2022-03-15, 19:57
Medlem
DyslexiKungens avatar
Geisha eller Keisha är en sån person som man blir glad att se, hennes leende smittar hela tiden, jag hoppas att hon vinner, men det blir nog svårt
Citera
2022-03-15, 19:58
Medlem
mensverkets avatar
Första intryck av Helenes kille: beta cuck med jättelågt tonläge. Helt jävla timid och viskar när han pratar. #LDE
Citera
2022-03-15, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kira2020
Har Robin gjort slut med Helene??
Ja, det ska vara slut enligt någon tidning.
Citera
2022-03-15, 20:00
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Geisha eller Keisha är en sån person som man blir glad att se, hennes leende smittar hela tiden, jag hoppas att hon vinner, men det blir nog svårt

Smaken som baken.
Hon ser ut som en staty från påskön 🗿
Citera
2022-03-15, 20:01
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Smaken som baken.
Hon ser ut som en staty från påskön 🗿

Hon är alltid glad på ett charmigt sett
Citera
2022-03-15, 20:12
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Gissar på att Helene strulat med Jonas inne på farmen och när hon kom hem till sin sojapojke Robin som hon varit förlovad med i 5 år, så blev han svartsjuk och hon gjorde slut. De kunde inte gifta sig heller eftersom
Citera
2022-03-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Så tröttsamt att se detta varje år. Fis-donnan ska åka stock med Robin. Lär väl vara lagom fräscht med lukt m.m.
Lukt som en räksmugglare.....
Citera
2022-03-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyckfullsomfan
Kan ha något att göra med att Cissi har 5 barn och Monika lyckats köpa en hund.

Fint att Monika är ”entreprenör” och hennes företag försöker se framgångsrikt ut som fan.

Så i verkligheten har hon låg deklarerad inkomst samt betalningsanmärkningar 😵‍💫
Citera
2022-03-15, 21:00
Medlem
LillTurkens avatar
Helené blev gråhårig av att hennes pojkvän kom? Det var vad jag trodde först. Men syns ju att hon färgar håret. Utväxten är mycket gråa hårstrån. Lite tidigt bli gråhårig redan som 26åring?

Se farmarnas tårfyllda återförening med sina anhöriga

https://www.tv4play.se/program/farmen/se-farmarnas-t%C3%A5rfyllda-%C3%A5terf%C3%B6rening-med-sina-anh%C3%B6riga/13753471

Alla mina favoriter åkte ut. Till och med Prins hörde ju till mina favoriter. Han blev det med tiden. Han växte i mina ögon.
Senast redigerad av LillTurken 2022-03-15 kl. 21:06.
Citera
2022-03-15, 21:00
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Första intryck av Helenes kille: beta cuck med jättelågt tonläge. Helt jävla timid och viskar när han pratar. #LDE
Ja det var det mest omaka par jag någonsin sett. Killen är att gratulera då han verkar ha lyckats ta sig ifrån f(j)ällan och slippa underkastelsen.

Helen kommer säkerligen att offra antingen Keisha eller Jonas som hon lyckats dupera. Ja så har det ju sett ut hela vägen för den totallömska giftormen under hennes framfart i årets Farmen. Förvånar mig mycket om hon vågar sig på att välja sin antagonist Monika eller hotet Cissi. Beror på hur mycket hon lyckats lura Jonas att avslöja sin kunskap om Farmen och bondepraktikan om det blir K eller J hon sätter klorna i
Citera
2022-03-15, 21:14
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Lde Bil & Service?

Hon sa att han var henens trygghet, hur lyckas han med det? genom att hålla ett lågt tonläge? det klassiska tramset om att uppskruvad tas ned av lugn person?
Citera
2022-03-15, 21:19
Medlem
Puma006s avatar
Trailer inför avsnittet imorgon.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in