2022-03-16, 12:03
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Detta handlar inte om mig, lääääs tråden!!
Dock är du idioten som får idén att starta skittråden - man frågar sig varför..?
Citera
2022-03-16, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Jo det handlar om desperata incels som du som aldrig kommer få knulla. Dessa kvinnor har sina män kvar i kriget varför skulle dom knulla en svensk incel.

EYY jag e inte ute efter att få knulla. Jag är ute efter att brudar som blivit stora I käften skall få lida så de slutar bli stora I käften.

Brudar som e stora I käften gör att män mår dåligt men det FATTAR inte du för du har för låg IQ och ingen empati/sympati.
Citera
2022-03-16, 12:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Dock är du idioten som får idén att starta skittråden - man frågar sig varför..?

Jag svarade precis på det så läs inlägget innan.
Citera
2022-03-16, 12:06
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Visst finns det många ytliga golddiggerfittor där ute, men är man inte helt tappad kan man ganska snabbt räkna ut om det är vad hon är ute efter och genast bryta all kontakt.

Självklart ska en kvinna välja en utifrån gemensamma intressen och värdegrund. Gör hon inte det är förhållandet dödsdömt på förhand. Det är detta många missar och därför slutar hälften av alla äktenskap i skilsmässa också.

Du vet för lite om kvinnors mentalitet i öst. Deras val av män är inte styrt utifrån "gemensamma värderingar". Detta är något som väst har landat i. Ukraina, Ryssland och dylika länder är ljusår efter när det kommer till relationen mellan man och kvinna.

Om du tror att en ukrainska väljer det pga dina värderingar, kommer du bli djupt besviken. Det är ingen tillfällighet att det går skrönor om hur materialistiska kvinnorna från öst är. Det är för att det är sant.

Citat:
Jävla skit snack.
1. Detta handlar inte om mig, detta handlar om jämställdhet 50/50 på tinder. Fattar du inte det eller??
2. Jag e inte ens intresserad av att knulla nån jävla energi-dammsugare.
3 Psykologisk misshandel har Ukrainksa kvinnor mindre koll på och bör är därmed ett första hands val för svenska män.

Skaffa lite livs-erfarenhet istället för att klaga på allt som inte låter som glass i öronen jävla lågbegåvade-IQ:lösa fattigmans riddare...

Det handlar om svenska män och ukrainska kvinnor vad jag förstår, och jag upprepar igen.

Om du är en man utan pengar, status och framgång, kan du fetglömma att håva in en ukrainska, oavsett dina övriga egenskaper, nationalitet, åsikter och dylikt.

Jag är uppvuxen i Ukraina, är du?
Citera
2022-03-16, 12:08
Medlem
Citat:
EYY jag e inte ute efter att få knulla. Jag är ute efter att brudar som blivit stora I käften skall få lida så de slutar bli stora I käften.

Brudar som e stora I käften gör att män mår dåligt men det FATTAR inte du för du har för låg IQ och ingen empati/sympati.

Om du inte vill ligga med kvinnor kanske du ska testa män. Du verkar inte gilla kvinnor ändå. Varför ska kvinnor lida för att dom inte vill knulla med en incel? Sex är ingen rättighet.

Du verkar ha grava psykiska besvär. Sök hjälp innan du skadar någon.
Citera
2022-03-16, 12:12
Bannlyst
Citat:
Om du inte vill ligga med kvinnor kanske du ska testa män. Du verkar inte gilla kvinnor ändå. Varför ska kvinnor lida för att dom inte vill knulla med en incel? Sex är ingen rättighet.

Du verkar ha grava psykiska besvär. Sök hjälp innan du skadar någon.

Men asså, säg inte vad jag ÄR och inte ÄR. Det BESTÄMMER jag själv. TACK!!!!....

Svenska feministiska kvinno4 har tappat det och det värsta e att de inte har en jävla aning om det.... Jag försöker förfaan skapa "balans"...
Senast redigerad av Kung666 2022-03-16 kl. 12:16.
Citera
2022-03-16, 12:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Du vet för lite om kvinnors mentalitet i öst. Deras val av män är inte styrt utifrån "gemensamma värderingar". Detta är något som väst har landat i. Ukraina, Ryssland och dylika länder är ljusår efter när det kommer till relationen mellan man och kvinna.

