2022-03-18, 16:31
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modern-insanity
Att NYT hela tiden påstod att det var rysk propaganda och plötsligt vänder NU är ju jävligt konstigt.

Vet dom att en shitstorm är på gång kanske? 🧐

Citat:
Ursprungligen postat av TomSowell
Jag förstår faktiskt inte varför de erkänner detta nu, det kommer ju (om än marginellt) att skada deras älskade demokrater i mellanårsvalet. Antingen är de rädda för att bli helt marginaliserade eller så är det ett olycksfall i arbetet. Men NYT har väl inget skäl att vilja bli av med Biden? Han för den politik deras ägare vill att han ska föra och alternativet är som sagt kuksugar-Harris vars inkompetens kanske t o m NYT fruktar.

Det kan också handla om skademinimering. Jag la märke till att NYT-artikeln gör också ett sista patetiskt försök att antyda att Hunter skulle vara någorlunda laglydig genom att hänvisa till en korrespondens mellan honom och Devon Archer* där Hunter betonar vikten av att inte ge Burisma för stora förhoppningar om vad pappa Joe kan åstadkomma för dem:

*Devon Archer är Hunter Bidens bästa vän och har precis blivit dömd till fängelse för att ha försökt lura av USAs fattigaste indianstam 60 miljoner dollar.

Svårt att analysera de bakomliggande tankarna. Men att det skulle vara en slump tror jag knappast.
Kanske vet man att det kommer att dyka upp ytterligare skadliga uppgifter nu i Ukraina-kaoset? Eller så kanske man förbereder sig på att avpollettera Biden.

Intressant utveckling i vilket fall.
Citera
2022-03-18, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Svårt att analysera de bakomliggande tankarna. Men att det skulle vara en slump tror jag knappast.
Kanske vet man att det kommer att dyka upp ytterligare skadliga uppgifter nu i Ukraina-kaoset? Eller så kanske man förbereder sig på att avpollettera Biden.

Intressant utveckling i vilket fall.
Alternativet att de vet att en skitstorm är på väg är mycket rimligt. Jag hoppas Putin släpper all skit han har på Biden (men det är tyvärr troligare att han bara använder denna skit till utpressning).
Citera
2022-03-18, 16:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Alternativet att de vet att en skitstorm är på väg är mycket rimligt. Jag hoppas Putin släpper all skit han har på Biden (men det är tyvärr troligare att han bara använder denna skit till utpressning).
Båda sidor i kriget kan givetvis använda uppgifterna för att utpressa Biden. Vilket dom kanske redan gör, vem vet.
USA's överdrivna intresse för just den här konflikten kan tyda på något sådant.
Citera
2022-03-18, 16:44
Medlem
Citat:
Båda sidor i kriget kan givetvis använda uppgifterna för att utpressa Biden. Vilket dom kanske redan gör, vem vet.
USA's överdrivna intresse för just den här konflikten kan tyda på något sådant.
Kabalen i USA har kontrollerat Biden sedan dag ett. Han vet att de vet allt om hans korruption och är nöjd med situationen så länge han kan berika sig och lajva president.
Citera
2022-03-18, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sesus
-
En annan viktig fråga är varför så många sitter och försvarar Hunter och Joe.
Rätt äckligt faktiskt.
Joe är en korrupt politiker som har använt bla sin son att tjäna pengar och bör avgå eller få sparken direkt.

Och ändå är det Trump som är inblandade i fler utredningar, då väl i brottsmål bla med anledning av valpåverkan i Georgia, skattemål och tvistemål än bägge händerna har fingrar. Samtidigt som de samlade utredningarna mot Joe och Hunter Biden uppgår till…,.

Få se nu…..

Noll (0) var det visst!!!
Citera
2022-03-18, 18:01
Medlem
Citat:
Kabalen i USA har kontrollerat Biden sedan dag ett. Han vet att de vet allt om hans korruption och är nöjd med situationen så länge han kan berika sig och lajva president.

Var han inte svårt dement nyss?
Citera
2022-03-18, 18:04
Medlem
klybans avatar
Citat:
NYT anser inte längre att det är fantasier.
Jo, din version är och Ukraina, men förstår det är bara din agenda som saknar saklig grund.
Citera
2022-03-18, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modern-insanity
Att NYT hela tiden påstod att det var rysk propaganda och plötsligt vänder NU är ju jävligt konstigt.

Vet dom att en shitstorm är på gång kanske? 🧐

Ja. Något verkar vara på g. Verkar som de förbereder sig innan skiten träffar fläkten. Även Psaki och andra nyhetskanaler ligger risigt till då hon påstod att det var rysk disinformation.

3.30 in i videon https://youtu.be/iiloKxcqp6M
Citera
2022-03-18, 18:34
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, din version är och Ukraina, men förstår det är bara din agenda som saknar saklig grund.
Helt ärlig så förstår jag inte vad du skriver.
Citera
2022-03-18, 19:56
Medlem
Sesuss avatar
Citat:
Dom som försvarar det här i tråden är så hårt programmerade av CNN's & NYT tidigare hållning att dom rent kognitivt inte kan backa upp ur kaninhålet.
-
Programmerade av CIA med andra ord...
Citera
2022-03-18, 23:28
Medlem
klybans avatar
Citat:
Helt ärlig så förstår jag inte vad du skriver.
Agendan berättar funter har inget med nått att göra, hur kan det vara svårt och förstå?
Allt är putins fel, ingen annans fel.
Citera
2022-03-19, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Agendan berättar funter har inget med nått att göra, hur kan det vara svårt och förstå?
Allt är putins fel, ingen annans fel.
Du måste väl ändå begripa att detta inte är begriplig svenska??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in