2022-03-08, 13:45
Medlem
CyberIngmars avatar
Han påminner om valfri batixhäxa. Skillnaden är att han inte försöker få igenom mammorna som ensamkomande flyktingbarn. Han är precis som andra batikhäxor och pk-lirare. Det är smart att han går ut i media så omgivningen kan hålla koll på honom. Orosanmälan?
Senast redigerad av CyberIngmar 2022-03-08 kl. 13:47.
Citera
2022-03-08, 13:54
Medlem
Får mycket dåliga vibbar. Om det är barn med i bilden så vore en orosanmälan till kommunens socialkontor på sin plats.
Citera
2022-03-08, 13:54
Medlem
Inkommers avatar
Fy vad vidriga ni är!
Här ställer den här mannen upp och hjälper kvinnor och barn som flyr från krig och ni anklagar honom för massa snusk. Tvi och skäms på er!
Bara för att ni hade utnyttjat kvinnor och barn utsatta situationer betyder det inte att alla andra skulle göra det. Fortsätt titta på er porr och håll snattran i fortsättningen.
Citera
2022-03-08, 13:59
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajslukt
Ja, fyfan. Man får hoppas att kvinnorna och ungarna kommer därifrån illa kvickt. Man undrar ju vad som pågår där i hans hus.

Jag kan föreställer mig att han paraderar runt dem över hela stan. Han har ju beskrivit flera gånger om hur han försökt få rabatter i butiker och gratissaker.

Man undrar ju vad som händer när dörren stängs och de är själva med honom därinne. Han framstår som farlig.

"Paraderar", mitt i prick. Flyktingarna utgör hans gloria. Nåt annat läskigt är ju det sannolika missbruket.
Citera
2022-03-08, 14:03
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av winny-
Får mycket dåliga vibbar. Om det är barn med i bilden så vore en orosanmälan till kommunens socialkontor på sin plats.
Har varit i kontakt med socialtjänsten.

Folk tycks inte förstå att man inte får hämta barn hur som helst och ha dem boende hos sig pga omständigheter i ett annat land. Kommer med trams som respons istället.

De bör absolut inte uttala sig gällande invandringen sedan eftersom de inte anser att myndigheterna ska vara inblandade. Svarar man emot, är den enda förklaringen att man är för total upplösning av svenska gränser etc
Citera
2022-03-08, 14:09
Medlem
citymormors avatar
Vad fint av Peter! Nu kommer han få kuken avsugen medans han pillar på småbarn med lillfingret.
Krig och konflikt är paradiset för Peter och hans gelikar.

Hoppas han tar med sig sin nya familj i nästa Prideparad, dom kan hålla i kopplet till hans hundutklädnad.
Citera
2022-03-08, 14:15
Medlem
sandyhells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Fy vad vidriga ni är!
Här ställer den här mannen upp och hjälper kvinnor och barn som flyr från krig och ni anklagar honom för massa snusk. Tvi och skäms på er!
Bara för att ni hade utnyttjat kvinnor och barn utsatta situationer betyder det inte att alla andra skulle göra det. Fortsätt titta på er porr och håll snattran i fortsättningen.

Har du sett hans facebook? Han har räknat ut vad flyktingarna kostat honom exakt på öret. I inlägg efter inlägg ber han folk att skänka pengar. Han kräver 5% rabatt på kaffe, och svartmålar företag som inte går med på det. Vilken normal person gör sånt? Han skriver inlägg efter inlägg om hur mycket han gråter. Han är dömd för rattfylla och har sannolikt missbruksproblem och har sannolikt kört utan körkort med barn i bilen. Han är närgången i TV-inslaget och respekterar inte den fysiska integriteten. Är han lämplig att husera barn som är sköra av ett krig? På hans facebook erbjöd sig en kvinna att låta flyktingar bo hos sig, men det tackade han nej till, han vill ha alla hos sig trots att han inte verkar ha råd. Varför tackar han nej till hjälp?
Citera
2022-03-08, 14:18
Medlem
AdMortems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Det säger väl inte att just personen du hänger ut skulle vara kriminell, din jävla idiot. Testa att själv göra någon nytta för mänskligheten istället för att sitta med ditt ordbajseri.
Jag har o hela mitt liv gjort nytta för mänskligheten när jag kunnat. Detta är även det.

