2022-03-16, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Låter som första april om inte som Ceaușescu och han hade ju storhetsvansinne. De är förresten inte helt olika varandra utseendemässigt.
Ganska säker på att han gjorde detta i OS och nu postade han igen på sitt insta hur guldkranen installerades i Holmenkollen. Förvånad över att han vågar posta nåt sånt på sociala medier.
Citera
2022-03-17, 00:23
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Ganska säker på att han gjorde detta i OS och nu postade han igen på sitt insta hur guldkranen installerades i Holmenkollen. Förvånad över att han vågar posta nåt sånt på sociala medier.

Visar i så fall bara att han är som jag misstänker, korkad.
Citera
2022-03-17, 02:36
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Visar i så fall bara att han är som jag misstänker, korkad.

Varför förvånas jag inte över att du pekar ut någon som korkad p.g.a något så trivialt.
Citera
2022-03-17, 02:38
Medlem
Stefan4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania

Vad menar du att folk skulle uppröras över?

Vad är du för skvallertant som kommer med sån här löjlig kritik?
Senast redigerad av Stefan4 2022-03-17 kl. 02:41.
Citera
2022-03-17, 07:48
Medlem
Alkibiadess avatar
Nu är det ju inte Sebastian själv som byter ut kranarna utan det är hans sponsor som gör det. Det är ju bara en kul grej, jag förstår inte hur folk kan uppröras av det.
Citera
2022-03-17, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Nu är det ju inte Sebastian själv som byter ut kranarna utan det är hans sponsor som gör det. Det är ju bara en kul grej, jag förstår inte hur folk kan uppröras av det.

Otroligt löjligt dock,närmast infantilt.
Sebastian bör ägna sig åt att försöka skjuta lite bättre istället för detta fjanteri.
Citera
2022-03-17, 08:36
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:

Fast är det kul? Det känns mer än lovligt drygt och för som sagt tankarna till diktatorer som Ceausescu och folk med alldeles för mycket pengar och ego.

Om det är sant, vill säga. Om det bara hände en gång som en jippogrej går det väl an, men inte om det upprepades gång på gång.
Citera
2022-03-17, 08:44
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Fast är det kul? Det känns mer än lovligt drygt och för som sagt tankarna till diktatorer som Ceausescu och folk med alldeles för mycket pengar och ego.

Om det är sant, vill säga. Om det bara hände en gång som en jippogrej går det väl an, men inte om det upprepades gång på gång.

Well, det är väl upp till betraktaren om man tycker att det är en kul grej eller om man upprörs över det och känner sig manad att jämföra med Ceausescu.

Själv tycker jag att folk som upprörs över detta med förlov verkar vara lite humorlösa. Samuelsson hade kunnat göra så mycket värre grejer.
Citera
2022-03-17, 10:56
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stefan4
Varför förvånas jag inte över att du pekar ut någon som korkad p.g.a något så trivialt.

Det är »skruvat« att be hotellpersonalen byta blandare på hotellrummet och att de dessutom ska vara i guld är storhetsvansinne. Tycker du inte det så är du en knallkork.
Citera
2022-03-17, 11:23
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Well, det är väl upp till betraktaren om man tycker att det är en kul grej eller om man upprörs över det och känner sig manad att jämföra med Ceausescu.

Själv tycker jag att folk som upprörs över detta med förlov verkar vara lite humorlösa. Samuelsson hade kunnat göra så mycket värre grejer.

Jag kan bara kommentera det fetmarkerade med att jag verkligen tycker att det är stor komik. Han förefaller som en värre pajas än jag kunde föreställa mig. Att ni ens orkar försöka försvara det.
Citera
2022-03-17, 11:50
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Det är »skruvat« att be hotellpersonalen byta blandare på hotellrummet och att de dessutom ska vara i guld är storhetsvansinne. Tycker du inte det så är du en knallkork.

Nu är det ju inte hotellpersonalen som byter blandere utan hans sponsor.
Citera
2022-03-17, 11:55
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Jag kan bara kommentera det fetmarkerade med att jag verkligen tycker att det är stor komik. Han förefaller som en värre pajas än jag kunde föreställa mig. Att ni ens orkar försöka försvara det.

Bara för att man påpekar att det finns olika uppfattningar om honom och det han gör betyder inte att man försvarar honom. Men av din reaktion så upplever du både honom och de som har en annan uppfattning om honom som provecerande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in