2022-03-06, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Både Orange Twist och White Widow är jag otroligt nöjd med, luktar riktigt funky
Man märker att det är proffisionellt odlat och funkar utmärkt.

Testade Grandaddy Purple också, jävlar så fin den är! Otroligt snygga buds som luktar och ser utomjordiska ut, effekten var också grym för att vara cbd hampa.

Var beställer du från? Sitter och kollar på olika sidor men vet inte vem man ska välja. Men det lutar åt Herbmed.se

Är det där du beställer?

Mvh
Citera
2022-03-07, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NonStopXXX
Var beställer du från? Sitter och kollar på olika sidor men vet inte vem man ska välja. Men det lutar åt Herbmed.se

Är det där du beställer?

Mvh
Dessa senaste buds vart ifrån upgradenatural.
Bland de proffsigaste budsen jag någonsin använt.

Gelato och Wild Berry är otroligt fina också. Alla dem nya jag testat är riktigt fina och rekommenderas starkt.
Citera
2022-03-08, 19:55
Medlem
Citat:
Dessa senaste buds vart ifrån upgradenatural.
Bland de proffsigaste budsen jag någonsin använt.

Gelato och Wild Berry är otroligt fina också. Alla dem nya jag testat är riktigt fina och rekommenderas starkt.

Tack, ska in och kika nu!
Citera
2022-03-09, 16:38
Medlem
Vilka sorter funkar om man lämnar up analays då. 0.2 procent funkar inte men har hört att cbg och andra sorter ska funka?
Citera
2022-03-10, 19:17
Medlem
spicy47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Vilka sorter funkar om man lämnar up analays då. 0.2 procent funkar inte men har hört att cbg och andra sorter ska funka?

kolla labbrapporter, cbg grejer brukar vara under 0.03% thc, men egentligen så kan ingen typ av cbd/cbg vara 100% säker, möjligtvis olja gjort på enbart isolat men även då finns alltid en liten risk
Citera
2022-03-10, 19:46
Medlem
AberKruxs avatar
Rökte en smaksatt blunt nyss under månens sken.

Blunten hade banansmak. Riktigt trevlig blunt med bra filter. G Rollz heter dom.

Snart är det helg och då blir det mer mysrök!
Trevlig kommande helg gottfolk!
Citera
2022-03-13, 09:47
Medlem
Hur är det med urinprover har hört att man bara kollar generellt efter cannabinoider och att det då inte spelar någon roll om det är thc cbg eller cbn man torskar ändå?
Citera
2022-03-14, 08:43
Medlem
Citat:
Hur är det med urinprover har hört att man bara kollar generellt efter cannabinoider och att det då inte spelar någon roll om det är thc cbg eller cbn man torskar ändå?

Alltså du kan köpa produkter som innehåller små mängder THC lagligt, blir du positiv utav sådana produkter kan du visa kvitto på ditt köp utav CBD, det räknas som falsk positiv. Det är fastslaget i högsta domstol att CBD undantas narkotikadefinitionen vilket är rätt då CBDs största användning är medicinskt och det används inte som en drog snarare som ett läkemedel.

Dem kan säkert mäta CBD/THC ratio för att kolla om man talar sanning, att man använder lagliga CBD produkter och inte THC.

Jag håller mig till helt lagliga produkter och kan således inte torska, CBD är helt lagligt i alla EU länder och snart kommer vanligt gräs också bli lagligt, ifall korruptionen inte sätter käppar i hjulen som det redan gjort i frågan om cannabis då mycket vetenskap stödjer dess användning och det som är strikt anticb kan anses som propaganda utav dem som inte har någon erfarenhet eller läst om det mycket.

Cannabinol/CBN kan också ge falskt positiv stickprov på THC ett bra tag, men detsamma här, det är ändå en laglig produkt och en analys nog kunna bevisa att det inte är THC i din kropp då THC och Cannabinol är väldigt olika ämnen. Precis som CBD är extremt annorlunda ijämförelse med THC.

Lemon Cake är också riktigt fin. Alla dem senaste varianter är riktigt fina buds, kurerade på rätt sätt så dem smakar milt i vapen, tvivlar på att någon skulle bli besviken utav så fina blommor. Definitivt för finsmakaren.