Att ta in människor i sitt eget hem istället för att köra dem till migrationsverket och anmäla dem som flyktingar är inte godhet. Du själv kanske hellre hade tvingats ligga med en utblottad kriminellt belastad man för husrum istället för att landets myndigheter hjälper dig. Men det får stå för dig.

Att slå larm är det absolut bästa för mänskligheten eftersom pedofiler oftast ger sig på barn efter att ha groomat deras föräldrar. Jag tänker inte sitta tyst för att Peters godhetsanseende kränks av den informationen.

Du är en idiot, du snarare, som är väl medveten om att det inte är så människor tas in i landet. Att det saknas minsta skäl till att hålla dem undangömda från myndigheterna.
Citera
2022-03-08, 14:22
Moderator
Psilosophers avatar
Här Poserar Peter med kvinnan han klappade, som om de vore ett par. Det kanske de är, vad vet jag, inget fel med det i så fall

Får hursomhelst skitskumma vibbar av honom sammantaget.
Senast redigerad av Psilosopher 2022-03-08 kl. 14:34.
Citera
2022-03-08, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jag har o hela mitt liv gjort nytta för mänskligheten när jag kunnat. Detta är även det.

Att ta in människor i sitt eget hem istället för att köra dem till migrationsverket och anmäla dem som flyktingar är inte godhet. Du själv kanske hellre hade tvingats ligga med en utblottad kriminellt belastad man för husrum istället för att landets myndigheter hjälper dig. Men det får stå för dig.

Att slå larm är det absolut bästa för mänskligheten eftersom pedofiler oftast ger sig på barn efter att ha groomat deras föräldrar. Jag tänker inte sitta tyst för att Peters godhetsanseende kränks av den informationen.

Du är en idiot, du snarare, som är väl medveten om att det inte är så människor tas in i landet. Att det saknas minsta skäl till att hålla dem undangömda från myndigheterna.

Låt kvinnorna ta sina egna beslut och sköt dig själv. Det är just såhär man trodde att svenska kvinnor skulle uppföra sig när det kommer massinvandring av kvinnor.
Citera
2022-03-08, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdMortem
Jag fungerar annorlunda, ja. Jag ligger omkring Mensa intelligensmässigt och jag är därmed smartare än andra liksom kunskaper sätter sig lättare hos mig, jag processar information bättre osv.

Projektioner kommer snarare från er. Ni har klagar sjukt mycket på svenska kvinnor och ser inte något konstigt i mäns beteenden. Det är A i O med att ha personliga problem såsom personlighetsstörningar. Rätt illa att kasta fram projektioner till försvar samtidigt som du berättar du skulle göra detsamma. Känner du dig hotad? Har du själv lite skumma saker för dig måhända? Det tror jag faktiskt...

Du behöver inte svara mer. Något är galet med dig.
Jag kommer anmäla denna direkt imorgon till socialtjänsten. Flashbackare verkar han också vara. Läste en tråd med liknande innehåll.
😂 För att vara med i Mensa verkar du onekligen vara väldigt labil. Vad ska du anmäla till socialtjänsten har du tänkt? Ska du anmäla mamman till socialtjänsten för att hon hellre bor hos den här mannen än i ett flyktingläger? Intressant faktum, du är tydligen väldigt intelligent enligt dig själv, ändå kan du inte läsa dig till reglerna som finns på flashback? Din sista mening borde egentligen anmälas till moderatorer eftersom du kan ha röjt identiteten på en medlem vilket leder till avstängning.
Citera
2022-03-08, 14:36
Bannlyst
Det hade varit lite mer anständigt om han var gift, nu är det riktigt creepy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in