2022-03-13, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uberfuhrer
Källa?

Citat:
Ursprungligen postat av dopeman4321
länk?

Sparade inte den det kommer ju upp massa random videos på tiktok, har sett de skummaste människorna i mitt liv på deras livestreaming.

Har för mig att jag kommenterade något ska se imorgon om jag hittar
Citera
2022-03-14, 06:26
Medlem
Facebacks avatar
Tror Peters deal med chefen på migrationsverket är att dom ska bo kvar hos honom men att migrationsverket ska stå gör hyra,el uppvärmning och mat samt renoveringar fastigheten är behov av, den sista förhandlar dom nog fortfarande över.

Sedan Starbucks som skickar honom ynka 200kr, ett hån tycker Peter som får in bra mkt mer via swishdonationer!

Tonårsdotter bild i profil!!
Citera
2022-03-14, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/peter-fran-bymarken-hamtade-tva-ukrainska-familjer

Peter satte sig i bilen och åkte omedelbart ner mot Ukraina när nyheten om kriget kom.

På vägen dit fick han kontakt med två mödrar via en chat och hämtade upp dem vid gränsen mellan Polen-Ukraina.

Oerhört vidrigt att läsa att någon passar på att se sin chans till att utnyttja krigsoffers desperation.

Att ha sex med dem, vilket man underförstått inser är motivet till att ha dem boende hos sig, är likvärdigt med våldtäkt. I Ukraina hade det räknats som våldtäkt och även krigsförbrytelse. En främmande nations män som i utbyte mot deras överlevnad har sex med dem.

Det här är skälet till att samhället måste vara väldigt observanta. https://via.tt.se/pressmeddelande/vi-maste-skydda-barnen-i-ukraina-fran-kriget-och-dess-foljder?publisherId=3033395&releaseId=3317591

Det är extremt vanligt att sexualförbrytare såsom pedofiler åker till krisområden för att arbeta volentärt i syfte att hitta offer de kan skada sexuellt. De framlägger dem själva som ädla hjältar och arbetar vid barnhem, sjukhus, eller på andra ställen där de kan våldta särskilt utsatta kvinnor och barn.

Privatpersoner ska absolut INTE ta in barn i sina hem utan att vara utredda och godkända familjehem!!!
Historien har lärt oss att barn utnyttjas på alla möjliga tänkbara vis. Även "försvinner".

Dessa människor som tar in folk utan vidare, utan anknytning, utan utredning ska omedelbart anmälas till socialtjänsten. Utsattheten för kvinnor men särskilt barn är gigantisk när de hamnar i händerna på en (eller fler) utan skyddsnät i främmande land utan att kunna språket.

Jag ber alla som upptäcker dessa beteenden att anmäla dem till socialtjänsten för att gardera att särskilt utsatta inte hamnar i händerna hos pedofilnätverk, utsätts för människohandel etc
Det var ju en god gärning om det nu uppstår tycket och sex så blir det så .
annars fins polis.
Vad tror ni batikvinnorna gjorde med ensamkommande barnen?
Citera
2022-03-14, 09:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback
Tror Peters deal med chefen på migrationsverket är att dom ska bo kvar hos honom men att migrationsverket ska stå gör hyra,el uppvärmning och mat samt renoveringar fastigheten är behov av, den sista förhandlar dom nog fortfarande över.

Sedan Starbucks som skickar honom ynka 200kr, ett hån tycker Peter som får in bra mkt mer via swishdonationer!

Tonårsdotter bild i profil!!
Finns det en tonårsdotter också? Detta blir mer & mer episkt.
Citera
2022-03-14, 09:46
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Det var ju en god gärning om det nu uppstår tycket och sex så blir det så .
annars fins polis.
Vad tror ni batikvinnorna gjorde med ensamkommande barnen?
Det får du fråga dem. Inte en enda jag mött har återberättat något om att kvinnor skulle ha utnyttjat dem. Alla har menat att det ni säger är lögn och dikt och att det helt saknats sexuellt umgänge med de kvinnor som tagit in dem som boende hos dem. Jag har enbart känt två sådana personer som bott hos kvinnor, de har förövrigt flyttat runt främst bland män. Det är alltså extremt ovanligt att kvinnor vill ha in män och de som tar in pojkar gör det enligt dem, helt utan andra motiv än att ge dem tak över huvudet och mat i magen.

Alla ensamkommande är dessutom inte folk som kommit hit minderåriga (i kontexten av att jag säger ensamkommande). Det är förövrigt ensamkommande som systematiskt jagar kvinnor i Sverige, inte tvärtom.

Jag är extremt less på er. Vad gjorde du själv?

Utöver det, tydligen så är det i första hand polisen man ska kontakta i ärenden man misstänker brottsligt förfarande när barnen som i det här fallet har mödrarna med sig.
Citera
2022-03-14, 09:54
Medlem
Noterar att delen där Peter smeker en av kvinnorna över håret redigerats bort....
Citera
2022-03-14, 10:07
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadpixel
Noterar att delen där Peter smeker en av kvinnorna över håret redigerats bort....

Som tur är har en flitig användare fixat så det är bevarat för eftervärlden

(FB) Peter hämtar 2 ukrainska mödrar med barn.
Citera
2022-03-14, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pojken med guldbyxorna
Det inslag som diskuteras har enligt uppgift i tråden redigerats i efterhand av SVT, men länk till den ursprungliga versionen från SVT Nyheter/Jönköping återfinns i detta inlägg: (FB) Peter hämtar 2 ukrainska mödrar med barn.

/Moderator

Fy så otäckt...! Det där ser inte alls bra ut!
Citera
2022-03-14, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Han finns med i lexbase

Såg precis också det. Samt att han ser ut som en gammal pundare eller liknande.
Citera
2022-03-14, 14:50
Medlem
Vaxads avatar
Hahaha nu har någon anmält Peter så att polisen har hämtat alla ukrainare

Citat från Peter's Facebook:

https://ibb.co/NyVr9jV

Citat:
Någon har anmält mig för att ha behandlat familjerna dåligt och utnyttjat dom...
Så nu stormade poliser in i mitt hus och hämtade alla.

Jag avslutar all kommunikation här...

Jag orkar inte längre denna elaka värld....

Jag orkar inte svara...

Jag vet lika mycket som ni...

Stackars lilla Peter fick allt från swishbidrag, uppmärksamhet och sex med ukrainskorna indraget.

Tror ni Peter ångrar sitt tiggeri samt godhetssignalering när han gråtrunkar och tänker på lukten av Ludmilla?
Citera
2022-03-14, 14:54
Medlem
JBernards avatar
Han den där Peter, försörjer han sig själv eller lever han på det allmänna?
Citera
2022-03-14, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Kollade igenom hans Facebook. Oerhört otacksam.. och vem swishar ens en massa pengar till honom?

Kan rekommendera att ni kollar inlägget om parkeringsbötern förresten

Någon udda form av hybris som någon skrev tidigare. Han tror att allting kretsar kring honom.

Enligt facebook hans egna inlägg har polisen stormat hans hem o tagit kvinnorna då han blivit anmäld!! Någon som
vet mer?
https://www.facebook.com/profile.php?id=100005518208646
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in