Om du tror att en ukrainska väljer det pga dina värderingar, kommer du bli djupt besviken. Det är ingen tillfällighet att det går skrönor om hur materialistiska kvinnorna från öst är. Det är för att det är sant.

Det handlar om svenska män och ukrainska kvinnor vad jag förstår, och jag upprepar igen.

Om du är en man utan pengar, status och framgång, kan du fetglömma att håva in en ukrainska, oavsett dina övriga egenskaper, nationalitet, åsikter och dylikt.

Jag är uppvuxen i Ukraina, är du?

Jag skiter i brudarna. Jag har ett högre syfte. Jag hjälper mina "rika" bröder. De mår man bättre av än en "energi-damsugare".

Nej, ja e uppvuxen på psyket din jävla NOLLA...
Citera
2022-03-16, 12:19
Medlem
Citat:
Men asså, säg inte vad jag ÄR och inte ÄR. Det BESTÄMMER jag själv. TACK!!!!....

Svenska feministiska kvinno4 har tappat det och det värsta e att de inte har en jävla aning om det.... Kan försöker skapa "balans"...

Du ser dig själv som överintilegent och bättre än andra. Endast din åsikt stämmer alla andra är idioter utan IQ. Du anser att kvinnor ska dyrka dig och villigt knulla med dig.

Om kvinnor inte vill ha dig är dom uppkäftiga feminister som ska straffas. Normala män som träffar kvinnor är white knights och cucks enligt din värld.

Som sagt du är en väldigt sjuk människa.

PS du kommer aldrig få ligga med en kvinna.
Citera
2022-03-16, 12:22
Bannlyst
Citat:
Du ser dig själv som överintilegent och bättre än andra. Endast din åsikt stämmer alla andra är idioter utan IQ. Du anser att kvinnor ska dyrka dig och villigt knulla med dig.

Om kvinnor inte vill ha dig är dom uppkäftiga feminister som ska straffas. Normala män som träffar kvinnor är white knights och cucks enligt din värld.

Som sagt du är en väldigt sjuk människa.

PS du kommer aldrig få ligga med en kvinna.

Men asså läs va du själv SKRIIVER???

Du dömmer, objektifierierar, ifrågasätter och tillrättavisar mig.

De e detta jag menar med att kvinnor som DU (feminister) är helt utom kontroll.

De e DU som kommer leva ensam hela livet. Du har ingen koll på psykologi eller ens va du gör mot andra människor. En sak e säker och det är att DU INTE DUGER...
Citera
2022-03-16, 12:44
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Citat:
Som sagt, detta handlar inte om mig. Detta handlar om ALLA män i Sverige.

Varför tänker du så enspårigt?

De allra flesta män i Sverige har inga problem att få knulla. Sen huruvida det är enkelspårigt att tänka på annat än att ”knulla” så fort man ser eller hör om en kvinna får stå för dig.
Citera
2022-03-16, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Jag tror inte att dessa kvinnor är så sugen på sex, dom har flytt ett krig och behöver lugn och ro. Dom lider förmodligen utav hemska trauman och behöver hjälp och vård. Så du får nog sitta kvar i mammas och pappas källare ett tag till och använda din högerhand.

Självklart vill de komma i säkerhet och bli uppfyllda av en stor varm kuk och svällande säd.
Citera
2022-03-16, 12:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
De allra flesta män i Sverige har inga problem att få knulla. Sen huruvida det är enkelspårigt att tänka på annat än att ”knulla” så fort man ser eller hör om en kvinna får stå för dig.

Asså jag har ett liv utanför flashback me vettu. Tror du jag springer runt o skriker detta jag skriver här ute på PK-stan eller?? Då hade jag för fan blivit inlåst. E man smart så får man dela ut korten på rätt plats.

Jag försöker få folk att tänka utanför sin box. De e därför jag är som jag är...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in