Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Varför dså upprörd hela tiden? Du känner ju inte ens honom?
Därför att i mitt yrke så är det du sysslar med brottsligt. Du har anklagat en helt oskyldig person utifrån som ej finns i denna tråd, ej finns i ngt förhör, ej i ngn polisutredning. Du har helt gått på det Trombocyt spred ut och fortsatt förtala den människan.
Nej, jag känner inte honom. Jag känner heller inte Emil eller Lydia som jag upprepade ggr informerat om. Men det innebär heller inte att jag ej samtalat med en jäkla massa på vägen.
Du frågar varför jag blir upprörd över sånt här? Jag som ej känner honom.
Men känner du ngn utav dessa? Enligt dig själv så gör du inte det. Ändå så finner man ditt namn varenda gång man går in och varje dag sprider du ut saker du hört.
Låt mig informera dig om en sak, hade ngn dragit in dig i en tråd som denna eller Trombocyt för den delen, -en som är helt oskyldig men där fult skvaller har gjort att en oskyldig dras in, då kan du lugnt räkna med att jag agerar.
Vi är olika, du sprider gärna saker du ej har minsta som helst bakgrundsfakta på. Du struntar i vem du trampar på. Bara du kan få sitta dag in och dag ut och sprida ditt skitsnack. För det är det som gör att du lever upp för dagen.
Nu har du dragit in en helt oskyldig person i denna tråd, en person Trombocyt bestämde sig för kunde vara samma person som den Ulf som lade upp videolänken. Och vad är denna Ulf skyldig till: han/hon är/ varit bekant med Lydia.
Så, du och Trombocyt har bestämt att de som känner Lydia, de måste vara samma person som den som la upp en videolänk för den kalla sig Ulf.
Jag antar att du heter Vemdalen62 på ditt ID eftersom ni var så övertygade om att den som kallat sig Ulf var samma som den ni sedan så oerhört fult förtalade.