Citat:
Ursprungligen postat av
TrogenHammarby
Bajen har nu 13 raka segrar i svenska cupen. Dif hade väl samma när man gick till final två år i rad för några år sen, men inget lag har väl någonsin vunnit 14 raka?
Malmö vann ju cupen tre år i rad på 40-talet men vet att det ett av åren bara deltog 4 lag så tror knappast man vann så många matcher i rad.
Bajens enda bortamatcher i denna cup är endast två till antalet och mot två sopgäng hemmahörande i div 2!! Är inte det en smula

eller är det lotten som fallit Bajens väg så väl?