruppvinnare. Enda gången lotten fallit vår väg var i semin.
Citera
2022-03-20, 11:50
  #394
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Bajens enda bortamatcher i denna cup är endast två till antalet och mot två sopgäng hemmahörande i div 2!! Är inte det en smula eller är det lotten som fallit Bajens väg så väl?
Glöm inte sopgänget tillhörandes i Allsvenskan i semin 2021.

"Borta" förvisso.
Citera
2022-03-20, 12:40
  #395
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikp121
Glöm inte sopgänget tillhörandes i Allsvenskan i semin 2021.

"Borta" förvisso.
Touché eller var det inte VSK (har glömt) nä just ja det var ju Häcken som klädde av VSK och VSK det var på Listons tid de spelade allsvenskt ju. Nåja ska till Tele2 Arena nästa söndag å se B-laget mitt ta emot finnpajsare - å sen blir det om planeringen håller å följa dem där varje match tills sista matchen för säsongen är avklarad.
__________________
Senast redigerad av kubun 2022-03-20 kl. 12:46.
Citera
2022-03-20, 14:55
  #396
Medlem
ZlatanManias avatar
EDIT: Felpost.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in