2022-03-10, 10:11
Medlem
.Hellraiser.s avatar
Asså mitt senaste ligg va sjukt knäppt asså.
Iofs så va de inte dåligt egentligen.
Ja hade sex me en sån där pervers gubbe
som gillar oss yngre killar suger på deras kukar.
han hade ett sjukt stabilt sexliv
öppet förhållande me frugan.
men när vi skulle börja knulla så fanns de liksom ett problem.
när han skulle ta mig bakifrån
så körde han in den,
juckade, sen va han ute igen.
körde in den, juckade,
sen va han ute igen.
han försökte ställa mig i okika positioner.
benen upp i luften, ridning, skeda naken,
tagen upponer, stå på knä på golvet lutanses mot sängkanten, sen fattade ja.
min RÖV va för STOR !!
liksom ja käkar endel snabbmat och ja har fått endel smisk och komplimanger men inte trodde ja de skulle va ett sånt jävla fat ass ja hade.
han hade typ 16CM kuk vilket typ e rätt normalt.
men han hade inte upplevt detta innan.
men sen så löste sig allt
jag gav honom en rejäl jävla deepthroat, vi körde 69:an och han munknullade mig
sen så dängde han mig över armstödet på soffan tills han sprutade en rejäl sats sperma i min anal utan kondom.

slutet gott allting gott peace!
Citera
2022-03-10, 16:22
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
En 22-årig student jag hade träffat ute sent förra året. Söt, smal, mycket social och glad i sin framtoning. En smula barnslig. Hade av någon anledning ratat mig kvällen vi träffades för några månader sen, men hade kontaktat mig på nytt.

Vi träffas på kvällen, ganska sent. Jag kommer direkt från jobbet, hon redan berusad från några snabba med bekanta. Hon är sexigt klädd, i tajta kläder som framhäver hennes tajta kropp under hennes tjocka vinterjacka.

En drink, några skratt, hem till mig. Båda väl medvetna om vad som står på menyn.

Hon ger mig komplimang efter komplimang. Vi dansar i vardagsrummets varma ljus.

Det går fort. En kyss. I nästa stund invaderar jag henne i doggy, missionären, ridande.

Friskt vaniljsex till en början, men det utvecklas. Mer intensitet, mer djuriskt. Förstärkningar.

Hon har lätt för att spruta. Det stänker över min säng, och över mig. Hennes vätskor skvätter över mitt ansikte.

Jag för upp hennes underkropp över henne, och pullar henne så det regnar ner kiss över hennes ansikte och överkropp. Hennes nakna smala kropp är våt, blank av alla vätskor. Jag spottar henne i ansiktet, munknullar henne.

Återigen penetrerar jag henne. Min tumme i hennes anal. Intensivt. Jag smiskar henne hårt. Drar henne i håret bak mot mig, straffknullar henne. Vi kysser varandra. Saliv, urin och vätska överallt.

Efter ytterligare omgångar av detta är det dags för avslut. Hon flyger ner på golvet, och jag bombar hennes ansikte med en rik sats vit frihet som majestätiskt rinner ner som en flod längst hennes kind innan jag skjutsar in soldaten i hennes mun.

Stormen har lagt sig för att välkomna ännu en komplimang. Det bästa sexet jag någonsin haft.

Måste du alltid ha alkohol innan sex? Jag själv är lättpåverkad å knullar hellre nykter, men alla är vi olika.
Citera
2022-03-10, 19:56
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faderneslandet.
Du låter som en bög. Drinkar? Dans? Vadå dans? Varför ska ni dansa för?

Varför i helvete skulle man INTE dansa för..?
Alla chanser att dansa är bra chanser. Dansa innan ligga om killen e bra på att dansa tror jag det är många tjejer som uppskattar. Så nej, inte bögigt. I så fall borde du satsa på att bli lite mer bögig så ksk du får ligga du med.
Citera
2022-03-10, 20:01
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Varför i helvete skulle man INTE dansa för..?
Alla chanser att dansa är bra chanser. Dansa innan ligga om killen e bra på att dansa tror jag det är många tjejer som uppskattar. Så nej, inte bögigt. I så fall borde du satsa på att bli lite mer bögig så ksk du får ligga du med.

Att stå nykter och dansa på golvet i en tvårumslägenhet på en första dejt…låter ganska efterblivet.
Tycker inte du det?
Citera
2022-03-10, 20:05
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Att stå nykter och dansa på golvet i en tvårumslägenhet på en första dejt…låter ganska efterblivet.
Tycker inte du det?

Inte det minsta. Finns inget osexigare än alkoholfulla människor som står och dansar och tror de är snygga.😂 Fy fan. Jag är oftast nykter när jag dansar, och de flesta jag känner likaså. Inklusive min man. Tycker du att jag verkar efterbliven?
Citera
2022-03-10, 20:15
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Inte det minsta. Finns inget osexigare än alkoholfulla människor som står och dansar och tror de är snygga.😂 Fy fan. Jag är oftast nykter när jag dansar, och de flesta jag känner likaså. Inklusive min man. Tycker du att jag verkar efterbliven?

