2022-03-15, 16:19
Medlem
eternussermos avatar
Fyra plastlag kvar, vad säger bagarn29?
Citera
2022-03-15, 18:39
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Att plast är skit?
Citera
2022-03-15, 19:39
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige08
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/nWK0gx/allsvenskan-nabil-bahoui-uppgiven-over-domarhjalpen

Hahahaha, det här är redan en klassiker.

"Jag har aldrig fått så mycket stryk. Jag vill inte ens vara forward längre – för det är ju misshandel, säger anfallaren."

Herregud vilken mes. Han skämmer ut Gnaget med den här fittmentaliteten. Tänk om Bahoui hade spelat ishockey...
Senast redigerad av Lundbonden 2022-03-15 kl. 19:41.
Citera
2022-03-15, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Var väl bara konstgräs lag med i år, eller har jag missat något lag?
Citera
2022-03-15, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Var väl bara konstgräs lag med i år, eller har jag missat något lag?

Med i år i hela svenska cupen, skojar du?
Citera
2022-03-15, 22:49
Medlem
feldgraus avatar
Det enda jag bryr mig om gällande cupen nu är att Per Frick kommer åka på det rejält mot Bajen (resultatmässigt och/eller på planen). Maken till äcklig fotbollsspelare har jag sällan skådat. Mer arg över hans bebisbeteende än att vi torskade matchen. Ska man spela tuff och vara en hårding så faller liksom hela grejen när man medvetet springer in i vår målvakt för att provocera och sen filmar och låtsas som man fått en smäll mot huvudet ...

/feldgrau
Citera
2022-03-19, 16:36
Medlem
Hur funkar fördelningen av biljetter till finalen? Jag har alltid tänkt att man trots lottning delar 50/50 på biljetterna om det behovet finns, men det kanske inte är så? Det är inte aktuellt så ofta men i år kan det ju bli väldigt aktuellt.
Citera
2022-03-19, 17:56
Medlem
Lottas finalarenan?
Citera
2022-03-19, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
Hur funkar fördelningen av biljetter till finalen? Jag har alltid tänkt att man trots lottning delar 50/50 på biljetterna om det behovet finns, men det kanske inte är så? Det är inte aktuellt så ofta men i år kan det ju bli väldigt aktuellt.

Garanterat 50/50.

Edit: sjukt skevt annars
Citera
2022-03-19, 19:20
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av matadormix
I och med att det är SvFFs arrangemang så blir man lite osäker, men säkert vanliga regler som gäller beroende som vilka som lottas till hemmalag i finalen.
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Lottas finalarenan?
Hemmalag lottas på upptaktsträffen, åtminstone har det sett ut så förut så med andra ord blir det Eleda eller Tele2.
Citera
2022-03-19, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
I och med att det är SvFFs arrangemang så blir man lite osäker, men säkert vanliga regler som gäller beroende som vilka som lottas till hemmalag i finalen.

Hemmalag lottas på upptaktsträffen, åtminstone har det sett ut så förut så med andra ord blir det Eleda eller Tele2.
Man skulle ju vilja att det är som Europa-finaler, där deltagarna får lika andel biljetter.
Citera
2022-03-19, 21:48
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
"Jag har aldrig fått så mycket stryk. Jag vill inte ens vara forward längre – för det är ju misshandel, säger anfallaren."

Herregud vilken mes. Han skämmer ut Gnaget med den här fittmentaliteten. Tänk om Bahoui hade spelat ishockey...
Dax att byta till "plockepinn" istället?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in