2022-03-15, 21:28
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Lde Bil & Service?

Hon sa att han var henens trygghet, hur lyckas han med det? genom att hålla ett lågt tonläge? det klassiska tramset om att uppskruvad tas ned av lugn person?

Han uppträdde sig precis som Alex på dag 1. Sa t.o.m att han va pedant.
Helene sa han inte ville röra nåt.
Dessa egenskaper va ju sjukt osexiga när Alex betedde sig så?
Citera
2022-03-15, 21:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Gissar på att Helene strulat med Jonas inne på farmen och när hon kom hem till sin sojapojke Robin som hon varit förlovad med i 5 år, så blev han svartsjuk och hon gjorde slut. De kunde inte gifta sig heller eftersom
Ni vill inte trycka på den där spoilern, tro mig
Citera
2022-03-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Nu snyftas det när anhöriga kommer på besök , riktiga barnrumpor som har varit bort från varann i några veckor
Skittradigt avsnitt och som vanligt lyckades snyftprimadonnan sno åt sig minst 70 procent av sändningstiden. Måtte denna lilla hemska apa åka ut med huvudet före
Citera
2022-03-15, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Geisha eller Keisha är en sån person som man blir glad att se, hennes leende smittar hela tiden, jag hoppas att hon vinner, men det blir nog svårt

Ler alltid. om någon dött så ler hon. En fin egenskap att alltid Le.
Citera
2022-03-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Ni vill inte trycka på den där spoilern, tro mig

Får hoppas de stämmer vore roligt om en helt normal människa vann det här.
Citera
2022-03-15, 22:17
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsvivalius1605
Ler alltid. om någon dött så ler hon. En fin egenskap att alltid Le.

Det är av nervositet.
Citera
2022-03-15, 22:18
Medlem
ziggarillens avatar
Kul för Helens kille att svenska folket hör hur hon pruttar och sitter och bajsar ihop med det andra psykfallet. Otroligt hur detta program kan ha några tittare och själv har jag hållit på med mobilen under tiden då det inte funnits något av intresse. I hopp om att något skulle hända. Icke sa nicke. Finns det något minnesvärt ögonblick denna säsong? Dessa "kamper" är mindre spännande än att spela fia med knuff.
Citera
2022-03-15, 23:04
Medlem
catos avatar
Tydligen har fyran bestämt sig för att farmarna ska 'klara' alla uppdragen, detta trots man glömt ett, gjort en torksnurra som var ett skämt, misslyckades att fiska kräftor, Vincent är en mes. Mat har dom fått i massor, åker hem fetare än när de kom. Lite tuffare får det bli om jag ska orka med en säsong till. Sen tror jag Helene väljer Jonas, tar den enkla vägen till final, aldrig hon vågar fronta Cissi och Monica bör krossa Helene i sågen.
Citera
2022-03-15, 23:19
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Första intryck av Helenes kille: beta cuck med jättelågt tonläge. Helt jävla timid och viskar när han pratar. #LDE

Ja, han verkade vara en toffel, minst sagt. Pratade så tyst och mesigt. Mer omaka par har man aldrig sett. Han sa ju knappt något heller.

Skönt att det snart är slut, händer inget denna säsong.
Citera
2022-03-16, 00:02
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ja, han verkade vara en toffel, minst sagt. Pratade så tyst och mesigt. Mer omaka par har man aldrig sett. Han sa ju knappt något heller.

Skönt att det snart är slut, händer inget denna säsong.
Gå in på TV4play och se den norska versionen. Något helt annat och det finns inte en tråkig minut. Deltagarna är unika och karismatiska allihop och inte i närheten av vårt svenska pack.
Citera
2022-03-16, 02:30
Medlem
Kellywomans avatar
Jaha då var den trekampen klar
Heléne utmanade
Som valde gren
Resultat

Rättvist
Citera
2022-03-16, 02:37
Medlem
LillTurkens avatar
Det är mycket man upptäcker så här i slutet av säsongen. Monika är 39år !!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in