Citat:
Både og. Skal man først gå til S4 på kortest mulig tid, blir den ruten den kjappeste - hvis
man da ikke skal gå langs motorveien over broen. Der er det ikke fortau, så da blir man
i hvertfall lagt merke til.
Når det gjelder angitt klokkeslett har du et poeng. Jeg er uansett ikke helt sikker på politiets
intensjoner ved å gå ut med en så lang video kun for å etterlyse et vitne, over halvannet år
etter hendelsen.
man da ikke skal gå langs motorveien over broen. Der er det ikke fortau, så da blir man
i hvertfall lagt merke til.
Når det gjelder angitt klokkeslett har du et poeng. Jeg er uansett ikke helt sikker på politiets
intensjoner ved å gå ut med en så lang video kun for å etterlyse et vitne, over halvannet år
etter hendelsen.
Jeg har tidligere lurt på om Hettemannen er GM og at selve handlingen og/eller frakt av bil med lik var hensikten med dette. Det er ikke vist video av ham gående tilbake langs Langvannet - kun når han dukker opp på senteret. Har derfor lurt på om han ha kjørt en bil på vei tilbake og parkert den et sted, rett før han dukker gående opp på video.
Altså:
1. På vei til: Hettemannen kjører kjøretøy A til parkeringshuset (der han først dukker opp på video) for så å gå resten av veien til SV4.
2. På vei tilbake: Hettemannen kjører kjøretøy B med last til destinasjon X og går deretter til parkeringshuset og kjører kjøretøy A til destinasjon Y.
Noen, Hettemannen eller andre, må da plukke opp kjøretøy B på destinasjon X på et senere tidspunkt og kvitte seg med lasten.
Når det er sagt, om Hettemannen var TH, mener jeg ganganalyse allerede ville resultert i en tilnærmet smoking gun. Dette og samtalen med forretningsforbindelsen tyder på at dette er noen andre enn TH…?