2022-03-08, 16:50
Medlem
Ghastens avatar
Så sliskig han ser ut så känns det inte som att kvinnorna skulle ligga med honom. Sover där tills han tröttnar eller att kriget tar slut. Sen packa väskorna och hem och bygga upp landet igen.
Citera
2022-03-08, 16:54
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CassandraC
Varför blir det ett jävla liv på massa pk muppar nu när män vill se fina ukrainska kvinnor flyendes hit, de är ju defakto riktiga flyktingar, araberna som kom hit var 99.9% medelålders män, dessa stannar kvar i ukraina för att sloss för sitt land.

batikhäxor vill ligga med "baarnen" och det är väll ända anledningen till att araberna fick komma hit, hade det varit kvinnor som flydde från mellanöstern hade dessa avdankade alkolisttanter inte varit intresserade av att visa någon slags "solidaritet"
Det är ju sättet (kasta sig in i bilen) och det eventuella motivet (älskog) Peter har vi problematiserar - vi kvalitetssäkrar dessa två familjers flykt, om du så vill.
Senast redigerad av intermittentexplosivitet 2022-03-08 kl. 17:10.
Citera
2022-03-08, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/peter-fran-bymarken-hamtade-tva-ukrainska-familjer

Peter satte sig i bilen och åkte omedelbart ner mot Ukraina när nyheten om kriget kom.

På vägen dit fick han kontakt med två mödrar via en chat och hämtade upp dem vid gränsen mellan Polen-Ukraina.

Oerhört vidrigt att läsa att någon passar på att se sin chans till att utnyttja krigsoffers desperation.

Att ha sex med dem, vilket man underförstått inser är motivet till att ha dem boende hos sig, är likvärdigt med våldtäkt. I Ukraina hade det räknats som våldtäkt och även krigsförbrytelse. En främmande nations män som i utbyte mot deras överlevnad har sex med dem.

Det här är skälet till att samhället måste vara väldigt observanta. https://via.tt.se/pressmeddelande/vi-maste-skydda-barnen-i-ukraina-fran-kriget-och-dess-foljder?publisherId=3033395&releaseId=3317591

Det är extremt vanligt att sexualförbrytare såsom pedofiler åker till krisområden för att arbeta volentärt i syfte att hitta offer de kan skada sexuellt. De framlägger dem själva som ädla hjältar och arbetar vid barnhem, sjukhus, eller på andra ställen där de kan våldta särskilt utsatta kvinnor och barn.

Privatpersoner ska absolut INTE ta in barn i sina hem utan att vara utredda och godkända familjehem!!!
Historien har lärt oss att barn utnyttjas på alla möjliga tänkbara vis. Även "försvinner".

Dessa människor som tar in folk utan vidare, utan anknytning, utan utredning ska omedelbart anmälas till socialtjänsten. Utsattheten för kvinnor men särskilt barn är gigantisk när de hamnar i händerna på en (eller fler) utan skyddsnät i främmande land utan att kunna språket.

Jag ber alla som upptäcker dessa beteenden att anmäla dem till socialtjänsten för att gardera att särskilt utsatta inte hamnar i händerna hos pedofilnätverk, utsätts för människohandel etc

Vad fan är det du säger?
Det du påstår står det ingenting om i artikeln. Han hjälper 2 familjer med rum. Han är ängel och det du skriver är extremt vidrigt. Snälla lämna dig själv in på närmast psykvård.
Citera
2022-03-08, 17:04
Medlem
Citat:
1. Jag har inte något sådant.

2. Jag har i snart tjugo år försökt få fram diskussioner om barn som far ut för övergrepp och försvinner.

3. Jag har även i åratal sagt att jag främst vill se kvinnor och barn som mottagna flyktingar.

Du är bara upprörd över att ingen vill ligga med dig och att se kvinnor ta ställning för andra kvinnor vid misstanke om att de kan råka illa ut och försättas i särskilt maktlösa situationer.

Problemet är att du redan dömt mannen, jag tycker verkligen synd om dig att du blivit utsatt för övergrepp men det är inte Peters fel.
Citera
2022-03-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Det är ju sättet (kasta sig in i bilen) och det eventuella motivet (älskog) Peter har vi problematiserar - vi kvalitetssäkrar dessa två familjers flykt, om du så vill.
Pervopeter vill dominera, förnedra och våldta. Det ser man direkt på frisyren, äl(g)skog är han inte alls intresserad av. Man vet ju hur sådana där är.
Rabatt på coffehouse? Really?
Min dom över denna mannen är klar.
Citera
2022-03-08, 17:25
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Problemet är att du redan dömt mannen, jag tycker verkligen synd om dig att du blivit utsatt för övergrepp men det är inte Peters fel.
Att jag är uppmärksam innebär inte något annat än att jag är uppmärksam.

Jag tycker synd om människor som råkar illa ut på grund av din bristande uppmärksamhet.

Citera inte mig igen.
Citera
2022-03-08, 17:26
Moderator
Psilosophers avatar
Jag har inga synpunkter på parbildning under udda omständigheter, sånt händer hela tiden, man möts och ljuv musik uppstår. Lajf. Reagerar dock på det utstuderade i att vilja fylla sitt hem med kvinnor och barn under frenetiskt godhetsflaggande om det är en partner han eftersöker primärt. Skumt, sa Bull.
Citera
2022-03-08, 17:26
Medlem
HemmaslagenWasabis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Ser på hans facebook att han tänker sig hämta hem fler ENSAMSTÅENDE kvinnor. Och andra betalar honom för att han ska hämta hem dessa till sig och ingen annan.

Jag tror att Trump skulle kallat honom smart.

Det här är ju det mest intressanta. Varför måste dom vara ensamstående för, om han nu är så jävla hjälpsam som han säger? Då borde deras civilstånd vara det sista man tänker på?
Citera
2022-03-08, 17:27
Medlem
Nu meddelar SvT på Facebook att de klippt om videon (tagit bort smekningen) som "föranlett" till "spekulationer".
Citera
2022-03-08, 17:27
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fultjackad
Nu meddelar SvT på Facebook att de klippt om videon (tagit bort smekningen) som "föranlett" till "spekulationer".
Fan ingen som sparat? Den är ju episk...
Citera
2022-03-08, 17:28
Medlem
Citat:
Att jag är uppmärksam innebär inte något annat än att jag är uppmärksam.

Jag tycker synd om människor som råkar illa ut på grund av din bristande uppmärksamhet.

Citera inte mig igen.

Jag tycker synd om män som våldtäktsanklagas och pedofilanklagas av dig för att du inte finner de attraktiva. Sök hjälp kanske?
Citera
2022-03-08, 17:29
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Fan ingen som sparat? Den är ju episk...
Jag tror fortfarande att han varit i kontakt med kvinnan långt tidigare & bara tog en chans nu när det hettade till.

[skämt om biståndsorgan]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in