Citat:
Jag var inte deltagare, jag har en mycket gedigen militär bakgrund och jag var med under hela produktionen. Mer detaljer än så berättar jag inte. För att vara ärlig, jag har hittills inte läst några kommentarer i denna tråd från personer som är insatta i våra specialförband. Men vissa har uppenbarligen kunskaper om FM. I rådande världsläge så förstår nog också alla med lite förstånd innanför pannbenet att sådan inte är lämpligt att diskutera dylikt. En eventuell fiende lägger pussel utifrån öppen information de kan hitta.
Gällande programmet, där besitter jag mer kunskap än någon annan som hittills varit med i denna tråd.
Jag tycker det är intressant att läsa människors reaktioner och synpunkter på någon jag varit inblandad i. På grund av kontrakt så är jag begränsad i vad jag kan prata om, speciellt när det gäller kommande avsnitt. Men jag försöker förklara saker som gäller visade avsnitt och mer grundläggande saker.
Om du tror mig eller ej är för mig ointressant, jag är inte med i tråden för att skryta eller göra mig märkvärdig. Jag vet vad jag kan och vad jag gjort, det räcker för mig. Jag tänkte att lite inblick kunde vara intressant och vara balans som spekulationer och rena felaktigheter. Om du irriterar dig så väldigt på mig så kan du ju helt enkelt strunta i inlägg från mig.