Tydligen har fyran bestämt sig för att farmarna ska 'klara' alla uppdragen, detta trots man glömt ett, gjort en torksnurra som var ett skämt, misslyckades att fiska kräftor, Vincent är en mes. Mat har dom fått i massor, åker hem fetare än när de kom. Lite tuffare får det bli om jag ska orka med en säsong till. Sen tror jag Helene väljer Jonas, tar den enkla vägen till final, aldrig hon vågar fronta Cissi och Monica bör krossa Helene i sågen.
Vilket uppdrag glömde dem bort?
Senast redigerad av Dopy 2022-03-16 kl. 03:52.
Helené blev gråhårig av att hennes pojkvän kom? Det var vad jag trodde först. Men syns ju att hon färgar håret. Utväxten är mycket gråa hårstrån. Lite tidigt bli gråhårig redan som 26åring?
Se farmarnas tårfyllda återförening med sina anhöriga
Alla mina favoriter åkte ut. Till och med Prins hörde ju till mina favoriter. Han blev det med tiden. Han växte i mina ögon.
Fegisen som innan sagt att han ville tävla i en fysisk gren, men ballade ur när han hade chansen.
Fattar inte att någon kan gilla den där surgubben och hans översitteri.
Gå in på TV4play och se den norska versionen. Något helt annat och det finns inte en tråkig minut. Deltagarna är unika och karismatiska allihop och inte i närheten av vårt svenska pack.
Ja så är det. Jag såg förra norska säsongens Farmen och det är en otrolig skillnad. Allt där är sååå mycket bättre. Jag tipsade TV4:as produktionsbolag om att ta sig en titt å apa efter men se nej det sket man tydligen i eller så är Norska Farmens upplägg för kostsam för TV4 att producera. Detta var sista gången jag ser svenska Farmen.
Monika valde ju totalt fel gren. Helens låga tyngdpunkt blev avgörande då hon drog ikull Monika ideligen. Hon borde ju ha valt sågen som hon visste hon var duktig i. Där hade hennes tyng i överkroppen haft en avgörande betydelse och inte minst erfarenhet av att ha tävlat en gång i grenen. Korkad brud som åkte ut mot en sliskig lömsk dito
Hon blev utklassad den dryga och bittra Monika, härligt att se, nu borde nästa att åka ut imorgon när de ska tävla om sommarens sista amulett vara den lata Jonas enligt en spoilergrupp på facebook och sedan på tur att lämna är flinfia Keshia.
Då åkte Monika ut i dagens avsnitt då vilket var härligt att se, skönt att slippa den dryga personen mer i tv-rutan. Imorgon borde Jonas åka ur, kanske Keshia också, när de ska tävla om sommarens sista amulett. Tidigare vinnare Daniel och Sophie kommer och besöker farmarna också.
En omtumlande kamp i söndagens avsnitt mellan Helene och Cissi lär det bli också, där Cissi tar hem det hela och blir årets farmare 2022.
Okej, ” Helene om uppbrottet från Robin” i artikel i hänt från 22 februari, finns på www.hant.se
Det kanske inte synts ännu på ratsit att han adressändrat då.