Citat:
Vetef*n, tror inte att en snabb avslutning påverkar detta det minsta. Men å andra sidan, det kostar liksom inget att vänta 30 sekunder med att dra ut nålen
Jamen där och då kändes det rätt sweet både innan, under och efter det andra passet. Fast i mitt fall blir nog nästa gång när jag återigen får "rätt" feeling. Hoppas det händer oftare. För jag sitter och skriver med ett jäkla tryck i pecsen nu.
Jag hade inte planerat det men i dag blev en vilodag. Och jag ska faktiskt unna mig lite kolhydrater också. Mmmmm!
Men i morgon vankas det rygg minsann. Rygg är fina grejer.
Tack för att du blir gudfar till mitt och Torrans kärleksbarn. Vi pratar namn här, han och jag. Dorian känns avlägset liksom Ronnie. Ingen av oss gillar Phils attityd men vi har just nu landat i att hylla Jay Cutler. Kanske inte rakt av utan liksom en slags kärleksfull blinkning. Vi klurar på: Ray. Fast på svengelska i form av RääJJ.
Vad tycker du?
//Ivanova
Jamen där och då kändes det rätt sweet både innan, under och efter det andra passet. Fast i mitt fall blir nog nästa gång när jag återigen får "rätt" feeling. Hoppas det händer oftare. För jag sitter och skriver med ett jäkla tryck i pecsen nu.
Jag hade inte planerat det men i dag blev en vilodag. Och jag ska faktiskt unna mig lite kolhydrater också. Mmmmm!
Men i morgon vankas det rygg minsann. Rygg är fina grejer.
Tack för att du blir gudfar till mitt och Torrans kärleksbarn. Vi pratar namn här, han och jag. Dorian känns avlägset liksom Ronnie. Ingen av oss gillar Phils attityd men vi har just nu landat i att hylla Jay Cutler. Kanske inte rakt av utan liksom en slags kärleksfull blinkning. Vi klurar på: Ray. Fast på svengelska i form av RääJJ.
Vad tycker du?
//Ivanova
Nej jag håller nog med, i alla fall om man är lite långsammare och metodisk med injektionen!
Apropå mitt senaste stick (ledsen att jag låter som en trasig klocka nu) men rodnad har uppstått i vanlig ordning. Muskeln svullen ca 1-2dagar efteråt (vilket jag åter igen ser som en virgin-muscle grej och inget som oroar). Jag undrar om det faktum att det blödde mer senast och att jag kanske gick igenom ett blodkärl kan vara anledning till denna rodnad som jag nog upplever som mest hittills, gör inte ont på något vis och är inte mer varm om området jämfört med andra axeln, dock kliar det lite. (Kan ju vara på grund av rakade axlar också..)
Rodnaden vandrar liksom neråt över triceps, är inte röd vid injektions-stället. Det är detta som åter igen får mig att tro att det har läckt lite SubQ.. eller kan det vara mina ”förstagångsmuskler” som blir lite irriterade och genererar en rodnad, eller kan det vara ett invärtes blåmärke som ger rodnad på utsidan av huden?
Ledsen för att frågorna blir många, rookien här är egentligen inte orolig men vill lik förbannat veta om det är jag som gör något fel vid sticken.. det kanske ger sig ju mer rutinerad och stadigare på hand man blir.. (känner mig som en idiot som lånar din tråd såhär mycket!)
Ja unna dig carbs! Kommer göra under till morgondagens pass!
HAHA! Ja, varför rent utav stava det RääJ? Mellannamn/andranamn borde väl vara Torran eller Ivan såklart men varför inte överväga en homage till Arnold?
/phys