2022-03-16, 11:46
Medlem
flashbackkalles avatar
De flyr från krig och du tänker på att knulla... Skäms för helvete! De har ju sina män kvar i hemlandet, varför skulle de offra det för ett jävla ligg med en svenne?
Citera
2022-03-16, 11:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
De flyr från krig och du tänker på att knulla... Skäms för helvete! De har ju sina män kvar i hemlandet, varför skulle de offra det för ett jävla ligg med en svenne?

Höörröö, bara för att du får knulla så e det jävligt lätt att sätta på "white-knight" tröjan vaaa??

Bortskämda sönderknullade jävla PK-BÖG!!
Citera
2022-03-16, 11:52
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psoglav
Nog för att det här är en trolltråd deluxe, men det där är rent nonsens. En väldigt stor majoritet av svenska kvinnor är, tyvärr, gnälliga feminister och antirasister, medan ukrainskor är raka motsatsen. Självklart ökar chanserna för singelmän som hatar de förstnämnda.

Haha, nej.

Tror att en ukrainska väljer dig pga din värdegrund?

Tillåt mig att skratta.

Kvinnor från öst är betydligt mer cyniska än ni verkar inse. Du kan vara en rasse, kvinnohatare och mördare, men har du social status och kan ta hand om din kvinna, så kommer hon välja dig. Har du det inte, så kommer hon inte att ens titta åt ditt håll.

Svenska män som tror att det är enklare att håva in en ukrainska än en svenska, kommer få sig en chock och en välbehövlig reality check.

Lyckas man inte få ihop det med en svensk kvinna, kan ni fetglömma att få ihop det med en ukrainska.

Det bästa scenariot är att ni får knulla någon som ni betalar allt för. Det värsta är om ni naivt gifter er med en ukrainska, och 5 år senare skiljer hon sig efter att i princip ha rånat dig. 9 av 10 fall slutar så mellan svenska män och ukrainska kvinnor. Har sett det ske gång efter gång, vi är själva ukrainare.
Citera
2022-03-16, 11:53
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung666
Vad är du för människa egentligen? Fundera på det. Du skriver massa objektiva-ord till mig. Sen säger kvinnor som dig att män inte ska vara objektiva mot kvinnor som dig. Suck...

De e ju DU som e en jävla hycklare!!!

Är du förståndshandikappad? Vet du vad "objektiv" betyder?
Citera
2022-03-16, 11:56
Medlem
Ännu en incel som tror att han ska få knulla nu. Du är incel eftersom kvinnor finner dig oatraktiv av olika anledningar.

Tror de flesta kvinnor som kommer hit har en man i Ukraina som strider mot ryssen. De som är singlar kommer inte knulla med dig TS. De väljer en attraktiv normal man om de är kåta.

Alla incels som hoppas på knull kan fortsätta att drömma.
Citera
2022-03-16, 11:57
Medlem
flashbackkalles avatar
Citat:
Höörröö, bara för att du får knulla så e det jävligt lätt att sätta på "white-knight" tröjan vaaa??

Bortskämda sönderknullade jävla PK-BÖG!!
Kanske det, men jag har i alla fall inte en skum jävla fetisch som handlar om att tända på krigsflyktingar och utnyttja deras situation! Moderator kanske ska flytta tråden till "parafila störningar". IDIOT!
Citera
2022-03-16, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Haha, nej.

Visst finns det många ytliga golddiggerfittor där ute, men är man inte helt tappad kan man ganska snabbt räkna ut om det är vad hon är ute efter och genast bryta all kontakt.

Självklart ska en kvinna välja en utifrån gemensamma intressen och värdegrund. Gör hon inte det är förhållandet dödsdömt på förhand. Det är detta många missar och därför slutar hälften av alla äktenskap i skilsmässa också.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Haha, nej.

Tillåt mig att skratta.

Kvinnor från öst är betydligt mer cyniska än ni verkar inse. Du kan vara en rasse, kvinnohatare och mördare, men har du social status och kan ta hand om din kvinna, så kommer hon välja dig. Har du det inte, så kommer hon inte att ens titta åt ditt håll.

Svenska män som tror att det är enklare att håva in en ukrainska än en svenska, kommer få sig en chock och en välbehövlig reality check.

Lyckas man inte få ihop det med en svensk kvinna, kan ni fetglömma att få ihop det med en ukrainska.

Det bästa scenariot är att ni får knulla någon som ni betalar allt för. Det värsta är om ni naivt gifter er med en ukrainska, och 5 år senare skiljer hon sig efter att i princip ha rånat dig. 9 av 10 fall slutar så mellan svenska män och ukrainska kvinnor. Har sett det ske gång efter gång, vi är själva ukrainare.

Jävla skit snack.
1. Detta handlar inte om mig, detta handlar om jämställdhet 50/50 på tinder. Fattar du inte det eller??
2. Jag e inte ens intresserad av att knulla nån jävla energi-dammsugare.
3 Psykologisk misshandel har Ukrainksa kvinnor mindre koll på och bör är därmed ett första hands val för svenska män.

Skaffa lite livs-erfarenhet istället för att klaga på allt som inte låter som glass i öronen jävla lågbegåvade-IQ:lösa fattigmans riddare...
Citera
Medlem
Citat:
Det spelar ingen roll, nu handlar det om KNULL!!!
Spellar vist roll, eller förespråkar du våldtäkt av ortodoxa flyktningar?

Bibeln är tydlig om vad som gäller angående sex - dess rätta plats är äktenskapet.
Citera
2022-03-16, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vespasianus
Ännu en incel som tror att han ska få knulla nu. Du är incel eftersom kvinnor finner dig oatraktiv av olika anledningar.

Tror de flesta kvinnor som kommer hit har en man i Ukraina som strider mot ryssen. De som är singlar kommer inte knulla med dig TS. De väljer en attraktiv normal man om de är kåta.

Alla incels som hoppas på knull kan fortsätta att drömma.

DETTA HANDLAR INTE OM MIG, LÄS TRÅDRN DIN LATA JÄVEL!!!
Citera
2022-03-16, 12:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackkalle
Kanske det, men jag har i alla fall inte en skum jävla fetisch som handlar om att tända på krigsflyktingar och utnyttja deras situation! Moderator kanske ska flytta tråden till "parafila störningar". IDIOT!

Detta handlar inte om mig, lääääs tråden!!
Citera
2022-03-16, 12:02
Medlem
Citat:
DETTA HANDLAR INTE OM MIG, LÄS TRÅDRN DIN LATA JÄVEL!!!
Jo det handlar om desperata incels som du som aldrig kommer få knulla. Dessa kvinnor har sina män kvar i kriget varför skulle dom knulla en svensk incel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in