2022-03-10, 16:06
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Det finns lättare sätt att knulla än och åka till krig

Vill man bara knulla så är det både enklare och billigare att stanna till på en bordell i Danmark så är den saken avklarad. Men proffshoror kommer du inte kunna manipulera eller kontrollera. Är man ute efter att "äga" sina kvinnor och känna sig som en stor man så är det nog lättare att plocka upp en utsatt flykting jämfört med att ragga upp någon på en dejtingsajt eller krogen.
Citera
2022-03-10, 16:07
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krupnik
Asså....

Håller med dig om ämnet att snubben i fråga gör säkerligen detta med sexuella motiv, men fan vill nästan hoppa över till andra sidan av argumentationen när du drar runt med din "IQ" och "Mensa" som om det vore någonting värt att skylta med och att trycka ner folk för att dem är "mindre begåvade".

Mensa är en jävla cirklejerk. Oavsett om deras medlemmar faktiskt har en IQ på 150 eller 85 så vad använder dem denna IQ till? Sitta och skriva skit på FB, spela dataspel och lösa pussel på nätet när sådanna som skiter i vilken jävla siffra dem har i IQ går ut och arbetar, forskar och bygger saker. Om du har någon artikel med någon storslagen individ som lyckats rejält och tackar Mensa för detta så får du gärna visa mig, men jag tror fan inte på det. Och att skita på folk för att du och din släkt är hyperintelligenta är poänglöst och arrogant.

Finns en anledning till att folk som faktiskt är framgångsrika eller högt intelligenta säger att folk som skryter om sig IQ är töntar, se nedan.

https://www.youtube.com/watch?v=4lwFK1ImzcA
https://www.youtube.com/watch?v=S5Nn7R1uLj4
Det har jag enbart svarat på grund av näthat och ja, jag är mer begåvad än många andra och besvarar näthat hur mycket jag vill.

Jag röjde aldrig min intelligens utan var ytterst ödmjuk förr varpå majoriteten jag mötte bemötte mig som lägre stående. Efter att min familj skymfats för många gånger av invandrare och jag i mötet med ett gäng kurder återigen fick höra lägre begåvade män uttala sig valde jag att sluta följa min intelligens.

Jag är inte tillräckligt intelligent för Mensa. Jag landar omkring 128. Ett syskon har 135+ något annat ligger lågt med 116. Hela min släkt är högre intelligenta i majoritet av oss.

Vad än ni tycker så gäller det näthatare som för kurderna och andra folkslag och missbruksre som försöker framhäva dem själv som bättre än vad jag är eller mina anhöriga. Det är de inte.

Jag har valt att sluta följa min intelligens. Du behöver inte gilla det, men har inte något val. Acceptera.
#jagärintedinmamma
Citera
2022-03-10, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Vill man bara knulla så är det både enklare och billigare att stanna till på en bordell i Danmark så är den saken avklarad. Men proffshoror kommer du inte kunna manipulera eller kontrollera. Är man ute efter att "äga" sina kvinnor och känna sig som en stor man så är det nog lättare att plocka upp en utsatt flykting jämfört med att ragga upp någon på en dejtingsajt eller krogen.

Förvisso finns kinky grejen inblandat men ändå, vad gör det om en mamma knullar med en svensk kille som hjälper dom. Det finns värre livsöden, folk är löjliga.
Citera
2022-03-10, 16:09
Medlem
Kanske han gråter det inte blivit nåt än 🤣
Citera
2022-03-10, 16:12
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Det är nog framför allt singelkvinnorna som vill åka till t.ex Sverige. Har för mig att landet har ganska många fler kvinnor än män.
Släpper de ut ukrainska män?
Citera
2022-03-10, 16:13
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Nej, det är helt lagligt att sälja sex i Sverige.
Ja. Vi ska givetvis informera dem om att männen begår brott, inte de.

Prostitution är olagligt, dvs påtvingad sådan eller att köpa sex. Om jag nu måste uttrycka mig överdrivet tydligt. De flesta av oss vet våra lagar.
Citera
2022-03-10, 16:14
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Det finns lättare sätt att knulla än och åka till krig
Det är inte krig i Polen.
Citera
2022-03-10, 16:17
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Du ber andra ? Varför bryr du dig ens om andra?
Varför inte? Jag har alltid stått upp för vad jag anser rätt och fel.

Det är tillsammans, inte som enskild person vi gör skillnad. Den enskilda utsätts för så mycket förtryck folk kan utföra för att tysta den enda rösten som gör sig hörd.

Varför bryr ni er om att ifrågasätta det (den enskilda individen som försöker göra skillnad) och göra motstånd mot det?
Citera
2022-03-10, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Släpper de ut ukrainska män?

Kvinnorna och barnen där de inte släppt ut mannen blir nog ofta kvar i Polen för att sedan förhoppningsvis återvända och förenas igen medan barnlösa singelkvinnor inte har något emot att åka ända till Sverige och börja ett nytt liv här.
Citera
2022-03-10, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Varför inte? Jag har alltid stått upp för vad jag anser rätt och fel.

Det är tillsammans, inte som enskild person vi gör skillnad. Den enskilda utsätts för så mycket förtryck folk kan utföra för att tysta den enda rösten som gör sig hörd.

Varför bryr ni er om att ifrågasätta det (den enskilda individen som försöker göra skillnad) och göra motstånd mot det?

Det finns större frågor du kan bry dig om
Citera
2022-03-10, 16:22
Medlem
pellevin11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Alla horor är hjälplösa offer, svaga och står under kontroll av en man. Finns inga starka horor. I Danmark finns rumänska horor som du kan göra vad du vill med.

Hur "utsatta" de Ukrainska kvinnor i Sverige blir beror på hjälpen de får från svenska staten. Om staten hjälper dem med bidrag/bostad.

Även svenska kvinnor tvingas många gånger leva med en man som de inte gillar för att få bostad/pengar.
Citera
2022-03-10, 16:22
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Det finns större frågor du kan bry dig om
Än de jag gör?

Det tror jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera