Citat:
Ursprungligen postat av
Psoglav
Visst finns det många ytliga golddiggerfittor där ute, men är man inte helt tappad kan man ganska snabbt räkna ut om det är vad hon är ute efter och genast bryta all kontakt.
Självklart ska en kvinna välja en utifrån gemensamma intressen och värdegrund. Gör hon inte det är förhållandet dödsdömt på förhand. Det är detta många missar och därför slutar hälften av alla äktenskap i skilsmässa också.
Du vet för lite om kvinnors mentalitet i öst. Deras val av män är inte styrt utifrån "gemensamma värderingar". Detta är något som väst har landat i. Ukraina, Ryssland och dylika länder är ljusår efter när det kommer till relationen mellan man och kvinna.
Om du tror att en ukrainska väljer det pga dina värderingar, kommer du bli djupt besviken. Det är ingen tillfällighet att det går skrönor om hur materialistiska kvinnorna från öst är. Det är för att det är sant.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kung666
Jävla skit snack.
1. Detta handlar inte om mig, detta handlar om jämställdhet 50/50 på tinder. Fattar du inte det eller??
2. Jag e inte ens intresserad av att knulla nån jävla energi-dammsugare.
3 Psykologisk misshandel har Ukrainksa kvinnor mindre koll på och bör är därmed ett första hands val för svenska män.
Skaffa lite livs-erfarenhet istället för att klaga på allt som inte låter som glass i öronen jävla lågbegåvade-IQ:lösa fattigmans riddare...
Det handlar om svenska män och ukrainska kvinnor vad jag förstår, och jag upprepar igen.
Om du är en man utan pengar, status och framgång, kan du fetglömma att håva in en ukrainska, oavsett dina övriga egenskaper, nationalitet, åsikter och dylikt.
Jag är uppvuxen i Ukraina, är du?