En hel del överraskande resultat i kvalmatcherna till VM. Grekland krossade Bosnien. Italien förlorade bara med 1 boll mot Slovenien. Österrike vann bara med 2 bollar mot Estland. Israel vann över Litauen och Belgien förlorade bara med 2 bollar mot Slovakien. Verkar som att blåbärs länderna blir bättre.
Sverige spelade med Polen idag igen, Jag tror att i år har Sverige spelat med Polen fyra gånger?
Varför så mycket? Det är bra för det polska laget som utvecklas i såna matcher
Sverige spelade med Polen idag igen, Jag tror att i år har Sverige spelat med Polen fyra gånger?
Varför så mycket? Det är bra för det polska laget som utvecklas i såna matcher
Polen är bättre än Sverige. Så det är väl snarare utvecklande för Sverige. Sverige och Polen delar förresten VM i Januari.
Tyvärr brukar dessa matcher inte sändas. Skulle vara intresant och se.
Em truppen rakt upp och ner minus Thulin typ. Vet inte tycker bättre om Chrintz än DP och gillar väl Thulin mer än Johannesson. Tycker väl kanske att man kunde testa lite fler spelare. Men i annat fall hoppas jag Felix Möller får spela lite. Skulle vara kul att se vad han kan bidra med. Tycker väl kanske att man borde avtacka Fredric Pettersson också. Verkan vara en skön snubbe men jag tror att TV-skärmen laggar varje gång jag ser hans fotarbete.
Tycker det var tråkigt att Boken fick sparken för övrigt. Det var iallafall kul att han fick avsluta med ett guld även i staben.
Senast redigerad av kvarkihamnen123 2022-04-03 kl. 01:53.