Citat:
Ursprungligen postat av
Generalandersson
Jag är lika säker nu på vilka lag det är som slutligen kommer hamna 1-4 som det jag var i juli mnd (när jag först presenterade ”min” topp 4 lista), då blev jag däremot hånad av flera användare här inne. Men såhär långt, så har min försäsongsanalys för topp 4 i EPL 21/22 stämt med ca 95%. Var/när har jag påpekat att Liverpool fansen har ingen anledning till att flyga högt och/eller vara kaxiga?🤔 Dock så hade jag avstått från att hävda att Arsenal kommer krossa Liverpool på deras hemmaplan och/eller att Arsenal kommer vinna ligan, om läget hade varit tvärtom för de två lagen, alltså om det var Arsenal som låg tvåa på tabellen med chans på ligatiteln, och om det var Liverpool som låg på 4:e. Är detta klart för dig nu?
Jodå, jag fattar allt att det är viktigt för en klubb där prisskåpet består 90% av damm och 10% av antik silverware att slå en superklubb som Everton.. som ju dessutom har den överlägset bästa managern i hela EPL (Fatboy). Kolla upp själv vilken klubb av Arsenal och Tottenham (eller Chelsea) det är som har starkast ekonomi, flest medlemmar, drar flest fans på hemmamatcher, säljer flest supporterprylar på världsbasis etc, etc.
Kanonen: BANG!, Kycklingen: Beep! Beep!
Du kan försöka provocera mig hur mycket du vill med Tottenhams brist på titlar men det biter ändå inte. Man är härdad, vet du

och det är för övrigt typiskt dig att dra upp Tottenham så fort du och jag diskuterar något som överhuvudtaget inte har med Tottenham att göra. Så fort du får mothugg av bättre debattörer tar du till personangrepp och ska börja jämföra saker med sagda skribents eget lag, när det var något helt annat som diskuterades. Är det ditt sätt att försöka ”vinna” en diskussion?
Om Arsenal är så jävla bra så borde du sluta jämföra dem med Tottenham, som ju enligt dig är ett skitlag? Du erkänner hela tiden indirekt att lagen befinner sig på samma nivå just nu. Ni har sjunkit lågt sedan Inwankables? Som jämför er med Tottenham för att må bra och intala er saker

Du skriver för fan mer om Tottenham än vi som faktiskt håller på laget.
Och jag tänker inte kolla upp vilken klubb som har flest supportrar eller bäst ekonomi för jag bryr mig inte om låtsaspriser. Vet dock att du är besatt av sånt för att trösta dig själv. Du vet, sånt ska omsättas till framgångar på plan också. Ni tog er inte ens till Europa?