2022-03-18, 12:04
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Blev besviken på hur Sophie och Daniel lade sin röst. Självklart svårt eftersom de inte sett hur allt gått till och dessutom bara träffat deltagarna 1 timma. Var det för stt Keisha behöver mest stöd? Annars: Daniel måste vara den mest värdiga vinnaren av Farmen all time. Fan vad han fick kämpa, inte ett skitord om medtävlare. Sophie var oxå värdig, kämpade på och blåste hela de sk pakten

Nån skrev att dom knullade på farmen. Måste varit tråkigaste sexet någonsin.
Sophie känns som en madrass på rygg. Kan inte tänka mig hur avtändande Daniels autistiska ögon stirrande på en är 😂
Daniel är en sån där som har ett lugn med en diagnosblick.
Citera
2022-03-18, 12:04
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nena2000
Blev besviken på hur Sophie och Daniel lade sin röst. Självklart svårt eftersom de inte sett hur allt gått till och dessutom bara träffat deltagarna 1 timma. Var det för stt Keisha behöver mest stöd? Annars: Daniel måste vara den mest värdiga vinnaren av Farmen all time. Fan vad han fick kämpa, inte ett skitord om medtävlare. Sophie var oxå värdig, kämpade på och blåste hela de sk pakten

Fast ingen av dem hade råg i ryggen och spelade fegspelet att hålla tyst i varje konflikt. Vågade, som de flesta svenskar, inte säga vad de egentligen tyckte om saker och ting. Detta uppfattas ofta som bråk, men som diskussion i Danmark och söderut.
Citera
2022-03-18, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IQpizzasallad
Helene: "Det har inte varit så mycket paktande tycker jag"..
HAHAHAHA största lögnen från ziggen
Citera
2022-03-18, 14:26
Avslutad
Den där Keisha är fan den kvinnliga MAD Går omkring med det äckliga smilet hela tiden, genomfalsk.
Sen Helena som går runt och tycker att hon är den enda som förtjänar att vinna farmen??? Som hon äcklar mig, spyr fan på hon. Sen har vi mörtmunnen (Jonas) som inte har gjort ett skit men som fortfarande gömmer sig... Cissi! du är den enda som är värdig att vinna farmen 2022....
Citera
2022-03-18, 14:51
Moderator
pewpews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetstuff84
Om ni skulle rangordna de som är kvar i en ordning 1-4 där ni sätter den ni allra helst skulle vilja se vinna Farmen 2022 som nr:1

Om jag hade fått bestämma så hade jag bara satt Cissi på listan men så funkar det ju inte tyvärr nån av de andra kan ju faktiskt vinna, t y v ä r r :/

Min rangordning:

1. Cissi
2. Jonas
3. Keisha
4. Helene

Alltså jag tycker om de alla, men jag tycker kritiken mot Helene är märklig. Hon är rak, tar för sig, sprallig och i många lägen ironisk. Skulle jag rangordna efter insats så blir det:

1. Helene, hon har krigat och kämpat och tycker hon är rak och har vinnarskalle
2. Cissi, duktig och jag gillar hennes neutralitet, dock inte bevisat så mycket i kamper
3. Keisha, härlig tjej absolut, något falsk mot helene dock
4. Jonas, genuint snäll kille men hans insatser är väl inte extraordinära

Monika är den jag tyckt allra sämst om av alla. Upplever henne som en dramaqueen, falsk och faktiskt ganska elak. Tror inte en sekund på att hon lade sig mot Helene.
Citera
2022-03-18, 15:19
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Jonas heter väl karln va, han bör vinna!
Kvinnsen är ju inte kloka nån av dom.
Citera
2022-03-18, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blajan6717
Den där Keisha är fan den kvinnliga MAD Går omkring med det äckliga smilet hela tiden, genomfalsk.
Sen Helena som går runt och tycker att hon är den enda som förtjänar att vinna farmen??? Som hon äcklar mig, spyr fan på hon. Sen har vi mörtmunnen (Jonas) som inte har gjort ett skit men som fortfarande gömmer sig... Cissi! du är den enda som är värdig att vinna farmen 2022....
Mörtmun, vad betyder det? Roligt uttryck, aldrig hört förut 😀 Mört är ingen vidare matfisk dock.
Han är lat den där Jonas på farmen och gillar sovmorgon, låta de andra ta sysslorna på gården.
Jag håller på Cissi jag, orkar inte med Keishia och pruttfia Helene.
Citera
2022-03-18, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken-Ring-Inte
Jonas heter väl karln va, han bör vinna!
Kvinnsen är ju inte kloka nån av dom.
Lata Jonas lär inte vinna, han trivs bäst när han får ta sovmorgon där på farmen gården.
Citera
2022-03-18, 15:31
Medlem
Ken-Ring-Intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Lata Jonas lär inte vinna, han trivs bäst när han får ta sovmorgon där på farmen gården.
Tror inte men hoppas han vinner!
Citera
2022-03-18, 15:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Daniel är ju sjukt beta. Vad yrar du om?
Han ville böla tidigt i programmet men han höll tillbaka tills han inte kunde längre. Hans egna ord!
Det struntar väl hon i när han ser så vacker ut i ansiktet
Citera
2022-03-18, 17:33
Medlem
tjackwhores avatar
Fattar inte hur man kan vilja se äckliga fula Helene vinna Farmen. Större psykopat får man leta efter. Bara att hon haft de där äckliga lösnaglarna på sig hela jävla säsongen lång får mig att vilja spy gallan ur mig. Tänk hur mycket av hennes egna och djurens skit som finns under dem naglarna nu. Borde fan vara olagligt att gå in med såna naglar på sig, ingen tjej (förutom denna psykopatdonnan) har ju lyckats ha kvar dem i slutet av tävlingen. Inte heller deras "vackra" lösögonfransar som trillar av vevka för vecka tills det bara kvarstår ett strå på varje frans. Dessutom går det ju knappt att göra något med sådana naglar på sig vilket får mig att tro att lilla mytomanäcklet inte alls jobbat särskilt hårt som hon påstått sig göra. Tror man inte att hon är psykopat på riktigt är det bara att läsa på om kvinnliga psykopater eller kolla in naglarna.
Citera
2022-03-18, 19:05
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Nej, men jon sa att någon sagt något till /om henne, och jag undrar om det var hennes vapendragare Helene som visade sin bittra sida. Lipandet visades dock bara i vinjetten och inte i programmet.

Nä precis det va det jag menade. Dom har förhandsvisat saker som inte sänts innan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in