Om du varit singel hade du då förmodligen dejtat en man som Saurkraut.
Och efter en stunds nykter dans på hans vardagsrumsgolv gått vidare till att bli påsatt analt, kissat över dig själv samt blivit ”välsignad” med en sats över ansiktet. Allting under ivrigt fotograferande av ”värden” innan du plötsligt sitter i en taxi hem, för att aldrig höra nåt ifrån honom igen.
Jo…lätt efterbliven.
Citera
2022-03-10, 20:20
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Om du varit singel hade du då förmodligen dejtat en man som Saurkraut.
Och efter en stunds nykter dans på hans vardagsrumsgolv gått vidare till att bli påsatt analt, kissat över dig själv samt blivit ”välsignad” med en sats över ansiktet. Allting under ivrigt fotograferande av ”värden” innan du plötsligt sitter i en taxi hem, för att aldrig höra nåt ifrån honom igen.
Jo…lätt efterbliven.

Hahaha.. Det kan jag faktiskt lova dig att jag inte hade. Men tack för ett gott skratt! Man kan gilla att dansa nykter utan att utsätta sig för sexuellt självskadebeteende och utan att vara efterbliven. Jag lovar det är sant.
Citera
2022-03-10, 22:04
Medlem
DayNites avatar
lite nykter styrdans på 45 kvad 2:an är en given inkörare för att sen bli nerpissad och fotad samt ghostad, allt på samma kväll, vad mera kan en flicka önska sig?
Citera
2022-03-10, 23:08
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
lite nykter styrdans på 45 kvad 2:an är en given inkörare för att sen bli nerpissad och fotad samt ghostad, allt på samma kväll, vad mera kan en flicka önska sig?

Nu tycker jag iofs att vi ska skilja på äpplen och päron här. Jag är en stark förespråkare av nykter styrdans och inget annat.😉
Citera
2022-03-10, 23:38
Medlem
Linda.Hermosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saurkraut
En 22-årig student jag hade träffat ute sent förra året. Söt, smal, mycket social och glad i sin framtoning. En smula barnslig. Hade av någon anledning ratat mig kvällen vi träffades för några månader sen, men hade kontaktat mig på nytt.

Vi träffas på kvällen, ganska sent. Jag kommer direkt från jobbet, hon redan berusad från några snabba med bekanta. Hon är sexigt klädd, i tajta kläder som framhäver hennes tajta kropp under hennes tjocka vinterjacka.

En drink, några skratt, hem till mig. Båda väl medvetna om vad som står på menyn.

Hon ger mig komplimang efter komplimang. Vi dansar i vardagsrummets varma ljus.

Det går fort. En kyss. I nästa stund invaderar jag henne i doggy, missionären, ridande.

Friskt vaniljsex till en början, men det utvecklas. Mer intensitet, mer djuriskt. Förstärkningar.

Hon har lätt för att spruta. Det stänker över min säng, och över mig. Hennes vätskor skvätter över mitt ansikte.

Jag för upp hennes underkropp över henne, och pullar henne så det regnar ner kiss över hennes ansikte och överkropp. Hennes nakna smala kropp är våt, blank av alla vätskor. Jag spottar henne i ansiktet, munknullar henne.

Återigen penetrerar jag henne. Min tumme i hennes anal. Intensivt. Jag smiskar henne hårt. Drar henne i håret bak mot mig, straffknullar henne. Vi kysser varandra. Saliv, urin och vätska överallt.

Efter ytterligare omgångar av detta är det dags för avslut. Hon flyger ner på golvet, och jag bombar hennes ansikte med en rik sats vit frihet som majestätiskt rinner ner som en flod längst hennes kind innan jag skjutsar in soldaten i hennes mun.

Stormen har lagt sig för att välkomna ännu en komplimang. Det bästa sexet jag någonsin haft.
Jag fattar inte heller det här ”Vi dansar i vardagsrummets varma ljus”.

Varför dansar ni hemma i vardagsrummet för?

Låter inte troligt, annars var det romantiskt även om du är homosexuell.

/Linda.
Citera
2022-03-11, 07:04
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linda.Hermosa
Jag fattar inte heller det här ”Vi dansar i vardagsrummets varma ljus”.

Varför dansar ni hemma i vardagsrummet för?

Låter inte troligt, annars var det romantiskt även om du är homosexuell.

/Linda.

Detta har varit uppe förr. Efter att Saurkraut druckit ett par glas vin på krog, och en liten promenad, så dansas det hemma hos honom.

Jag tycker det är märkligt. Kan inte föreställa mig vad de söta tjejerna från någon app tänker.

Sen är steget extremt kort till rimjobs och wet. Men det är kanske en annan historia. Men detta hemma-dansandet alltså… Gay är han väl dock ej med tanke på att det är brudar han dansar med.
Citera
2022-03-12, 08:16
Medlem
empoisonnes avatar
Citat:
Tycker inte du det?

Det låter som en mardröm.

Jag har träffat en del knepiga personer, men dans är det tack och lov ingen som har varit intresserad av.

På ämnet: I torsdags. Samma person som sist. Ingen dans och ingen musik. Ingen kamera. Bara analsex och avsugning pga mens. Gulligt och skönt. Jag kom, som vanligt, sjukt många gånger. Jag har fortfarande lite svårt att förstå att jag kan komma av analsex. Men det kan jag. Öl efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in