På tal om trikomer så älskar jag HHC keifet "Pineapple". Bubblegum är också riktigt fint, men lite mjukare och kanske för dem som är känsliga då ämnet hexahydrocannabinol har en annorlunda verkan än CBD(bäst tillsammans imo), älskade bägge dock, luktar sjukt gott och är väldigt effektivt.
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-03-14 kl. 08:53.
Citera
2022-03-15, 01:08
Medlem
Citat:
Alltså du kan köpa produkter som innehåller små mängder THC lagligt, blir du positiv utav sådana produkter kan du visa kvitto på ditt köp utav CBD, det räknas som falsk positiv. Det är fastslaget i högsta domstol att CBD undantas narkotikadefinitionen vilket är rätt då CBDs största användning är medicinskt och det används inte som en drog snarare som ett läkemedel.

Dem kan säkert mäta CBD/THC ratio för att kolla om man talar sanning, att man använder lagliga CBD produkter och inte THC.

Jag håller mig till helt lagliga produkter och kan således inte torska, CBD är helt lagligt i alla EU länder och snart kommer vanligt gräs också bli lagligt, ifall korruptionen inte sätter käppar i hjulen som det redan gjort i frågan om cannabis då mycket vetenskap stödjer dess användning och det som är strikt anticb kan anses som propaganda utav dem som inte har någon erfarenhet eller läst om det mycket.

Cannabinol/CBN kan också ge falskt positiv stickprov på THC ett bra tag, men detsamma här, det är ändå en laglig produkt och en analys nog kunna bevisa att det inte är THC i din kropp då THC och Cannabinol är väldigt olika ämnen. Precis som CBD är extremt annorlunda ijämförelse med THC.

Lemon Cake är också riktigt fin. Alla dem senaste varianter är riktigt fina buds, kurerade på rätt sätt så dem smakar milt i vapen, tvivlar på att någon skulle bli besviken utav så fina blommor. Definitivt för finsmakaren.

På tal om trikomer så älskar jag HHC keifet "Pineapple". Bubblegum är också riktigt fint, men lite mjukare och kanske för dem som är känsliga då ämnet hexahydrocannabinol har en annorlunda verkan än CBD(bäst tillsammans imo), älskade bägge dock, luktar sjukt gott och är väldigt effektivt.

Beställde en femma av denna: https://www.google.com/url?sa=t&sour...BFAHhdZu1Hx8Rb

Labbrapporten visar löjligt låga nivåer av thc det lär ju inte ens vara positivt i två dagar ens så kanske man kan röka ett par dagar emellan iaf.

Återkommer om en vecka ungefär med urinprovsresultat.
Citera
2022-03-18, 03:43
Medlem
Citat:
Beställde en femma av denna: https://www.google.com/url?sa=t&sour...BFAHhdZu1Hx8Rb

Labbrapporten visar löjligt låga nivåer av thc det lär ju inte ens vara positivt i två dagar ens så kanske man kan röka ett par dagar emellan iaf.

Återkommer om en vecka ungefär med urinprovsresultat.

Ja, så tänker jag också, dem små mängder kanske är för lite för att visa överhuvudtaget på tester. Såg på Youtube någon video där de använde CBD buds med 0,06% THC i och detta visade inte dagen efter, då intog dem inte stora mängder utan normala.

Men det borde inte spela någon roll, man räknas ändå inte som positiv om du enbart använder lagliga produkter. Om det inte gäller körkort så kan man vara öppen med det, CBD är inte alls samma sak som gräs som påverkar din hjärna bra mer(eller CBD påverkar inte hjärnan som en drog överhuvudtaget, du kanske får mindre stress och blir mer normal/fungerande), CBD är tradionellt örtbaserad medicin, sådant som också säljs receptfritt på apoteket, matvaruaffärer osv.

Med tanke på att det är i stort sätt ofarligt både för kropp och knopp enligt vetenskapen, inte beroendeframkallande och finns inga risker för psykos som med THC (utan CBD involverat, har läst att det minskar psykosrisken) så finns ingen möjlighet till narkotikaklassning då ämnet saknar narkotikaeffekter.

