2022-03-19, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Flera som inte köper Helenes tjöt angående att Monika inte är "värdig"?

Helene verkar tycka att bara hon är värdig vinnare. Hon snackar skit om alla bakom deras rygg, tolkar andras motiv för deras handlingar på värsta möjliga sätt. Hon verkar tro det sämsta av alla. Väldigt tröttsamt med människor som har så negativ syn av alla. Sådana som hon försöker höja sitt eget värde genom att sänka andras. Hoppas att hon inte vinner. Cissi är kanske den mest värdig vinnare när alla andra, värdiga, har åkt ut.
Citera
2022-03-19, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Det är ju skitsnack, syntes rätt tydligt då hon låg ner (vilket är fegt) att orken inte fanns där, så det var utklassning av Helene.

Helt idiotiskt av Monica att välja styrka mot någon som tränar så mycket. Hur tänkte hon?
Citera
2022-03-19, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Den där Keisha är fan den kvinnliga MAD Går omkring med det äckliga smilet hela tiden, genomfalsk.
Sen Helena som går runt och tycker att hon är den enda som förtjänar att vinna farmen??? Som hon äcklar mig, spyr fan på hon. Sen har vi mörtmunnen (Jonas) som inte har gjort ett skit men som fortfarande gömmer sig... Cissi! du är den enda som är värdig att vinna farmen 2022....

Jämföras med en mört innebär väl typ stirrande kalla ögon hjärna som en ärta . Tycker det är ett bra uttryck. Kall dum tom etc även fast man kanske inte vet så mycket om just honom
Citera
2022-03-19, 11:01
Medlem
funktioners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Helt idiotiskt av Monica att välja styrka mot någon som tränar så mycket. Hur tänkte hon?
Hon kom in med mentaliteten att hon ”vill fightas och gå en riktigt match” osv och stod sedan vid sitt ord, vilket uppenbarligen blev hennes fall.
Citera
2022-03-19, 12:04
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Hon kan inte ha tänkt mycket, hon är korkad. Hon borde ha fattat att Helene är starkare då hon tränar ofta på gym.
Helene är kort = har låg tyngdpunkt.
Golvet i tinget var blöt och Monika har fel typ av sula på skorna för det ska vara optimalt.
Om Monika valt sågen eller släggan då hade hon vunnit.
Monika är en av de dummaste deltagaren av alla Farmen säsonger som jag har sett.
Citera
2022-03-19, 12:07
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Jämföras med en mört innebär väl typ stirrande kalla ögon hjärna som en ärta . Tycker det är ett bra uttryck. Kall dum tom etc även fast man kanske inte vet så mycket om just honom
Tror skribenten åsyftar Jonas lilla lätt sneda mun.
Citera
2022-03-19, 12:09
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Hon kan inte ha tänkt mycket, hon är korkad. Hon borde ha fattat att Helene är starkare då hon tränar ofta på gym.
Helene är kort = har låg tyngdpunkt.
Golvet i tinget var blöt och Monika har fel typ av sula på skorna för det ska vara optimalt.
Om Monika valt sågen eller släggan då hade hon vunnit.
Monika är en av de dummaste deltagaren av alla Farmen säsonger som jag har sett.
Lade märke till skorna och jag tror de har lika skor i tinget just för att det skall vara lika villkor därvidlag.

Helene är väl också yngre och tränar - så därav bättre kondition
Senast redigerad av kubun 2022-03-19 kl. 12:12.
Citera
2022-03-19, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjackwhore
Fattar inte hur man kan vilja se äckliga fula Helene vinna Farmen. Större psykopat får man leta efter. Bara att hon haft de där äckliga lösnaglarna på sig hela jävla säsongen lång får mig att vilja spy gallan ur mig. Tänk hur mycket av hennes egna och djurens skit som finns under dem naglarna nu. Borde fan vara olagligt att gå in med såna naglar på sig, ingen tjej (förutom denna psykopatdonnan) har ju lyckats ha kvar dem i slutet av tävlingen. Inte heller deras "vackra" lösögonfransar som trillar av vevka för vecka tills det bara kvarstår ett strå på varje frans. Dessutom går det ju knappt att göra något med sådana naglar på sig vilket får mig att tro att lilla mytomanäcklet inte alls jobbat särskilt hårt som hon påstått sig göra. Tror man inte att hon är psykopat på riktigt är det bara att läsa på om kvinnliga psykopater eller kolla in naglarna.

Instämmer!! Förstår verkligen inte…
Citera
2022-03-19, 12:28
Medlem
Citat:
Helene verkar tycka att bara hon är värdig vinnare. Hon snackar skit om alla bakom deras rygg, tolkar andras motiv för deras handlingar på värsta möjliga sätt. Hon verkar tro det sämsta av alla. Väldigt tröttsamt med människor som har så negativ syn av alla. Sådana som hon försöker höja sitt eget värde genom att sänka andras. Hoppas att hon inte vinner. Cissi är kanske den mest värdig vinnare när alla andra, värdiga, har åkt ut.

Hon är verkligen negativ. Toxic rakt igenom.
Citera
2022-03-19, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Hon är verkligen negativ. Toxic rakt igenom.
Hoppas att Helene faller på målsnöret imorgon dagens avsnitt, kul och se hennes reaktion då 😀
Den självsäkra donnan ”Helene Fisenstråle” , årets förvuxna dagisbarn i farmen 2022.
Citera
2022-03-19, 22:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomtenPutin
Äckligt falska negerkräket borde förvisas ut ur Sverige
Du kan inte förvisa svenskfödda. Idiot.
Annan hudfärg betyder inte invandrare, tar din rasism och kryp tillbaka under den sten du kom ifrån.

Jag hoppas Cissi vinner, hennes sura attityd tycker jag inte gör henne till en värdig vinnare, men hon är den mest värdiga av de som är kvar.
Citera
2022-03-19, 22:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Bara jag får känna hennes muskel/fett balans på hennes röv först.
Dröm på, en sån som dig kommer aldrig komma nära en sån som henne (en normal kvinna)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in