Citat:
Ursprungligen postat av
Cb-sh
Är de någon mer än mig som upplevt att den "nya genertionen" som flyttat till lägenheter är mer lätt störda?
I mitt hus hus med 16 lägenheter så hsr de alltid vart en tyst överenskommelse att vi går spela lite musik på helgerna. De hsr tidigare vart en blandning i ålder allt mellan 20 och 80+. Då har vi kunnat spelat lite musik och haft div förfester utan att de har vart några klagomål. Vi snackar inte nå rave partyn utan vanligt förfestade typ.
Men senaste åren med generarions byten så har jag märkt att många yngre eftersträvar knäpptyst på helgerna. Är man egoistisk och tycker de ska anpassa sig till vi som vart boende länge i huset eller ska vi anpassa oss till de nya hyresgästerna?
Det stämmer här oxå det är bortskämda handlingsförlamade 90 talisterna som flyttar in nu
Men jag ignorerar dom jag lever som jag alltid jag gjort oavsett om dom vill att det ska vara knäpptyst jävlar vad dom protesterar när jag spelar tvspel eller nått annat
Det finns inga regler att man inte får festa och ha en kompis hos sig Eller ska man fråga om lov om man ska duscha eller skita nuförtiden ??
så är det hos mig