Finns många medicinal växter som påverkar vår hälsa, både fysiska och psykiska på positiva sätt utan att vara narkotika och CBD hampa är bara en av dem (även om det är en väldigt bra sådan med enormt utbud av olika produkter).
Citera
2022-03-18, 08:46
Medlem
Citat:
Ja, så tänker jag också, dem små mängder kanske är för lite för att visa överhuvudtaget på tester. Såg på Youtube någon video där de använde CBD buds med 0,06% THC i och detta visade inte dagen efter, då intog dem inte stora mängder utan normala.

Men det borde inte spela någon roll, man räknas ändå inte som positiv om du enbart använder lagliga produkter. Om det inte gäller körkort så kan man vara öppen med det, CBD är inte alls samma sak som gräs som påverkar din hjärna bra mer(eller CBD påverkar inte hjärnan som en drog överhuvudtaget, du kanske får mindre stress och blir mer normal/fungerande), CBD är tradionellt örtbaserad medicin, sådant som också säljs receptfritt på apoteket, matvaruaffärer osv.

Med tanke på att det är i stort sätt ofarligt både för kropp och knopp enligt vetenskapen, inte beroendeframkallande och finns inga risker för psykos som med THC (utan CBD involverat, har läst att det minskar psykosrisken) så finns ingen möjlighet till narkotikaklassning då ämnet saknar narkotikaeffekter.

Finns många medicinal växter som påverkar vår hälsa, både fysiska och psykiska på positiva sätt utan att vara narkotika och CBD hampa är bara en av dem (även om det är en väldigt bra sådan med enormt utbud av olika produkter).
Det beror helt på vad det är för typ av test.
Pisseprov med vänlig sticka kommer antaligen vara safe, skickas det på analys borde dem se små mängder och blodprov kommer alltid visa även om det bara är 0.00000000000000001.
Citera
2022-03-18, 09:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbejao
Det beror helt på vad det är för typ av test.
Pisseprov med vänlig sticka kommer antaligen vara safe, skickas det på analys borde dem se små mängder och blodprov kommer alltid visa även om det bara är 0.00000000000000001.

Precis. Men dem vanliga stickorna menar jag då precis som du säger. Men man blir ju clean med tiden även på de andra provsätten bara det tar längre tid.

Ändå spelar det ingen roll om du använder lagliga produkter med oväsentlig mängd THC i, denna mängden är för liten för att påverka dig psykiskt någorlunda således kan det inte räknas, dessutom blockas eventuella effekter ifrån den lilla mängden THC utav cannabidiolet som gör att det blir en medicinsk snarare än narkotisk effekt, menar neuroleptika har effekter på hjärnan (förvisso mycket starkare) men det räknas inte heller som narkotika då det är inte psykedeliskt "euforiserande" eller beroendeframkallande på samma sätt som THC/gräs vanligtvis är. Eller neuroleptika är nog bra mer beroendeframkallande än vad CBD är som är ett milt ämne.

Hursomhelst är CBD buds ett super verktyg medicinskt, gör underverk för psyket och får människor att bli mer fungerande, medan THC ibland gör motsatsen (beroende på sort där också såsom jag förstått, medicinsk gräs är nog helt annorlunda). Och det är nog jag verkligen rekommenderar för diverse psykiska svårigheter, i och med att det finns så många olika sorter så finns det säkert en sort för dem flesta och många utav människors symptom, mentala sjukdomar men även hjälper mot stress och dylikt.

Det finns absolut ingen vetenskap som stödjer klassicifiering utav CBD och dylika ämnen då dessa saknar några allvarliga biverkningar, saknar missbrukspotential och risker. Att CBD är helt legalt och reglerat i hela EU (förvisso nästan worldwide också men men) är en av de bra saker med EU. Att kunna handla fritt i EU en annan men detta blir OT nu.

2022 är det och det är också dags för dem att inse att saker förändras. Förut trodde man att gräs var liksom dödsknark, idag är det helt lagligt utav stora delar utav jorden och inga svårigheter har ökat, tvärtom har mycket issues minskat som illegalseringen utav det medfört. Att ens någon skulle bry sig om 0,3% THC idag som ibland finns i CBD produkter är helt galet, en kopp kaffe har mer beroendeframkallande effekter än det. Att äta godis med E ämnen i är nog farligare för psyket än att använda CBD produkter som tvärtom främjar stabilitet mentalt, även i längden.

Jag skulle stått på mig och sagt som det är, vetenskapen är på min sida. CBD är bland de säkraste, mest prövade preparaten som finns överhuvudtaget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in