2022-03-16, 10:44
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeK
Lol vad vet du, han kanske får en riktigt snygg ukrainska som han kan doppa in i dag som natt, vecka som år
Ja, det har han säkert gjort sig förtjänt av, kung som han är..
Citera
2022-03-16, 10:47
Medlem
Flyktingarna tänker på att hamna i säkerhet och inte sex.

Dessutom tror jag få kvinnor oavsett etnicitet vill ha incelmän på Flashback som hatar på allt och alla och maratonrunkar hemma i sin källare.
Citera
2022-03-16, 10:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Flyktingarna tänker på att hamna i säkerhet och inte sex.

Dessutom tror jag få kvinnor oavsett etnicitet vill ha incelmän på Flashback som hatar på allt och alla och maratonrunkar hemma i sin källare.

Jaaa men vem har sagt att jag vill ha Ukrainska kvinnor att knulla. Jag kanske gör detta för att ge mina bröder fittor att bada i.

Allt handlar inte om en själv, väx upp....
Citera
2022-03-16, 10:51
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Det spelar ingen roll, nu handlar det om KNULL!!!
Jag tror inte att dessa kvinnor är så sugen på sex, dom har flytt ett krig och behöver lugn och ro. Dom lider förmodligen utav hemska trauman och behöver hjälp och vård. Så du får nog sitta kvar i mammas och pappas källare ett tag till och använda din högerhand.
Citera
2022-03-16, 10:52
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:

Behöver Sverigr ta in minst 1 miljon Ukrainska mammor för att det ska bli balans i Sverige igen?
De som inte får knulla idag tillräckligt måste inse att det beror på att de inte är tillräckligt attraktiva.
Har stött på massvis med otillfredsställda män här på Flashback som, efter att ha tagit del av deras delningar, man direkt förstår att utbud och efterfrågeförändringar inte kommer att påverka deras knullfrekvens ett jota.
Kung666 är ett lysande exempel på detta.
Citera
2022-03-16, 10:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Jag tror inte att dessa kvinnor är så sugen på sex, dom har flytt ett krig och behöver lugn och ro. Dom lider förmodligen utav hemska trauman och behöver hjälp och vård. Så du får nog sitta kvar i mammas och pappas källare ett tag till och använda din högerhand.

ÄääääähhHH, de svarta-skäggbarnen som flydde ville ju knulla SATAN så det där du säger håller inte...

Flyktingar behöver KNULLAH oavsett kön!!

Jävla köns-diskriminerare!!!
Citera
2022-03-16, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StudiumValor
De som inte får knulla idag tillräckligt måste inse att det beror på att de inte är tillräckligt attraktiva.
Har stött på massvis med otillfredsställda män här på Flashback som, efter att ha tagit del av deras delningar, man direkt förstår att utbud och efterfrågeförändringar inte kommer att påverka deras knullfrekvens ett jota.
Kung666 är ett lysande exempel på detta.

Jaa men som sagt, detta handlar om jämställdhet, detta handlar inte om mig.

Egoistiska luder som du borde tänka utanför eran fitta och använda hjärnan.
Citera
2022-03-16, 10:59
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
ÄääääähhHH, de svarta-skäggbarnen som flydde ville ju knulla SATAN så det där du säger håller inte...

Flyktingar behöver KNULLAH oavsett kön!!

Jävla köns-diskriminerare!!!
Mena flyktingarna som kom 2015 var till 99% sk ensamkommande barn av manligt kön. Det var väl inte någon utav dessa barn som flydde från ett krig, utan dom kom hit pga ekonomiska skäl. Om du nu fick knulla dom i röven och njöt av det, så grattis.
Dom ukrainska kvinnorna och barnen som kommer nu, dom har flytt ifrån ett riktigt krig.
Citera
2022-03-16, 11:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Anti-WOG
Mena flyktingarna som kom 2015 var till 99% sk ensamkommande barn av manligt kön. Det var väl inte någon utav dessa barn som flydde från ett krig, utan dom kom hit pga ekonomiska skäl. Om du nu fick knulla dom i röven och njöt av det, så grattis.
Dom ukrainska kvinnorna och barnen som kommer nu, dom har flytt ifrån ett riktigt krig.

Nu försöker du kringla dig igen med varför DIN synpunkt stämmer och min inte stämmer.

Försök att lyssna på andra lite mer och var inte så jävla objektiv!!!?
Citera
2022-03-16, 11:05
Medlem
Stockholmsjevels avatar
Fattar inte vad det är för fel på alla dessa trådstartare som tror att de plötsligt kommer få knulla bara för att det kommer hit flyktingar från Ukraina. Precis som att ukrainskor inte skulle ha några krav. Lyckas man inte få ihop det med en svensk kvinna lär man inte få ihop det med någon annan heller.

Alla dessa trådar i ämnet är förövrigt vidriga. Folk flyr krig och här sitter det idioter som enbart har fokus på hur de ska kunna utnyttja kvinnorna som kommer sexuellt. Fattar inte heller vad detta har med jämställdhet och diskriminering att göra. De som inte får knulla nekas knappast för att det saknas kvinnor och hur alla dessa incells eventuellt får det till att handla om diskriminering begriper jag inte heller.
Citera
2022-03-16, 11:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stockholmsjevel
Fattar inte vad det är för fel på alla dessa trådstartare som tror att de plötsligt kommer få knulla bara för att det kommer hit flyktingar från Ukraina. Precis som att ukrainskor inte skulle ha några krav. Lyckas man inte få ihop det med en svensk kvinna lär man inte få ihop det med någon annan heller.

Alla dessa trådar i ämnet är förövrigt vidriga. Folk flyr krig och här sitter det idioter som enbart har fokus på hur de ska kunna utnyttja kvinnorna som kommer sexuellt. Fattar inte heller vad detta har med jämställdhet och diskriminering att göra. De som inte får knulla nekas knappast för att det saknas kvinnor och hur alla dessa incells eventuellt får det till att handla om diskriminering begriper jag inte heller.

Som sagt, detta handlar inte om mig. Detta handlar om ALLA män i Sverige.

Varför tänker du så enspårigt?
Citera
2022-03-16, 11:11
Medlem
StudiumValors avatar
Citat:
Jaa men som sagt, detta handlar om jämställdhet, detta handlar inte om mig.

Egoistiska luder som du borde tänka utanför eran fitta och använda hjärnan.
Nä det handlar inte om jämställdhet.
Det är bara ditt sätt att skylla ifrån dig på för att slippa se ditt oönskade ansikte i självspegeln.
Jag är ingen fitta utan en kuk som ligger precis så mycket jag vill idag.
Tycker du är ett svin som fokuserar på fel saker när människor flyr med sina barn från ett helvete.
Brinn själv så får du se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in