Citat:
Ursprungligen postat av
boldogg
Jag tror du lyssnar mer på Dubay, Jeranism och David Weiss än vad jag gör.
Notera också hur många gånger du drar upp deras namn och därmed driver deras agenda.
Jag har faktiskt lärt mig lite om vad dessa plattjordsguruer hävdar, och deras argument går igen och igen i plattjordsmiljöerna. Kanske är du ett undantag, eftersom du inte vågar föra ett enda argument.
Citat:
Ursprungligen postat av
boldogg
Dina argument handlar inte om jordens beskaffenhet, de handlar om himlen, 300000 turister och flygrutter. De visar ingenting om jordens påstått böjda yta.
Du är uppenbarligen helt oförmögen att förstå att mina argument just handlar om jordens beskaffenhet. Det är väldigt konstigt, men det förklarar det mesta.
Citat:
Ursprungligen postat av
boldogg
Du undviker hela tiden att visa upp den påstådda kurvan.
Du ser den påstådda kurvan när en båt gradvis försvinner bakom horisonten. Du kommer aldrig se det på något annat sätt. Jorden är för stor för det, och du är helt oförmögen att förstå det heller.
Citat:
Ursprungligen postat av
boldogg
Och där droppade du David Weiss namn igen. Som jag har sagt förut, jag vet inte vad som sker med solens rörelser på Antarktis. Allt jag vet är att det förekommer videor där påstådd midnattssol på Antarktis fejkas.
Det finns en verklig värld där ute. Du bör se den direkt och inte bara via videor. Prova en gång om det inte redan är för sent.
Jag försökte starta en diskussion där du förklarar var du tycker att jag har fel, men som vanligt kom du inte med ett enda argument.