Citat:
Ursprungligen postat av
Drooid
Det var ett icke-svar. Du förklarar inte hur du tror att Trump skulle ha gjort för att förhindra Putins invasion.
Att Bidens son hade en tveksam styrelsepost i Ukraina vet vi alla. Trump och Trump Inc. har en hel del affärsverksamhet i Ryssland också!
Förklara bara vilka beslut du tror Trump hade fattat som hade förhindrat invasionen. Vad hade Trump gett Putin?
Ja dem har olika intressen gällande konflikten så Putin och Trump kommer bättre överens. Därför tror jag inte att det skulle bli samma typ av konflikt som spåra ur.
Förmodligen skulle Putin få någon av punkterna han fråga efter samtidigt som något form av avtalad gällande NATO i Ukriana för en trygghet.
Det skulle också vara jävligt skit ... Hade säkert svärt åt hela den grejen där och då .. och sagt att någon annan hade klarat det bättre även om jag inte kommer på någon här på rak arm... Då jag inte vill spåra iväg för mycket i olika personer då det var dem det stod mellan
Sen ibörjan tyckte jag det var bra att dem sa i från Putin och att Ukriana får välja själv om dem vill slås eller inte. Men där emot så måste man faktisk inse när det är över och ge upp och det borde dem ha gjort för länge sen.
Sen sanktionerna var väldigt hårda och alltså allt spelade upp för snabbt .. tycker dem hade behövt ha ett samtal med varandra och sen kollat läget med varandra. Innan ledarna från dem olika sidorna börja vissa pung kullorna med människors liv. För just nu blev det som båda två parter USA och Putin ja dem målade in sig själva i två olika hörn. Och allt blev bara värre.
Samtidigt som folk hejar på ett krig där människor dör som dem inte kan vinna... Putin backar inte och man borde ha tagit han på allvar och jag tror hade dem haft ett mötte i början så hade dem sätt hur allvarlig han var i det hela .. kanske till och med vissa han information att många I ukriana är nöjda ?? Och inte ville bli befriande osv ... Det mötet skulle aldrig Biden få till på samma sätt som Trump hade fått till första mötet med Putin.
Om nu Putin får fel information av rådgivare gällande Ukriana osv så hade Trump faktiskt kunnat leverera den info bättre till han än vad Biden skulle göra.
Nu är jag väldigt trött , så inlägget lär se helt kaos ut men ja förlåt till dina ögon och hoppas du förstår min poäng ... eller alla fall vad jag menar även om du tycker helt tvärt emot mig