Du kan inte förvisa svenskfödda. Idiot.
Annan hudfärg betyder inte invandrare, tar din rasism och kryp tillbaka under den sten du kom ifrån.
Jag hoppas Cissi vinner, hennes sura attityd tycker jag inte gör henne till en värdig vinnare, men hon är den mest värdiga av de som är kvar.
Så sur tycker jag Cissi inte är nu det var bara i början det, de flesta i sociala medier (instagram, facebook) tycker Cissi är den mest värdiga vinnaren som är kvar av de fyra som är kvar nu.
Jag hejar på Cissi jag imorgon när jag ser på finalavsnittet på tvn. 👍
Av de som är kvar, då hoppas jag Cissi vinner, hon är är mest värdig att vinna av de som är kvar.
Jonas är ingen värdig vinnare pga läggmatch.
Keshia är ingen värdig vinnare pga av allt fulspel som hon har sysslat med en hel del.
Helene var bra i början, många anledningar till varför hon inte är en värdig vinnare. Hon snackar skit om alla. Hon använder glåpord, exempel kallade Prins för råtta.
Kan räkna upp fler anledningar om både Helene och Keshia.
Tror ni alla kommer tillbaka till finalen för att tittat på?
Kalle och Bella får inte komma pga de lämnade frivilligt. Helt rätt, det är respektlöst mot alla som sökt som inte kom med i uttagningen.
Folk som sitter i publiken på finalen.
De två som inte tar sig till finalen, nog ingen idé att de åker hem helt innan finalen, de får väl vara i närheten någonstans.
Tv4 har visat en trailer, några som jag såg var Josefine (synd en läkare tog beslut att hon inte fick vara med pga sjukdom. Om hon varit kvar då tror jag hon hade vunnit.) Alexander
Gerty
Prins
Senast redigerad av Puma006 2022-03-20 kl. 00:28.
Den där Keisha är fan den kvinnliga MAD Går omkring med det äckliga smilet hela tiden, genomfalsk.
Alfred E. Neuman menar du? Det är så figuren som pryder omslaget på alla MAD-tidningar heter.
Få vet att hans namn är en ordlek som på engelska kan låta som att han heter Alfred Inhuman, omänsklig, dvs Alfred O. Mänsklig på svenska. Men jag skulle inte vilja dra jämförelsen mellan Keshia och Alfred E. Neuman så långt som att kalla henne omänsklig. Falsk, javisst. Det har hon framställts som i TV-rutan, men det är ju en väldigt mänsklig egenskap.
Fyra kvar nu iaf - gissar på att det kommer att trilla av två på vägen till den slutliga finalen i tinget. Blir det vikt och repmätning igen eller steghäng o balans då är det mer än trist-TV
Fyra kvar nu iaf - gissar på att det kommer att trilla av två på vägen till den slutliga finalen i tinget. Blir det vikt och repmätning igen eller steghäng o balans då är det mer än trist-TV
Jag har inga större förhoppningar när det gäller kvällens avsnitts tävlingar men vi får se 😀