Citat:
Ursprungligen postat av
Cancel---Culture
Oj du låter arg gubben? Bara för att du vill se ett ww3 så vill inte vi andra det. Fredsförhandlingar där båda parterna tjänar något är vägen att gå så dina förhoppningar lär tyvärr inte besannas.
Jag vet inte vad du menar med att jag "låter arg"? Jag vet inte heller vad du försöker få ut av att använda nedvärderande epitet. Eller jo förresten, det är ju så man angriper någon när man inte har argument.
Varför skulle jag vilja se ww3? Var det dummaste påhittet jag någonsin hört.
Visst är fredsförhandlingar den väg alla normala vill gå. Däremot så ser det omöjligt ut eftersom Putin vill ha saker som inte är hans och jag anser inte att vi i den intelligenta delen av världen kan överge människor på det sättet som Putin kräver. Det kanske skiljer dig och mig. Jag vill inte överge miljontals människor till helvetet, medans du kan tänka dig det för att du är en kalkrygg. Har jag rätt?
Jag tror att mina förhoppningar besannas. Om dom inte gör det så har vi förlorat vårat mänskliga värde och vi har alla blivit såna kalkryggar som dig. Då tror jag att vi alla är riktigt illa ute i så fall.